فال نوستراداموس شنبه 20 مرداد 1397

شنبه 20 مرداد 1397 طالع بینی
فال نوستراداموس

 

♓️ فال نوستراداموس ♓️

?اين فال بر اساس پيش بينی های نوستراداموس پيش گوی بزرگ
تاریخ می باشد ?

?تاریخ : شنبه 20 مرداد 1397

?‍? ?‍?

??فروردین??

سعی کنید در زندگیتان انرژی مثبت در خود ایجاد کنید واز انرژی های منفی دوری کنید تا بتوانید تصمیمات درست را بگیرید در جاهای قدم بردارید که به سود و منفعت شما باشد نه به ضرر و زیان تان.

??اردیبهشت??

سعی کنید در زندگیتان با کسی مشورت کنید که به آن اعتماد داشته باشید راز دل تان را به او بگویید تا برایتان مشکلاتی در زندگی پیش نیاید و شما را راهنمایی کند تا به راه های درست قدم بردارید و موفق شوید.

??خرداد??

بیماری به سراغتان می آید که باعث ناراحتی شما می شود اما صبر داشته باشید به زودی درمان خواهید شد و از غم و غصه ها رها می شوید و به سوی موفقیت حرکت می‌کنید.

?‍? ?‍?

??تیر??

درهای رحمت به سوی شما باز شده است به زودی به شادی و خوشبختی خواهید رسید که دیگران به شما حسادت میکنن نسبت به دیگران بی اهمیت باشید به تلاش و کوشش تان ادامه بدهید تا به موفقیت های بالاتری برسید.

??مرداد??

خوشبختی به شما روی آورده است به زودی سود و منفعتی به دست می آورید که باعث شادی خوشحالی خودتان و خانواده تان می شود شما در زندگی تان به پیروزی و موفقیت میرساند.

??شهریور??

به زودی ثروتی بزرگ به دست خواهید آورد سعی کنید از این ثروت ها به نیازمندان کمک کنید و باعث خوشحالی و شادی آنها شوید تا دعای خیر شان همیشه پشت سر شما باشد .

?‍? ?‍?

??مهر??

از نظر کاری و پولی سود و منفعت زیادی به دست می آورید که باعث می شود در زندگیتان تغییر و تحول زیادی به وجود آید شما را به سوی خوشبختی و خشنودی هدایت کند.

??آبان??

سعی کنید حواستان به بعضی از دوستان تان باشد آنها با ریاکاری و چرب زبانی و بازرنگی می خواهند به شما آسیبی وارد کند سعی کنید از آنها دوری کنید نتوانند شما را در زندگیتان شکست دهند .

??آذر??

ثروتی به دست می آورید که برایتان سود و منفعت آور است و در زندگیتان شما را پیروز و موفق می کند و به شادی و خوشبختی می رساند وبه خواسته های قلبی تان شما را می رساند.

?‍? ?‍?

??دی??

مشکلاتی در سر راه شما قرار میگیرد که شما باید بجنگید و از پس آن مشکلات بربیاید از مشکلات زندگی نهراسید زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد که شامل حال همه مردم می شود نباید کم بیاورید و یا خودتان را دست کم بگیرید.

??بهمن??

در امورات تحصیلی و شغلی موفقیت خاصی نصیبتان می‌شود که در زندگیتان شما را به مقامات بالا می رساند و به موفقیت های خاصی می رسید، شکرگزار نعمت های خداوند باشید از یاد خداوند غافل نشوید.

??اسفند??

سعی کنید مراقب سلامتی خود باشید در زندگیتان برای خود برنامه ریزی داشته باشید ورزش کنید حواستان به خورد و خوراک های تان باشد سعی کنید با برنامه پیش بروید تا به بند بیماری نیافتید.

 

فال روزانه

فال یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

فال ابجد روزانه

فـال ابـجــد روزانــه شنبه 20 مرداد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا