فال شمع سه شنبه 25 مهر 1402

یکشنبه 26 شهریور 1402 طالع بینی
شمع

 

فروردين : فرد متعادل و متکی به نفس و خردمندی هستید که هرچه را آرزو کنید با تمرکز قوای خود به طرف آن حرکت می کنید و به آن می رسید. دیگران نیز به شما اتکا می کنند و از شما کمک می گیرند.

ارديبهشت : به سرمایه گذاری مطمئن بپردازید. بذز صحبت را در همه جا بکارید تا ثمر ببرید. صاحب دو فرزند می شوید که در جامعه سربلندی خواهند شد.

خُرداد : کمی دچار غرور و تکبر شده اید. این موضوع باعث می شود که از راه درست منحرف شوید. مواظی رفتار و اعمال خود باشید. وقت خود را به بطالت نگذرانید.

تير : نمادی از برکت و پول و خوشبختی. از طرف دوستان و اقوام خود مورد حمایت قرار می گیرید و به شما کمک می شود تا پله های ترقی را پشت بر بگذارید. از موقعیت بدست آمده استفاده کنید.

مُرداد : نماد بزرگی و قدرت. با پشتیبانی و کمک دوستان قدرتمند خود می توانید بر مشکلات غلبه کنید. ارتباط خود را با دیگران گسترش دهید تا نیروی بیشتری پیدا کنید.

شهريور : شما فردی اندیشمند و با مطالعه هستید. با کسب اطلاعات تازه و خواندن کتاب می توانید قدرت بیشتری کسب کنید و در کارهای خود موفقتر باشید.

مِهر : بر اثر لجاجت و تندخویی شما جر و بحث شدیدی در زندگیتان رخ می دهد. مواظب حرف زدن خود باشید.

آبان : احساسات و عواطفی پر شور و حرارت دارید. امیدوار باشید, به هدف خود نزدیک می شوید.

آذر : سفری خوش و لذتبخش در پیش دارید. باید خود را برای تغییراتی که در زندگیتان رخ خواهد داد آماده کنید. هر تصمیمی بگیرید عاقبت خوشی در انتظارتان است.

دِى : سفر در پیش دارید. یا در فکر تغییر مکان زندگی خود هستید. این تغییر مکان برایتان خوشایند و خوش یمن است.

بهمن : سمبل معصومیت و کمرویی است. در طال خود همسری محجوب و پاکدامن دارید که همیشه نگران شماست.

 اسفند : در کار حساس و دقیقی شرکت می کنید و به خوبی از عهده انجام آن بر می آیید. بههمین خاطر نیز مورد تشویق و ستایش دیگران قرار می گیرید.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع دوشنبه 24 مهر ۱۴۰۲

شمع

فال شمع پنجشنبه 27 مهر 1402

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا