فال شمع دوشنبه 19 دی ۱۴۰۱

دوشنبه 19 دی 1401 طالع بینی
شمع

فَروردين :   شما آینده ای بسیار درخشان و روشن در پیش دارید.

ارديبهشت :سفری در پیش دارید. سودی بدست می آورید. مقامی در نظر دارید.

خُرداد : خرید و فروش هر دو خوب است اما مواظب حیله دیگران باشید. آگاه باش تقلید مرگ، خلاقیت است.

تير : از زندگی خود شکوه و گله داشتن، ناشکری محض و ناسپاسی کامل است. اگر به درد دل دیگران گوش دهید، خواهی دید که چقدر خوشبخت هستید. پس دست از زیاده خوای بردارید.

مُرداد : اگر پدر و مادری سختگیر دارید، علتش علاقه آنها به شماست. اگر همسری لجباز دارید، علتش این است که بسیار شما را دوست دارد. اگر خواهر و برادر متعصب دارید، علتش محبت شدید به شما می باشد. این مسائل بسیار گرانبهاست.

شهريور : به شما مژده می دهم که این نیت صد در صد عملی می گردد ولی نیاز به صبر و استقامت دارد.

مِهر :جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا کبوتر اقبال بر بام خانه شما آشیانه دارد. پس راز دل خود را جز به افراد با اعتماد نگویید.

آبان : حسودان در کمین زندگی شما هستند. به سخنان آنها توجه نکنید. بدانید همسر یا پدر شما از خطر بزرگی رهایی یافته. بگویید فوری صدقه بدهد.

آذر : کار برادر و خواهر شما انجام میگیرد. جای نگرانی نیست. بیمارتان تا ده روز دیگر بهبودی می یابد. مسافرتی زیارتی و سیاحتی در راه می باشد.

دِى : مورد توجه همگان واقع می شوید بطوری که دیگران نمی توانند در برابر عظمت شما انکار یا اظهار وجود نمایند و حسودان خفه می شوند.

بهمن :این نیت با شرایط زمانی و مکانی مناسبت دارد ولی رقیبان سرسختی سر راه شما قرار دارند که باید سرعت عمل و دقت خود را افزایش بدهید. با استادی ماهر و با تجربه مشورت کنید تا حتماً موفق شوید.

اسفند : ستاره بخت شما در برج سعد قرار دارد. موفقیت و کامیابی همگام شما می باشد و جای هیچ گونه نگرانی و ناراحتی وجود ندارد.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع سه شنبه 20 دی ۱۴۰۱

شمع

فال شمع یکشنبه 18 دی ۱۴۰۱

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا