فال شمع سه شنبه 20 دی ۱۴۰۱

سه‌شنبه 20 دی 1401 طالع بینی
شمع

فَروردين : بسیار در دلهره و عذاب به سر می بری درحالیکه برای انجام کارهای بزرگ باید با حوصله دقت تدبیر و آگاهی گام برداشت تا موفق شد این نکته مهم را درنظر داشته باشید شما با چگونگی رفتار به مردم یاد می دهید چگونه با شما رفتار کنند

ارديبهشت :مسافرت خوبست اما خرید و فروش ضرر دارد. تغییر مکان و شغل به ضرر خواهد بود.

خُرداد : یکی از اقوام نزدیک شما در جایی ضرر و زیان دیده اما به زودی جبران می شود. بیمار حالش خوب نیست. حسود در کمین می باشد، مواظب باش.

تير : ویژگی های شما عبارت اند از: متعادل، خوش بخت، خیرخواه، خوشرو، با اراده، صمیمی، فداکار، خوش باطن، پرمحبت، معصوم، راستگو، خوش بیان، مقبول، پر انرژی، نجیب، زیبا پسند، نظر بلند، ساده، بی ریا، خوش بین، لجباز و عاشق پیشه.

مُرداد : از پیشنهاد او استقبال کنید زیرا در این کار برای شما نفع بسیار است و ابتدا همسر و یا پدر و مادر را در جریان این موضوع قرار دهید و از آنها کمک بگیرید.

شهريور : آنقدر گرفتار این فکر و اندیشه شده ای که عنان اختیار از کف داده ای و مرتباً در فکر و اندیشه این نیت هستی. بدان که هر چیزی اندازه و اعتدالی دارد وگرنه بیش از آن موجب رنج و عذاب می شود. پس شما نیز زیاد فکر این موضوع را نکنید. حتماً عملی می گردد.

مِهر : شما در ناز و نعمت هستید و با آسایش و آرامش زندگی می کنید. پس نذری که کرده ای، ادا کن و سفر زیارتی در پیش داری که موفقیت آمیز است.

آبان : شما به موفقیت رسیده اید و لطف خداوندی نیز شامل حال شماست. ازدواج بموقع ولی طلاق بی موقع است.

آذر : شما به تازگی در مجلسی و مقامی و کاری قرار گرفته اید که با آن بیگانه اید، در نتیجه احساس غربت می کنید. حتی امکان دارد که اطرافیان و دوستان و همکاران با شما سرد برخورد کنند. به این موضوع اهمیت نده. به زودی همه چیز بر وفق مراد شما خواهد شد.

دِى : برنده در وجود یک آدم بد، حتماً خوبی ها را جستجو می کند و روی همین قسمت فعالیت و کار می کند. اما بازنده در وجود یک انسان خوب، دنبال بدی می گردد. پس از این رو به سختی می تواند با دیگران همکاری کند.

بهمن :به زودی در مجلسی برخوردی محبت آمیز خواهی داشت. بهتر است که خود را نبازی و قدری با غرور برخورد کنی که در دراز مدت به نفع شما خواهد بود.

اسفند : آنقدر به او وابسته شده ای که آرام و قرار نداری. او سخت تو را به خود مجذوب کرده به اندازه ای که حاضری تمام هستی خود را دراختیارش بگذاری.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع چهارشنبه 21 دی ۱۴۰۱

شمع

فال شمع دوشنبه 19 دی ۱۴۰۱

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا