فال شمع جمعه 28 مهر 1402

یکشنبه 26 شهریور 1402 طالع بینی
شمع

 

فروردين :جابت احتیاط را رعایت کنید. مراقب جوانب کارتان بوده با اندیشه عمل کنید و بی گدار به آب نزنید.

ارديبهشت :در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته ای اگر در این مورد خاص آسان گیر باشی و کارهایت را به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهی رسید.

 خرداد : کار نیمه تمامی را خیلی زود به اتمام خواهیذ رساند که از نظر مادی و معنوی سود فراوانی نصیب شما خواهد شد.

تير :یک عشق والا و شایسته به شما کمک خواهد کرد تا از برخی حالت های نامساعد روحی خارج شوید و دلگرمی شما را نسبت به زندگی تان بیشتر خواهد کرد.

مرداد : بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روسن است و با نتیجه ای عالی همراه است. تردید به خود راه ندهید.

شهريور :یک نفر شدیدا به محبت و مهربانی شما نیازمند است. محبت خود رت از او دریغ نکنید.

 مهر :از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراسناک هستید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد. ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می کند, اما شما بر این باورید ترس با موفقیت غلبع خواهید کرد.

 آبان : اگر در تصمیمی تردید و دودلی دارید, در انجام آن کمی تاخیر و درنگ نمایید و در زمانی مناسبتر در شرایطی آرامتر تصمیم خود را بگیرید.

 آذر : از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراسناک هستید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد. ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می کند. اما شما بر این ترس با موفقیت غلبه خواهید کرد.

 دى :شادی , زندگی, هیجان و احساسات فراوان و باشکوه برای شماست. بهترین کارت شمع برای هر نیت که دارید, صد در صد به تحقق نزدیک خواهد گشت.

بهمن : شخصی برای شما قدم خیری برخواهد داشت که در زندگی فردب و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما به آرامش لازم خواهید رسید و باید قدردان لطف و محبت او باشید.

اسفند :خواسته و حاجتی از خداوند دارید که برآورده خواهد شد و شما به مراد و مقصود خود خواهید رسید. مطمئن باشید.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع پنجشنبه 27 مهر 1402

شمع

فال شمع یکشنبه 30 مهر 1402

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا