فال روزانه/فال امروز ۵ خرداد ۱۳۹۹

یکشنبه 4 خرداد 1399 طالع بینی
طالع بینی امروز

فال حافظ آنلاین

 

دوست عزیزی که ۵ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک

شما شخصی باهوش، شاد و خوشرو، مهربان و مثبت اندیش هستید. امسال شما از لحاظ سلامتی با مشکل چندانی مواجه نخواهید شد، اما باید برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی دقت و توجه بیشتری به وضعیت سلامت خود داشته باشید. از لحاظ اقتصادی، امسال می تواند برای شما سال خوبی باشد و چنانچه در فعالیت های اقتصادی خود بودجه بندی دقیقی داشته باشید و بر اساس برنامه ریزی پیش بروید پول زیادی به دست خواهید آورد شما عملکرد بسیار خوبی در محل کارتان از خود نشان می دهید و همین باعث افزایش اعتبار و احترام شما در محل کارتان خواهد شد و بدون شک پاداش هایی را هم برایتان به همراه خواهد داشت. از لحاظ عاطفی هم امسال برای شما سال خوبی خواهد بود و باعث محکمتر شدن رابطه تان خواهد شد. یک سفر رمانتیک به خارج از کشور ایده ی خوبی خواهد بود. مهر، بهمن و تیر بهترین ماه های سالی که پیش رو دارید خواهند بود

 

متولدین فروردین

 

امروز بسیار برای‌تان سخت است كه بخواهید درس جدیدی فرا بگیرید، چرا كه شما سركش تر از همیشه هستید. اگر شخصی با پاسخ‌های جدیدی ظاهر شود، شما سعی می‌كنید كه اعتبار او را زیر سئوال ببرید و در او تعارض ایجاد كنید. شناختن نقش خود در كشمكش اخیر، قدرتی به شما می‌دهد تا مخالفت كنید

 

متولدین اردیبهشت

 

شما از داشتن یکی از دوست های قدیمی خود که در تمام روزگار غم و شادی در کنارتان بوده است بسیار سپاسگزار هستید و دلتان می خواهد این احساس خود را با دیگران در میان بگذارید، ولی آنقدر در بیان احساسات خود اصرار دارید که ممکن است حستان به نظر دیگران مصنوعی و ساختگی باشد.

 

متولدین خرداد

 

ممكن است امروز احساسات شما باعث شوند كه كمی‌از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می‌توانید تشخیص دهید كه باید چه كار بكنید و اصلا چه كاری درست است؟! اما به یكباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می‌توانید با آنچه كه باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه‌ای بعد درمی‌یابید كه كار كردن برایتان سخت شده و نمی‌توانید تا همه كارها را بدرستی انجام دهید.

 

متولدین تیر

 

پروژه ای را که مدت ها قبل آغاز کرده بودید، بالاخره به نتیجه می رسد و در نهایت آنچه لیاقت اش را دارید، به دست خواهید آورد. زمان آن است کم حرفی را کنار بگذارید و کمی شور و اشتیاق تان را برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارید، بیشتر نشان دهید. شما از رابطه عاطفی که تا به حال تجربه کرده اید خسته شده اید و دوست دارید راه دیگری را در پیش بگیرید به عنوان مثال با فردی باشید که از نظر فیزیکی و روحی در سطح شماست.

 

 

متولدین مرداد

 

ممكن است در ذهن تان شما یك پرنده آزاد باشید، اما كارهای روتین و روزمره فرصت كمی‌در اختیار شما قرار میدهد تا مجالی برای خیال بافی داشته باشید. شما راحت می‌توانید راه حل رهایی از این موقعیت دشوار و پیچیده را بیابید. ممكن است كمی‌پیچیده باشد؛ به هر حال، اولین قدم همیشه دشوار است. شما همیشه كارهایتان را استادانه و ماهرانه آغاز می‌كردید، و آشفتگی موقعیت كنونی كه در آن قرار دارید، شما را كمی‌ناامید كرده است.

 

متولدین شهریور

 

در مورد رابطه عاطفی یا شغلی خود کمی احساس نگرانی و ناامنی می کنید اما استرس خود را کنار بگذارید زیرا تغییراتی که در زندگی شما به وجود آمده، می تواند برایتان مفید باشد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای پاییز کمی مراقبه کنید.

 

متولدین مهر

 

شما می‌خواهید در كارتان موفق شوید، اما امروز آن صبر و حوصله‌ای كه باید در انجام كارها داشته باشید را ندارید. اگر حواس پرتی و آشفتگی در كارتان نداشته باشید موفق خواهید شد و حالا كه آنها را در اختیار ندارید، ناامید شده‌اید. متاسفانه، نزدیكان تان به نظر می‌رسد آنقدر كه باید، به محیط اطراف شان توجهی ندارند. شاید بهتر باشد كه برای خودتان حدو و مرزی تعیین كنید یا اینكه برای اثبات درستی و حقانیت خودتان رابطه‌ای را پایان ببخشید.

 

متولدین آبان

 

این روزها اعتماد به نفس شما بیشتر از همیشه است، ولی این اعتماد به نفس کاذب در چنین زمانی ممکن است به ضرر شما تمام شود. برای این که قلب بزرگ خود را به دیگران نشان دهید نیازی نیست به هر ساز آنها برقصید و هر کاری که از شما انتظار دارند را انجام دهید. قبل از این که خیلی دیر شود از درگیر کردن خود در کاری که به انرژی و وقتی بیش از آنچه در حد توانتان است نیاز دارد خودداری کنید.

 

متولدین آذر

 

امروز به نظر می‌رسد كمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است كه ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فكر می‌كنید كه یكی از نزدیكترین دوستان یا همكاران تان مانع كارهای شماست، سعی كنید به جای اینكه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واكنش‌های خود جستجو كنید.

 

متولدین دی

 

چیزهای زیادی در رابطه عاطفی شما وجود دارند که نیاز به رسیدگی فوری شما دارند و نمی گذارند ذهنتان به آرامش برسد. شما دلتان نمی خواهد که دیگران شما را به عنوان فردی دمدمی مزاج بشناسند، پس بهتر است به جای این که بخواهید در مورد این مسائل به دیگران توضیح بدهید و سعی کنید تردیدهای خود را با آنها در میان بگذارید، خودتان را کنار کشیده و در خلوت خود به این مسائل بیندیشید

 

متولدین بهمن

 

ممكن است امروز روز ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیكان تان چیزی از شما بخواهد كه شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممكن است به خاطر وابستگی شخصیتی كه شمادارید یك درگیری شدید ایجاد كند كه هیچ برنده‌ای هم نداشته باشد. به جای اینكه تلاش كنید تا یك موقعیت حل نشدنی را تعمیر كنید، قواعد بازی را عوض كنید.

متولدین اسفند

 

شما امروز هیچ تمایلی به حرف زدن ندارید و بیشتر دوست دارید سکوت کرده و غرق در آنچه در ذهنتان می گذرد باشید، ولی دیگران به شما به چشم یک دانای کل نگاه می کنند که می تواند جواب سوالات و مشکلات آنها را بدهد و برای پیدا کردن پاسخ مشکلات خود به سراغ شما آمده و نظرتان را جویا می شوند. اطلاعات جدیدی به دست خواهید آورد که می توانند تأثیرات زیادی روی برنامه هایتان داشته باشند. این اطلاعات را با دقت در نظر گرفته و تغییرات لازم را در مسیر خود به وجود بیاورید.

 

همراه ما باشید………

طالع بینی امروز

فال روزانه/فال امروز ۶ خرداد ۱۳۹۹

طالع بینی امروز

فال روزانه/فال امروز ۴ خرداد ۱۳۹۹

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا