فال شمع جمعه 12 خرداد ۱۴۰۲

جمعه 12 خرداد 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين : بیمار شفا می یابد. ازدواج حتمی است. مسافر اوضاعش کاملاً بر وفق مراد است و مشکل او حل شده است. درباره او نگران نباشید. از زندگی خوبی برخوردارید ولی حسودان نمی گذارند.

ارديبهشت : خرید و فروش عالی است. ملاقاتی در پیش دارید که مفید خواهد بود و به مسافرتی می روید که مبارک است.

خُرداد : زخم زبان آنان تاثیری ندارد. او شما را خیلی دوست دارد ولی از ابراز آن شرم و حیا دارد اما حقیقتاً عاشق شماست.

تير : دل در گرو چیزی، کاری یا کسی داری که تصور می کنی از همه چیز برایت مهمتر و شایسته تر می باشد. اگرچه این امر مهم و قابل توجه می باشد اما نیاز به تهیه وسایل و لوازم آن دارد وگرنه از هول حلیم داخل دیگ می افتی!

مُرداد : شما باید با یکی از عزیزان مورد اعتماد در این باره مشورت کنید و بهترین فرد، پدر و مادر یا یکی از دوستان صمیمی شما است ولی سعی کنید راز دل خود را با همه در میان نگذارید که رقیبان حسد می ورزند.

شهريور : به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید. سه فرزند در طالع دارید که دومی برای شما شگون آورتر است.

مِهر : با درایت، فعالیت، اراده و سرعت عمل لازم، وارد کار شوید. در این حالت موفقیت و کامیابی همگام و همراه شما خواهد بود.

آبان : به زودی هدیه ای دریافت خواهید نمود که تصورش را نمی کردید. در مسافرتی بسیار جالب برخوردهای جالبی بوجود می آید. از مسافر خبرهای خوش دریافت می کنید. مشکل زندانی و قرض او حل می شود.

آذر :

دِى :

بهمن :

اسفند :

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع شنبه 13 خرداد ۱۴۰۲

شمع

فال شمع پنجشنبه 11 خرداد ۱۴۰۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا