فال شمع شنبه 13 خرداد ۱۴۰۲

شنبه 13 خرداد 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين : خوشبختانه از اقبال خوبی برخوردارید. مطمئن باشید که در هر کار و هر جایی، خداوند متعال با شما همراه می باشد و موفقیت و کامیابی در چند قدمی شماست که اجازه ورود می خواهد.

ارديبهشت : در ماهی که گذشت، خطر بزرگی از خانواده شما دفع شد. بنابراین به اعضای خانواده بگویید مواظب باشند. بویژه پدر یا همسرتان در معامله و کاری که در پیش دارند، با احتیاط بیشتر عمل کنند تا پیروزی آنها به خطر نیفتد.

خُرداد : به تازگی، در اندیشه و فکری هستی و همواره به موضوعی خاص فکر می کنی، بطوریکه تمام هم و غم شما این موضوع شده و سعادت خود را برآورده شدن آن می دانی. اگر چه راه مناسب و خوبی انتخاب کرده ای اما نیاز مبرم به کوشش و اراده دارد.

تير : او شما را بسیار دوست دارد اما به علت عدم سازش شما، او نیز لجبازی می کند. پس مواظب باشید.

مُرداد :به زودی مسافرتی در پیش داری و ملاقاتی حاصل می شود که در زندگی شما بسیار موثر خواهد بود. به وعده های خود وفا کن و دست از لجبازی و بگو مگو بردار و نیروی خود را صرف فعالیت و بهزیستی کن.

شهريور : دنیای امروز برای شما کوچک است زیرا اندیشه و بلند پروازی شما بسیار می باشد ولی چاره ای نمی باشد. انسان باید خود را با محیط سازگار نشان دهد و انسان موفق، قدرت سازش و سازگاریش زیاد است

مِهر : برای هر کاری عذر و بهانه ای می تراشی که از انجام آن سرباز زنی. اصولاً با مردم سرسازش کمتر داری و این برخاسته از خودخواهی و غرز ورزی است که در خود احساس می کنید.

آبان : او به شما کاملاً اعتماد دارد ولی اخلاق شما بسیار متغیر و بی ثبات است. پس بهتر آن است که در اخلاق و رفتار خود تجدد نظر جدی کنید وگرنه او را از دست خواهید داد. چون آزار و اذیت هم اندازه ای دارد.

آذر :او شما را دوست دارد اما قدرت اظهار ندارد. خوشبختی قرین شما خواهد بود. مشکلات راه، چندان مهم نیست. بلکه اهمیت قدرت، اندیشه، واقع نگری، سرعت عمل، دقت و راهنمایی از استادان مجرب مهم است.

دِى :از اینکه مرتباً به او نق می زنید که ای وای مادرت و خواهرت، بسیار ناراحت است. اندازه نگه دار که اندازه نکوست.

بهمن :در معامله ای خانواده شما زیان خواهید دید پس اگر فسخ شود، بهتر است چون آینده بهتری به دست خواهد آمد.

اسفند : فرزندان زیادی در طالع داری که دو نفر از آنها عالی خواهند بود. تغییر شغل و مکان مناسب نمی باشد. خرید و فروش خوبست. از عقیده و بستگان خود زیاد جانبداری نکنید زیرا موجب سردی کاشانه و اطرافیان می شود. هر چیزی اندازه ای دارد.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع یکشنبه 14 خرداد ۱۴۰۲

شمع

فال شمع جمعه 12 خرداد ۱۴۰۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا