طراحی زیبای ناخن تابستانی

سه‌شنبه 3 خرداد 1401 آرایش پوست ومو
طراحی زیبای ناخن تابستانی

ایده های تابستانی ناخن

دیزاین و طراحی ناخن یکی از کارهای مورد علاقه خانم ها به خصوص دخترهای جوان است. یک تغییر جزئی روی ناخن ها می تواند استایل شما را متفاوت کند و حتی باعث افزایش روحیه و اعتماد به نفس شما شود.

طراحی زیبای ناخن تابستانی لایه ای از جذابیت را به ظاهر شما می بخشد. ناخن های آمبره یکی از داغ ترین ترندها هستند و با هر ترکیب رنگی می توان به این مدل دست یافت. اگر چیزی شیک‌تر می‌خواهید، طرح‌های براق را به ناخن‌های خاص اضافه کنید یا از آرایشگر ناخن خود بخواهید که یک الگوی چرخشی ایجاد کند.

 

طراحی زیبای ناخن تابستانی

طراحی زیبای ناخن تابستانی

ترندهای ناخن تابستانی

ترندهای ناخن تابستانی به دلایل زیادی محبوب می شوند، اما جذاب ترین ایده ها به دلیل ظاهری شیک، نگهداری آسان و تکمیل کننده جدیدترین سبک های مد، منفجر می شوند. ترندهای برتر ناخن برای تابستان اغلب یا رنگ های نئون پر جنب و جوش یا سایه های پاستلی ملایم هستند.

 

تابستان سال ۲۰۲۱ طراحی ناخن بیشتر به سمت طرح های ساده و فرنچ‌های رنگی رفته و طرح ناخن رنگارنگ با رنگ های پاستلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه طرح های تابستانی و رنگارنگ ناخن را گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

طراحی زیبای ناخن تابستانی

طراحی زیبای ناخن تابستانی

طراحی ناخن تابستانی

هنر ناخن تابستانی می تواند مانیکور شما را با ایده های طراحی خلاقانه و سرگرم کننده به سطح بالاتری برساند. ایده های شیک و زیبا از رنگ های پاستلی گرفته تا سایه های پر جنب و جوش و میوه های گرمسیری تا سواحل زیبا را شامل می شود. ناخن های خود را با نقاشی ها، الگوها، جواهرات و گرافیک های مختلف تزئین کنید تا یک نقاشی دیواری شگفت انگیز بر روی انگشتان خود ایجاد کنید. فقط بدانید که طراحی ناخن تابستانی می تواند هر چیزی باشد که شما می خواهید.

 

ناخن های گرد

همیشه ناخن های کلاسیک و گرد همه کاره هستند و بسته به ترجیحات استایلی شما می توان آنها را بالا یا پایین زد. برای ظاهری زیبا، ناخن های خود را با یک لاک با درخشندگی بیشتر رنگ کنید. این امر بدون اینکه زیاده روی کنید، نمایی از زرق و برق را القا می کند. رنگ سرمه ای یا سرمه ای را انتخاب کنید و آن را با طرح های روشن برجسته کنید تا چیزی متمایزتر باشد.

 

Round Nails

طراحی زیبای ناخن تابستانی

ناخن مربع

ناخن‌های مربعی بادوام و شیک برای خانم‌هایی که می‌ترسند ناخن‌هایشان به هم بخورد یا شکسته شود، بهترین است. حفظ شکل در خانه بین قرار ملاقات های سالن آسان است. رنگ نئونی روشن را برای یک تغییر هیجان انگیز انتخاب کنید. پاستیل های بی صدا یک جایگزین شیک برای آن روزهای تنبل ساحلی و مهمانی های ظهر است.

 

طراحی زیبای ناخن تابستانی

طراحی زیبای ناخن تابستانی

ناخن بادام

ناخن‌های بادام به شکلی که صدا می‌کنند به نظر می‌رسند – پایه ناخن در حالت طبیعی گرد باقی می‌ماند، سپس کناره‌ها مخروطی می‌شوند و نوک آن به صورت یک نقطه کوچک صاف می‌شود. جلوه کلی باعث می شود انگشتان شما باریک تر به نظر برسند و شکل آن به راحتی با رنگ ها و طرح های متعدد جفت می شود. جلوه ombre سبک به خصوص خیره کننده است. احتمالاً برای رسیدن به این شکل کشیده به ناخن‌های اکریلیک نیاز خواهید داشت، اگرچه ناخن‌های طبیعی در صورتی که طول مناسبی داشته باشند می‌توانند به درستی سوهان شوند.

 

طراحی زیبای ناخن تابستانی

طراحی زیبای ناخن تابستانی

میخ های قله کوه

خانم هایی که ناخن هایی با قد متوسط ​​دارند، ترند ناخن های قله کوهستانی را دوست دارند. برای ایجاد این شکل نوک تیز نیازی به اکریلیک نیست. تنها چیزی که نیاز دارید مقداری طول جزئی در نکات است که می توان آن را در یک نقطه باریک ثبت کرد. انتخاب رنگ‌های بی‌صدا برای جفت شدن با این شکل معمولاً بهترین کار را انجام می‌دهد، زیرا نقطه تند یک بیانیه به تنهایی است.

 

طراحی زیبای ناخن تابستانی

طراحی زیبای ناخن تابستانی

ناخن اکریلیک تابستانی

اگر هر چند هفته یک بار به سالن ناخن مراجعه می کنید یا نمی توانید ناخن های بلندی داشته باشید، استفاده از ناخن های اکریلیک تابستانی می تواند استایل زیبایی برای این فصل به شما بدهد. اکریلیک‌ها که به عنوان ناخن‌های تقلبی یا مد نیز شناخته می‌شوند، در اشکال، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند، بنابراین شما این شانس را خواهید داشت که ظاهر خود را واقعاً سفارشی کنید.

 

طرح ناخن رنگی رنگی ترند سال ۲۰۲۱

لایه برداری پوست پا

لایه برداری پوست پا/5 راه کار برای درمان لایه برداری پوست پا

علل ریزش مو در بین زنان

علل ریزش مو در بین زنان/8 علائم ریزش مو

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا