طالع امروز سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷

سه‌شنبه 17 مهر 1397 طالع بینی
طالع بینی روزانه

??طالع امروز متولدین فروردین:

کتاب هایی که به نظرتان بسیار جذاب و دوست داشتنی بوده اند تغییرات اندکی در زندگی شما به وجود می آورند. شاید این کتاب ها باعث شوند سبک زندگی خود را تغییر دهید، یا رازی که مدت ها ذهنتان را مشغول کرده بود را کشف کنید. یا حتی منجر به کشف و کشوفات علمی بشوند. کتاب و مطالعه فقط برای سرگرمی شما نیست، باید از آنها موضوعات زیادی یاد بگیرید.

?طالع امروز متولدین اردیبهشت:

امروز خیلی جدی به آینده و خواسته ها و اهدافتان فکر می کنید. اکنون در زمانی فوق العاده برای فکر کردن به برنامه های شخصی و کاریتان به سر می برید. این که بدانید اطرافیان در مورد اهدافتان چه فکری می کنند به انتخاب صحیح شما کمک خواهد کرد، اما اجازه ندهید مخالفت ها و مشکلات احتمالی شما را دلسرد کنند.

?طالع امروز متولدین خرداد:

دیگر وقت حرف زدن در مورد آن چه می خواهید تمام شده است، اکنون دیگر زمان عمل کردن است. حرف های شما بسیار مؤثر هستند ولی در نهایت این کارهایتان هستند که از اهمیت بیشتری برخوردارند. قربانی قضاوت های دیگران درباره خودتان نشوید و نگذارید حرف های آنها شما را از میدان به در کند. آستین هایتان را بالا بزنید و به دیگران نشان بدهید که با چه کسی طرف هستند.

?طالع امروز متولدین تیر:

دیگران توجیه کنید، ولی برآورده کردن انتظارات دیگران در حال حاضر آنقدر که خودتان فکر می کنید اهمیت ندارد؛ آنچه مهم است این است که با خودتان صادق باشید.به جای این که با عجله پیش رفته و بخواهید دیگران را راضی و خوشحال نگه دارید، بهتر است بگذارید هر کسی خودش مسئول خود و احساساتش باشد. البته نیازی نیست مهربانی همیشگی خود را کنار بگذارید؛ تنها کافی است اول به کارهای خودتان رسیده و بعد از آن به سراغ دیگران بروید.

?طالع امروز متولدین مرداد:

امروز ذهن خود را آنقدر درگیر جزئیات کرده اید که توجه به کل ماجرا را از یاد برده اید. هرچند توجه ویژه شما به جزئیات ممکن است از طرف دیگران نادیده گرفته شود، ولی برای خود شما می تواند نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.

?طالع امروز متولدین شهریور:

شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی‌خواهید اما با یک دید کلی داشتن می‌توانید حلقه ای را به طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می‌کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه اینکه بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول

?طالع امروز متولدین مهر:

ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!

?طالع امروز متولدین آبان:

ارتباط برقرار کردن با یک گروه هم فکر می‌تواند امروز برایتان جالب باشد. این کار باعث یک رشد خلاقانه در شما شده و فرصتی است تا از زندگیت لذت ببرید. شما حتی آمادگی این را دارید که کاری را خارج از حیطه کارهای قبلی‌ات انجام دهید. درمورد اینکه دیگران چگونه فکر می‌کنند نگران نباش، بخشی از فعالیت شما قرار است تغییر کند تا روش زندگی تان را بازیابی نمایید.

?طالع امروز متولدین آذر:

بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از توانایی‌هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت‌های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می‌دهید، مهم‌تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی‌تان اجرا می‌کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره‌های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته‌ای برای ﺁینده خود داشته باشید.

❄️طالع امروز متولدین دی:

شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می‌اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

❄️طالع امروز متولدین بهمن:

اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده‌اید ساده‌تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا مثل حرکت سریع یک خرگوش با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد مثل یک لاک‌پشت حرکت خود را آرام می‌کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی‌هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می‌کنند و شما چقدر می‌توانید کار کنید، نباشید.

❄️طالع امروز متولدین اسفند:

هنگامی که شما برای کمک کردن به فردی پیش قدم می شوید مهارتهای سازمان یافته شما می تواند آن فرد را نجات دهد. شما اصلاً دوست ندارید که در جلوی جمع به دیگران کمک کنید؛ و واقعاً دوست ندارید که شناخته بشوید. اغلب اوقات همین که بفهمید کار سخت شما مؤثر بوده احساس رضایت خواهید کرد و شما می توانید هر تصمیمی که گرفته اید را به اتمام برسانید.

 

 

فال عطسه روزانه

فال عطسه روزانه سه شنبه 17 مهر 1397

فال چاى

فال چاى سه شنبه17 مهر 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا