فلورا سام با سریال جدید مرضیه در محرم

چهارشنبه 30 مرداد 1398 سینما
سریال جدید مرضیه ویژه ماه محرم

سریال جدید مرضیه ویژه ماه محرم

 

به گزارش سینمایی ایران:گروه تولید مجموعه مناسبتی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام این روزها در مناطق مختلف تهران مشغول تصویربرداری هستند تا این سریال هر چه زودتر برای پخش در ایام ماه محرم از شبکه دوم سیما آماده شود. تاکنون بیش از نیمی از تصویربرداری این مجموعه انجام شده و مراحل فنی نیز همزمان با تولید در حال پیگیری است.

با نزدیک شدن به ایام محرم شبکه های مختلف سیما تدارک خاصی برای پخش سریال های ماه محرمی دیده اند و شبکه دو سیما هم از این قائله مستثنی نیست و امسال با سریال محرمی مرضیه مهمان خانه های مخاطبان تلویزیون میشود.بازیگران سریال مرضیه

بازیگران سریال مرضیه

سریال مرضیه به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی است که در ایام محرم از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان و عکس هایی از بازیگران سریال مرضیه

مرضیه فیلمی دیگر از فلورا سام کارگردان و بازیگر کشورمان است که با داستانی اجتماعی و با حضور بازیگران سرشناس دنیای سینما و تلویزیون در ایام ماه محرم روی آنتن شبکه دو میرود.

آخرین سریال کارگردانی شده توسط فلورا سام به مجموعه «ما فرشته نیستیم» برمی گردد که نوروز ۹۳ از شبکه پنج پخش شد. سام از معدود کارگردانان زن رسانه ملی است که با کارگردانی مجموعه ۱۵ قسمتی «مرضیه» پس از پنج سال دوری دوباره به تلویزیون بازگشت.

بیشتر بخوانید:زمان پخش سریال بانوی سردار 

سریال مرضیه,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون

سریال جدید مرضیه ویژه ماه محرم

بازیگران سریال مرضیه:

داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، مجید مظفری،علی اوجی پژمان بازغی، نیلوفر شهیدی، امیرحسین صدیق، ، حسن زارعی، ماه‌چهره خلیلی، شیوا خسرومهر، مختار سائقی بازیگران اصلی این مجموعه هستند که تاکنون همگی آنان مقابل دوربین رفته اند.

دیگر عوامل پشت دوربین «مرضیه» عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: کیوان یکتا، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: رضا خسروی، مدیر تولید: عباس دقاقی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: مسعود حقی و مشاور پروژه: حسن زارعی، عکاس: آرش شاه محمدی، مدیر تدارکات: مهدی آقامحمدی

سریال مرضیه,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون

 

مهناز افشار به ایران بر میگردم

مهناز افشار: به خاطر پدرم به ایران برمی‌گردم

پخش سریال بانوی سردار از شبکه سه

زمان پخش سریال بانوی سردار از عید غدیر

آخرین دیدگاه‌ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا