سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به صورت رسمی در ایران رونمایی شدند

دوشنبه 21 اسفند 1396 فناوری
سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به صورت رسمی در ایران رونمایی شدند

 

سامسونگ طی مراسمی به صورت رسمی از نسل جدید پرچمداران موبایل این شرکت در ایران رونمایی کرد.

معرفی و عرضه‌ی نسل جدید پرچمداران سامسونگ، یکی از مهم‌ترین اخبار فناوری طی روز‌های گذشته بوده است. دفتر منطقه‌ای سامسونگ همواره در تلاش بوده تا محصولات این شرکت را در مدت زمان اندکی پس از معرفی، در بازار ایران نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد. اکنون نسل جدید پرچمداران موبایل سامسونگ پس از دو هفته از معرفی رسمی در نمایشگاه MWC 2018، در ایران و طی رویدادی در مجتمع چارسو، رونمایی شدند.

مراسم معرفی گلکسی اس ۹ در ایران

پیش از آغاز مراسم سامسونگ بخش‌های مختلفی را برای معرفی بهتر قابلیت‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس محیا کرده بود. در برخی از این بخش‌ها حضار با شرکت در مسابقه‌‌هایی، علاوه بر رقابت برای کسب جایزه، با قابلیت‌های متنوع گوشی‌های جدید سامسونگ نیز آشنا می‌شدند. دوئل و پرتاب گلوله‌ها رنگی برای در مقابل فیلمبرداری صحنه آهسته ۹۶۰ فریم بر ثانیه دوربین گلکسی اس ۹ و استفاده از بیکسبی برای ترجمه‌ی متون از زبان‌های مختلف، برخی از این رقابت‌ها بودند.

اتاق تاریک برای بررسی توانایی دوربین، عکاسی روی پل معلق جهت تست توانایی‌های لرزش‌گیر اپتیکال دوربین و بخش‌هایی برای معرفی لوازم جانبی اعم از سامسونگ دکس، هدست گیر وی‌آر و دوربین گیر ۳۶۰، از دیگر بخش‌های تعبیه شده برای معرفی قابلیت‌های پرچمداران ۲۰۱۸ سامسونگ به کاربران بود.

مراسم معرفی گلکسی اس ۹ در ایران

در آغاز مراسم، بام سوک هونگ مدیر سامسونگ ایران به ارایه‌ی گزارشاتی از فعالیت‌های این شرکت در کشور پرداخت. وی با اشاره به کمک‌های مردمی و فعالیت‌‌های اجتماعی سامسونگ در ایران، از آن به عنوان رابطه‌ی نزدیک این برند با مردم یاد کرد.

مراسم معرفی گلکسی اس ۹ در ایران

در ادامه‌ی مراسم علیرضا توسلی مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در ایران به ارایه‌ی آمار مختصری از فعالیت‌های این برند در کشور پرداخت:

  • طبق آخرین گزارشات موجود بیش از ۵۰ درصد بازار گوشی‌های هوشمند کشور در اختیار سامسونگ است.
  • گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس مشمول طرح رجیستری شده‌‌اند و کاربران هنگام خرید این محصولات، از رجیستر بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنند.
  • سه توزیع‌کننده‌ی اصلی و ۳۰ عامل فروش برای تسهیل روند فروش در سراسر کشور، با سامسونگ همکاری می‌کنند.
  • فروشگاه‌های ممتاز سامسونگ (SES) برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ در کشور راه‌اندازی شدند و با توجه به استقبال خوب کاربران، تعداد این فروشگاه‌ها تا پایان سال ۲۰۱۸ به ۱۲۰ عدد خواهد رسید.
  • خدمات VIP‌ به عنوان قابلیتی ویژه برای اولین بار با گلکسی اس ۷ در ایران ارایه شد. در همین راستا نیز تمام کاربرانی که تا پایان بهار ۹۷ اقدام به خرید و ثبت گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در شبکه‌ی موبایل کشور کنند، تا پایان سال ۹۷ از خدمات ویژه‌ی VIP بهره‌مند خواهد بود.
  • تخویل گوشی‌های پیش‌فروش شده از روز گذشته آغاز شده است.
  • روز چهارشنبه‌ی جاری فرش آبی (اولین عرضه‌ی عمومی گوشی‌های سامسونگ) برای گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس برگزار می‌شود.

مراسم معرفی گلکسی اس ۹ در ایران

در بخش پایانی مراسم نیز بیتا فتحعلی مدیر بازاریابی سامسونگ در ایران به معرفی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس پرداخت و قابلیت‌های ویژه‌ی آن‌ها را شرح داد.

منبع : زومیت

بررسی بازی Her Majesty

بررسی بازی Her Majesty

چرا دانشمندان از افزایش دمای قطب تا این حد متعجب شده‌اند؟

چرا دانشمندان از افزایش دمای قطب تا این حد متعجب شده‌اند؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا