ساحل درختان نارگیل کیش

یکشنبه 15 اسفند 1400 بازار
مناطق گردشگری کیش

ساحل درختان نارگیل کیش

یکی از دیدنی ترین جزایر دنیا کیش است به همین علت سالانه توریست های داخلی و خرجی زیادی را به خود جذب می کند.بخش زیادی از این دیدنی های زیبا در سواحل این جزیره قرار دارد.که یکی از زیبا ترین مناطق این جزیره ساحل درختان نارگیل کیش است.

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 

زیره کیش، از دیدنی ترین جزایر دنیا است و هر ساله توریست های داخلی و خارجی زیادی از آن بازدید می کنند. هر گوشه کیش را که بنگرید، زیبایی و عجایب بی نظیری را خواهید دید که بخش زیادی از این دیدنی های زیبا در سواحل این جزیره قرار دارد. به دلیل تنوع دیدنی های کیش، کسانی که با تور کیش به این جزیره سفر می کنند، قطعا هر چه بیشتر در این جزیره اقامت کنند، منتظر دیدن چیز های خارق العاده و عجیب تری خواهند بود. افزوده شد: یکی از دیدنی ترین جزایر دنیا کیش است به همین علت سالانه توریست های داخلی و خرجی زیادی را به خود جذب می کند.بخش زیادی از این دیدنی های زیبا در سواحل این جزیره قرار دارد.که یکی از زیبا ترین مناطق این جزیره ساحل درختان نارگیل کیش است.

حذف‌شده: کاریز شهری، لاکپشت های دریایی، درختان انجیر معابد، شهر باستانی حریره و ده ها جاذبه دیگر، تنها بخشی از دیدنی های این جزیره هستند. یکی از زیبا ترین و جذاب ترین مکان هایی که می توانید در کیش از آن بازدید کنید، ساحل درختان نارگیل کیش است. اگر قصد دارید به کیش سفر کنید، بازدید از این ساحل که در شرق این جزیره واقع شده را هرگز فراموش نکنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی این ساحل زیبا، امکانات و مسیر های دسترسی آن بپردازیم، از این رو دعوت می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

کاریز شهری، لاکپشت های دریایی، درختان انجیر معابد، شهر باستانی حریره و ده ها جاذبه دیگر، تنها بخشی از دیدنی های این جزیره هستند. یکی از زیبا ترین و جذاب ترین مکان هایی که می توانید در کیش از آن بازدید کنید، ساحل درختان نارگیل کیش است. اگر قصد دارید به کیش سفر کنید، بازدید از این ساحل که در شرق این جزیره واقع شده را هرگز فراموش نکنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی این ساحل زیبا، امکانات و مسیر های دسترسی آن بپردازیم، از این رو دعوت می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی ساحل درختان نارگیل

نارگیل درختی است که تنها در مناطقی با آب و هوای استوایی رشد می کند و در هر منطقه ای نمی روید. ساحل درختان نارگیل جزیره کیش در بخش شرقی این جزیره واقع شده و مساحت آن چیزی در حدود 20000 متر است. در این ساحل، بیش از 2500 درخت نارگیل وجود دارد. در ساحل درختان نارگیل کیش، برگ های این درختان نقش سایه بان را ایفا می کنند. میوه نارگیل بسیار خوش طعم است و خوشه ای رشد می کند، وزن آن زیاد است و پوست سفتی دارد. این ساحل تنها ساحلی است که در آن درختان نارگیل رشد کرده اند. نکته دیگری که ساحل درختان نارگیل را جذاب می کند، برخورد دریا با درختان است که بسیار دیدنی است. مواظب باشید زمانی که زیر سایه درختان نارگیل استراحت می کنید، میوه آن روی سرتان نیفتد. برای سفر به کیش و بازدید از ساحل نارگیل این جزیره، بهترین زمان دو ماه نخست بهار است. در فروردین و اردیبهشت ازطوفان های دریایی و گرمای شدید هوا خبری نیست و باران های پاییزی نیز کلافه تان نمی کند.اگر چه هر فصل کیش ویژگی های خاص خودش را دارد، ولی برای بازدید از این ساحل بی نظیر، بهتر است فصل بهار را انتخاب کنید. اگر علاقمند به عکاسی هستید، غروب های ساحل درختان نارگیل را از دست ندهید. ساحل درختان نارگیل، سراسر آرامش است و از هیاهو و همهمه در آن خبری نیست، پس اگر از حضور در مکان های گردشگری شلوغ و پر هیاهو لذت نمی برید، حتما باید آرامش این ساحل را تجربه کنید.

 

امکانات ساحل درختان نارگیل

در ساحل درختان نارگیل، هر چه که بخواهید برایتان فراهم است. آلاچیق های چند نفره، پلاژ، باشگاه ورزشی، جت اسکی، قایق های ماهیگیری، قایق های پارویی، قایق های پدالی و موتوری، کشتی های کف شیشه ای، سکو های ماساژ و تیم های آموزش دهنده شنا از جمله امکاناتی است که در این ساحل بی نظیر برای گردشگران در نظر گرفته شده است. برای علاقمندان به دوچرخه سواری، در این ساحل، دوچرخه اجاره داده می شود و زمین هایی برای ورزش هایی مانند فوتبال، والیبال و هندبال ساحلی در نظر گرفته شده است. علاوه بر تمام این ها، برای رفاه گردشگران، بوفه، کافی شاپ و رستوران نیز در این مکان وجود دارد که می توانند اوقات خوشی را برای افرادی که به این منطقه سفر می کنند رقم بزنند.

دسترسی به ساحل درختان نارگیل

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، ساحل درختان نارگیل در بخش شرقی این جزیره واقع شده است. این ساحل در سمت راست خیابان فردوسی واقع شده و در موازات آن قرار دارد. ساحل درختان نارگیل با مرکز این جزیره حدود 15 دقیقه فاصله و با بلوار ساحل کیش تقاطع دارد. با چند دقیقه پیاده روی از پارک هنگام، می توان به این ساحل رسید. یکی دیگر از ساختمان های نزدیک به این ساحل، مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش است. اگر می خواهید در هتل های نزدیک به ساحل درختان نارگیل اتاق رزرو کنید، باید بدانید که هتل های داریوش، پارسیان، آبادگران، ستاره کیش، ارم، آرامیس و سارا به این ساحل نزدیک هستند.به دلیل موقیت مکانی مناسب این ساحل، دسترسی به آن آسان است. شما می توانید با گرفتن تاکسی از هر کجای این جزیره خیلی سریع به ساحل درختان نارگیل برسید. ساحل درختان نارگیل به مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید مریم 2، مرکز خرید رویا، مرکز تجاری کیش و بازار پردیس 2 نیز نزدیک است و دسترسی به آن از این مراکز بسیار آسان است.

 

دیگر سواحل دیدنی جزیره کیش

با توجه به اینکه سواحل کیش از جمله پر طرفدار ترین بخش های این جزیره به شمار می روند، قصد داریم تا در ادامه برخی دیگر از سواحل دیدنی جزیره کیش را به شما معرفی کنیم تا در صورتی که به کیش سفر کردید، بتوانید از این سواحل بی نظیر نیز بازدید کنید.
 پارک ساحلی میرمهنا 
این پارک ساحلی، یکی از زیباترین و بزرگ ترین پارک های ساحلی کیش است. پارک ساحلی میرمهنا نسبت به دیگر سواحل کیش شلوغ تر است. این پارک به محله عرب های جزیره کیش نزدیک است و می توانید با دور شدن از هیاهوی ساحل از زندگی بومیان مهمان نواز این جزیره بی نظیر هم بازدید کنید. در این پارک، بعضی ساعت های روز می توان به ماهیگیری پرداخت و به تماشای لاک پشت های ساحل نشست. این پارک در نزدیکی شهر زیرزمینی کاریز و مجموعه ورزشی مریم قرار گرفته است.
پارک ساحلی سیمرغ 
پارک ساحلی سیمرغ در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. این پارک پر از جذابیت است و در آن فضای بزرگی برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، در پارک ساحلی سیمرغ، زمین های پینگ پنگ، پیست اسکیت، مسیر پیاده روی و ده ها امکانات دیگر نیز وجود دارد.  یکی از ویژگی های مهم این پارک ساحلی این است که در مجاورت نخستین پارک دلفین ایران قرار گرفته است. در این مجموعه که به دلفیناریوم کیش نیز شهرت دارد، گونه های پستانداران مختلف دریایی مانند دلفین، شیر دریایی، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی و پنگوئن وجود دارند که برخی از آن ها حرکات نمایشی خاصی را انجام می دهند.
پارک ساحلی مرد ماهیگیر
پارک ساحلی مرد ماهیگیر، یکی از جاذبه های دیدنی کیش است که برای دیدنش باید به شرق این جزیره بروید. مجسمه مرد ماهیگیر 12 متر ارتفاع دارد و توسط چهار هنرمند در مشهد در سه ماه ساخته شده است. دو آبنما و گیاهانی نظیر هور ایرانی، کنار، لور، گز، کرت، بمبرلاری، نخل خرما که برخی از آن ها بومی این جزیره هستند، جذابیت این پارک ساحلی را دو چندان می کنند. در این ساحل، درست کردن مجسمه های شنی متداول است و اگر در سراسر آن قدم بزنید، افراد زیادی را خواهید دید که به درست کردن مجسمه های شنی مشغولند.
پارک ساحلی مرجان
پارک ساحلی مرجان در نزدیکی بازار مرجان واقع شده است. می توانید به این بازار سری بزنید و بعد از خرید و گشت و گذار به پارک ساحلی مرجان بیایید. تماشای طلوع و غروب آفتاب از این ساحل بسیار لذت بخش است. در این پارک؛ آلاچیق و پیست دوچرخه سواری قرار دارد و علاوه بر این، می توانید به تفریحات آبی لذت بخش نیز بپردازید. اطراف پارک ساحلی مرجان، چایخانه، رستوران و بوفه های متعددی قرار دارد که خدمات خود را به گردشگران ارائه می دهند.

حواشی لواسان تهران

حواشی لواسان تهران

اسکار یا جوشگاه

اسکار یا جوشگاه

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا