زمان لحظه تحویل سال 98

شنبه 4 اسفند 1397 گوناگون
زمان لحظه تحویل سال 98

لحظه تحویل سال ۹۸ هست ساعت ۱ و ۲۸ دقیقه و ۲۷ ثانیه بامداد، روز پنج شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ هجری شمسی، مطابق ۱۳ رجب ۱۴۴۰ هجری قمری و ۲۱ مارس ۲۰۱۹ میلادی. این از این! اما حالا که لحظه تحویل سال را می‌دانید می‌خواهید چه کار کنید؟ چه هفت‌سینی برای امسال در نظر دارید؟ نماد امسال چه حیوانی است و چه رنگی امسال مد است؟

حیوان سال ۹۸

لابد شنیده‌اید که می‌گویند حیوان سال ۹۸ خوک است. این نماد‌ها در حقیقت از فرهنگ چین گرفته شده‌اند. پس برای دانستن اینکه سال خوک چگونه سالی است باید به فرهنگ چینی مراجعه کنیم.
جالب است بدانید خوک آخرین حلقه دوازده گانه سال‌ها است و اشاره به زندگی دوباره پرشور دارد. هرچه تلخی و نگرانی و اضطراب در سال‌های دیگر وجود دارد در سال خوک جایش را به آسایش می‌دهد.
در طالع‌ بینی چینی سال خوک را سال رزق و روزی می‌دانند. چون در این سال کار فراوان و حقوق عادلانه برای همه وجود خواهد داشت و خیانت‌ها و دورویی‌ها به حداقل می‌رسند.
حیوان سال ۹۸ خوک است.
اگر عزیزی دارید که در سال خوک متولد شده یا منتظر متولد شدن یک عزیز در سال ۹۸ هستید می‌توانید طالع‌بینی چینی سال خوک را مطالعه کنید. اگر تمایل دارید که برای هفت‌سین سال ۹۸‌تان از عروسک‌ها و گیفت‌های خوک استفاده کنید آموزش دوخت خوک نمدی از مبتدی تا پیشرفته + الگو  می‌تواند برای شما مفید باشد.

رنگ سال ۹۸

اگر گفتید رنگ امسال چه رنگی است؟ مسلما یکی دیگر از چیز‌هایی که برای همه اهمیت دارد رنگ سال است. رنگ سال ۲۰۱۹ توسط موسسه پنتون صورتی مرجانی اعلام شده که طبیعتا طرفداران مد هم همین رنگ را به عنوان رنگ سال ۹۸ خود انتخاب می‌کنند. این رنگ می‌تواند با رنگ‌های صورتی، سبز، خاکستری و آبی هم ست شود و یک تیپ خاص برای شما ایجاد کند.

رنگ سال ۹۸ صورتی مرجانی است.

هفت سین ۹۸

می‌رسیم به سراغ رمز و راز‌های سفره هفت‌سینی زیبا و دیدنی! سفره هفت‌سین امسال‌تان را می‌توانید با استفاده از نماد و رنگ سال تزیین کنید.
این آموزش‌ها هم می‌توانند نقش به سزایی در داشتن یک هفت‌سین خوب ایرانی داشته باشند:
  • آموزش تزیین هفت سین با گونی
  • ۳ روش درست کردن گل برای گل آرایی سفره هفت سین
  • آموزش ۳ مدل زیبا از تزیین شمع هفت سین
  • آموزش ساخت ۴ مدل ظرف هفت سین نمدی تزیینی
  • ساخت ظرف هفت سین با نقاشی روی انواع شیشه
  • آموزش تزیین هفت سین عروس با جام های عروسکی
  • آموزش تزیین هفت سین روی جام با اکلیل و نگین
  • تزیین سفره هفت سین با درست کردن فنجان معلق!
  • آموزش ۲ مدل تزیین روی تخم مرغ سفالی هفت سین
  • آموزش رنگ کردن تخم مرغ برای سفره هفت سین

 

هفت سین سال ۹۸

 

مدل سفره هفت سین سنتی

مدل های بسیار زیبا سفره هفت سین

ترک عادات غلط و اشتباهات رژیم لاغری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا