ریحان آنتی بیوتیکی قوی

سه‌شنبه 28 دی 1400 سلامت

ریحان آنتی بیوتیکی قوی

شصت نوع ریحان در جهان وجود دارد ریحان در هوای گرم رشد میکند . ریحان حاوی مقادیر زیادی از کلسیم،منگنز، منیزیم، ویتامین C، پتاسیم و آهن است. ریحان از گذشته در پزشکی مصرف داشته است و به عنوان یک آنتی بیوتیک قوی شناخته شده!

ریحان آنتی بیوتیکی قوی

ریحان آنتی بیوتیکی قوی

دلایل دیگری نیز وجود دارند که ریحان به عنوان یکی از سالم‌ترین گیاهان دارویی در جهان شناخته می شود. جدا از مزه منحصر به فرد و تندی که به غذا می بخشد، ریحان منبع خوبی برای مواد مغذی مانند ویتامین K است که برای لخته شدن خون ضروری است.  تنها دو قاشق غذاخوری ریحان می تواند 29 درصد از ویتامین K توصیه شده برای مصرف روزانه را تامین کند. همچنین، ریحان سرشار از ویتامین A است که حاوی بتاکاروتن ها – آنتی اکسیدان هایی قدرتمند که از ساختار و پوشش سلولی، رگ های خونی، و آثار مخرب رادیکال های آزاد محافظت می کنند – است. به بیان دیگر، مصرف ریحان می تواند مانع از اکسیداسیون کلسترول در خون شود و در نتیجه، از تصلب شرایین، نارسایی قلبی و سکته مغزی پیشگیری می کند.

درکنار ویتامین های A و K، ریحان حاوی مقادیر قابل توجه از آهن، کلسیم، منگنز، منیزیم، ویتامین C، پتاسیم و همچنین فلانوئیدهای محافظ DNA است. با توجه به مواد تشکیل دهنده مفید برای سلامت، ریحان یکی از آنتی بیوتیک های طبیعی قوی شناخته می شود.

ریحان آنتی بیوتیکی قوی

ریحان آنتی بیوتیکی قوی

فواید سلامت ریحان

منبعی فوق العاده از آنتی اکسیدان ها – چندین مطالعه تایید کرده اند که ریحان محافظی موثر در برابر مواد شیمیایی سمی و مواد سرطان‌زا است.  یک آنتی بیوتیک طبیعی – نتیجهیک مطالعه نشان داده است که ریحان به واسطه محتوای ضد میکروبی خود یک آنتی بیوتیک طبیعی قدرتمند است. شما با ترکیب ریحان و سیر احتمالا قدرتمندترین آنتی بیوتیک طبیعی را در اختیار خواهید داشت.  پاکسازی رگ های خونی – ریحان برای سلامت شریانی بسیار مفید است زیرا شریان ها را از کلسترول بد (LDL) پاکسازی می کند.  فواید دیگر – ریحان برای درمان و پیشگیری از مشکلات سلامت دیگر مانند سردرد، اسهال، یبوست، سرفه، دفع انگل، و کمک به کلیه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

سیستم ایمنی قوی‌

سیستم ایمنی قوی‌

درمان‌ سندرم پای بیقرار

درمان‌ سندرم پای بیقرار

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا