آشنایی با خوش صداترین  سلبریتی های مشهور زن جهان

دوشنبه 26 مهر 1400 چهره ها
ادل لوری

خوش صداترین ستاره‌های زن جهان

صدا نیز مانند زیبایی طرفدران خاص خودش را دارد. خوانندگان زیادی وجود دارن اما تعداد کمی از اونها هستن که پر طرفدار و خوش صدا هستن. در این مطلب با سلبریتی های مشهور و خوش صدای جهان آشنا می شوید.

برخی از ستاره ها تنها به دلیل ظاهر زیبایشان به شهرت می رسند و برخی دیگر به دلیل مهارت های بالایی که دارند، اما تعدادی از آنها از طریق صدای منحصر بفردشان است که درخشیده اند، صدایی که شما را سر جایتان میخکوب می کند. در ادامه این مطلب، نام برخی از خوش صداترین ستاره های جهان را برایتان آورده ایم تا شما هم با آنها آشنا شوید.

1-نورا جونز

نورا جونز خوش صداترین ستاره‌های زن جهان

نورا جونز خوش صداترین ستاره‌های زن جهان

نورا جونز خواننده، ترانه‌سرا، پیانیست و بازیگر آمریکایی و فرزند راوی شانکار، نوازنده شهیر سیتار هندی، است. او تاکنون موفق به دریافت ۱۱ جایزه گرمی شده است.

ننورا در ۳۰ مارس ۱۹۷۹ در شهر نیویورک به دنیا آمد. هنگامی که نورا ۴ سال داشت، او و مادرش سو به شهر Grapevine در حومهٔ شهر دالاس در ایالت تگزاس نقل مکان کردند.

او در ۵ سالگی به گروه کُر کلیسا ملحق شد و در ۷ سالگی فراگیری پیانو را آغاز کرد و در دورهٔ راهنمایی نوازندگی آلتو ساکسیفون را فراگرفت.او در دبیرستان جایزه موسیقی دانش‌آموزان Down Beat را به عنوان بهترین وکالیست جاز و بهترین موسیقی ساخته شده را بدست آورد.

2-ایمی لی

 ایمی لی خوش صداترین ستاره‌های زن جهان

ایمی لی خوش صداترین ستاره‌های زن جهان

اِیمی لی هارتزلر (متولد ۱۳ دسامبر ۱۹۸۱ در شهر ریورساید ایالت کالیفرنیا)، خواننده و آهنگساز آمریکایی بوده و از کودکی نواختن پیانو را آموزش دیده‌است. او یکی از بنیانگذاران و خواننده اصلی گروه راک اونسنس است. این گروه برنده جایزه گرمی شده‌است.
اِیمی لی فرزند جان لی و سارا کارگیل است. او یک برادر به نام رابی و دو خواهر به نام‌های کری و لوری دارد.
بازه‌ای که او تحت تأثیر آنان است، از موسیقی‌دانان کلاسیکی نظیر موتزارت تا آهنگسازان معاصری نظیر بیورک، توری آموس، دنی الفمن و پلامب امتداد دارد. اِیمی لی یکی از خوانندگان زن موفق موسیقی آلترنتیو به‌شمار می‌آید و در ویدئوهایش همراه با اونسنس به القای مفاهیم خاص به بیننده می‌پردازد.

3-میلا کونیس

 میلا کونیس خوش صداترین ستاره‌های زن جهان

میلا کونیس خوش صداترین ستاره‌های زن جهان

میلنا «میلا» کونیس(زاده ۱۴ اوت ۱۹۸۳) هنرپیشه آمریکایی است.

 میلا کونیس را به عنوان یک بازیگر آمریکایی می شناسیم اما او جدا از بازیگری، صدای فوق العاده ای نیز دارد.

در سال ۱۹۹۱ و زمانی که وی هفت ساله بود، به همراه خانواده از اتحاد جماهیر شوروی مهاجرت کرده و ساکن لس آنجلس می‌شوند.

میلا کونیس بعد از مدرسه در کلاس‌های بازیگری شرکت می‌کرد که همین موضوع باعث شد وی را برای نقش‌آفرینی‌های مختلف انتخاب کنند. از آن موقع بود که او در آگهی‌های تبلیغاتی و برنامه‌های تلویزیونی ظاهر شد.

 

4- شکیرا

شکیرا خوش صداترین ستاره‌های زن جهان

شکیرا ایزابل مبارک ریپل (زاده ۲ فوریه ۱۹۷۷) خواننده، ترانه‌سرا، مدل، رقصنده، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر کلمبیایی است.
او اجرا را در مدرسه آغاز کرد و توانایی‌های خود را در سبک‌های راک اند رول، لاتین و عربی، نشان داد. او از همان کودکی، از آواز خواندن برای معلم‌ها و همکلاسی‌هایش و حتی راهبه‌ها لذت می‌برد. اما در سال دوم از گروه کر مدرسه رد شد چون صدای خیلی قوی داشت. معلم موسیقی به گفته بود که صدایت مانند «بز» است! اما در نهایت او ثابت کرد که تصور دیگران در مورد صدای او اشتباه است.

او از طریق آلبوم «سرویس رختشویی» با جهان انگلیسی زبان ارتباط برقرار کرد و توانست بیش از ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته باشد. او علاوه بر هنرهایی که دارد، با تولید برند عطر خود، توانست علاوه بر دنیای موسیقی در دنیای مد و فشن نیز بدرخشد. ارزش خالص او در حال حاضر 300 میلیون دلار است که بیشتر آن را مدیون صدای فوق العاده اش می داند.

شکیرا تعداد زیادی جایزه برنده شده‌است. او ستاره‌ای در پیاده‌روی شهرت هالیوود دارد. او برنده ۵ جایزه از جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی، ۲ جایزه گرمی، ۸ جایزه از جوایز گرمی لاتین، ۷ جایزه موسیقی بیلبورد و ۱۸ جایزه از جوایز موسیقی لاتین بیلبورد است. او همچنین یک بار در گلدن گلوب نامزد شده‌است.

5- کلی کلارکسون

کلی کلارکسون خوش صداترین ستاره‌های زن جهان

 

کلی کلارکسون (متولد ۲۴ آوریل ۱۹۸۲) خوانندهی آمریکایی سبک پاپ راک، آهنگساز، ترانه سرا، بازیگر و برنده فصل ۱ امریکن آیدل می‌باشد.
. وی کار خود با کمپانی «آرسی‌ای» را پس از برنده ‌شدن در فصل اول برنامه تلویزیونی «آمریکن آیدل» در سال ۲۰۰۲ آغاز کرد.
او با انتشار اولین آلبوم موسیقی خود با نام «سپاسگزار» در سال ۲۰۰۲ در اصل خود را به عنوان یک خواننده سبک پاپ عرضه کرد. پس از آن با انتشار آلبوم تاثیرگذار و تأمل‌برانگیز «فرار» در سال ۲۰۰۴ توانایی و تمایل خود را به سبک پاپ راک به همگان نشان داد.

کلارکسن تاکنون نزدیک به ۲۰ میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته ‌است.

 

6- اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون خوش صداترین ستاره‌های زن جهان

 

اسکارلت اینگرید جوهانسون (زاده ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ در نیویورک سیتی) بازیگر، خواننده و مدل اهل آمریکا است.جوهانسون از سال ۲۰۱۸ بیشترین میزان دستمزد را در میان بازیگران زن جهان دارد.

اسکارلت جوهانسون بازیگر، مدل و خواننده آمریکایی دانمارکی تبار است. اگر چه بیشتر مردم او را به عنوان یک بازیگر می شناسند اما او تا به حال 2 آلبوم از خود نیز منتشر کرده است. اسکارلت چهار بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گوی طلایی و در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۱۳ توسط مجله اسکوایر به عنوان جذاب‌ترین زن زنده دنیا انتخاب شده ‌است. مهارت های بازیگری او در کنار خوانندگی، او را تبدیل به یکی از مطرح ترین ستاره های هالیوود، با ارزش خالص 100 میلیون دلار، کرده است.

 

7- ماریا کری

ماریا کری خوش صداترین ستاره‌های زن جهان

 

ماریا کری (زادهٔ ۲۷ مارس ۱۹۷۰) خواننده، ترانه‌سرا، هنرپیشه و تهیه‌کننده اهل آمریکا است.

کری که در لانگ آیلند نیویورک به دنیا آمد و بزرگ شد، با انتشار یک آلبوم استودیوی به نام خودش، ماریا کری در سال ۱۹۹۰ به شهرت رسید. این آلبوم موفق به کسب جایزهٔ مولتی‌پلاتینیوم شد و تک‌آهنگ‌های آن توانستند در چهار بار پیاپی در جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار بگیرند.

در سال ۲۰۱۲ او در فهرست «۱۰۰ زن برتر موسیقی» شبکه وی‌اچ‌وان در رتبه دوم قرار گرفت. او تاکنون ۵ جایزه گرمی، ۱۷ جایزه موسیقی جهان، ۳۱ جایزه موسیقی بیلبورد و ۱۱ جایزه موسیقی آمریکا را از آن خود کرده‌ است. صدای منحصر بفرد او در دنیای موسیقی ارزش خالص 520 میلیون دلار را برای او رقم زده است.

 

 8-تیلور سوئیفت

 تیلور سوئیفت خوش صداترین ستاره‌های زن جهان

تیلور سوئیفت خوش صداترین ستاره‌های زن جهان

 

تیلور سوئیفت  زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹.خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی ست که در شهر وایومیسینگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده ‌سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به تنسی نقل مکان کرد.
او در اکتبر ۲۰۰۶، اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود، منتشر کرد. آهنگ «ترانه ما» او را به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل کرد که به رتبه اول جدول داغ‌ترین ترانه‌های کانتری رسیده‌ است. سوئیفت در سال ۲۰۰۸ نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد.

9-ادل

ادل خوش صداترین ستاره‌های زن جهان

ادل لوری بلو ادکینز متولد ۵ مهٔ ۱۹۸۸ دربریتانبا متولد شد .او خواننده و ترانه‌نویس بریتانیایی است. شهرت جهانی وی بیشتر به دومین آلبوم استودیوییاش با نام «۲۱» که در ۲۱ ژانویهٔ ۲۰۱۱ منتشر شد برمی‌گردد. این آلبوم حدود ۳۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشت.این آلبوم رکورد طولانی‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد

وی با این آلبوم موفق به دریافت ۶ جایزه گرمی، از جمله بهترین آلبوم سال در گرمی ۲۰۱۲، شد.

کیانو ریوز

35 حقایق جذاب و جالب در مورد کیانو ریوز محبوب‌ترین انسان دنیا

مهدی سلوکی و همسرش

مهدی سلوکی در کنار همسرش

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا