کپسول غضروف ساز گیاهی آراپیس + قیمت و نحوه خرید اینترنتی

پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 بازار ، سلامت
کپسول غضروف ساز گیاهی آراپیس

کپسول آراپیس یک داروی گیاهی صددرصد طبیعی است که به عنوان کپسول غضروف ساز گیاهی شناخته می شود و برای تسکین و درمان دردمفاصل در بیماری های التهابی مفاصل همچون آرتروز و روماتیسم و نقرس کاربرد دارد.

کپسول غضروف ساز گیاهی آراپیس چیست؟

کپسول غضروف ساز گیاهی آراپیس یک محصول صددرصد طبیعی و گیاهی است که می تواند منجر به بهبود چشمگیر مشکلات مفصلی و دردهای اسکلتی در افراد مبتلا به روماتیسم، نقرص، آرتروز و سایر مشکلات التهابی مفاصل شود.

کپسول آراپیس از ترکیب چند گیاه دارویی مختلف تولید شده است که مهمترین جزء تشکیل دهنده آن را گیاه سورنجان یا گل حسرت که به نام زعفران مرغزار نیز شناخته می شود تشکیل داده است.

وجود سورنجان، فلفل سیاه، زیره و پونه در این کپسول غضروف ساز گیاهی باعث می شود تا دردهای ناشی از سائیدگی غضروف ها به خصوص در افرادی که دچار سائیدگی غضروف در مفاصل زانو هستند بهبود یابد.

کپسول آراپیس همچنین با بیرون راندن املاح و مواد مضری که در مفاصل رسوب کرده و مانع تحرک پذیری مفصل می شوند، باعث بهبود حرکت و خم شدن مفاصل می شود.

چرا که عدم تحرک کافی مفصل و وجود درد در هنگام حرکت دادن مفاصل، یکی از مشکلات اساسی افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید و نقرس و احتمالا مهمترین مشکل این دسته از افراد می باشد.

آراپیس یک فرآورده گیاهی است که با استفاده از گیاهان دارویی، تا حد زیادی این مشکلات شما را برطرف می کند.

در زیر به بررسی ترکیبات موجود در کپسول غضروف ساز گیاهی آراپیس می پردازیم.

 

گیاهان تشکیل دهنده کپسول آراپیس

کپسول غضروف ساز گیاهی آراپیس ازترکیب پنج گیاه دارویی تشکیل شده است. این گیاهان شامل پونه Mentha longifolium، زیره Bonium persicum، فلفل سیاه Piper nigrum سورنجان یا گل حسرت Colchicum autumnale و شکر طبرزد یا شکر سرخ تشکیل شده است که در ادامه به خواص هرکدام از این ترکیبات می پردازیم

پونه

پونه یکی از ترکیبات تشکیل دهنده کپسول آراپیس است. این گیاه که بیشتر به عنوان سبزی خوراکی در ایران شناخته می شود، باعث بهبود جریان خون در مفاصل شده و می تواند منجر به خروج املاح و نمک های جمع شده در مفصل شود و به این ترتیب باعث کاهش درد های مفصلی دربیماران مبتلا به آرتروز و نقرس شود.

زیره

زیره طبیعت گرم و خشک دارد و باعث تقویت استخوان ها می شود. یکی از مشکلاتی که مبتلایان به آرتروز و بیماری های مفصلی دارند، سردی و تری طبع آنهاست که باعث ایجاد بیماریهای مفصلی می شود. به صورتی که اگر دقت کرده باشید اکثر مبتلایان به بیماری های مفصلی مثل نقرس، آرتروز و روماتیسم دارای طبع سرد و تر (بلغمی) هستند و سرما باعث بیشتر شدن درد و مشکلات آنها می شود.

این گیاه با دارا بودن طبع گرم و خشک، باعث ایجاد گرمای درونی طبعی در بدن شده و به این ترتیب باعث رفع مشکلات آرتروز می شود.

سورنجان (گل حسرت)

سورنجان مهمترین گیاه تشکیل دهنده کپسول غضروف ساز گیاهی آراپیس است. این گیاه نه تنها در طب سنتی و گیاهی، بلکه در طب رایج نیز بعنوان مهمترین داروی مشکلات آرتروز و نقرس و روماتیسم و سایر مشکلات مرتبط با بیماری های مفصلی شناخته می شود و داروهایی با نام کلشی سین که از این گیاه تولید شده اند، به وقور مورد استفاده این بیماران هستند.

سورنجان با تخلیه مواد زاید جمع شده درون مفاصل باعث بهبود حرکت و کاهش درد مفاصل می شود و همچنین به احیای غضروف های مفاصل کمک می کند.

فلفل سیاه

استفاده از فلفل سیاه در ترکیب کپسول آراپیس به دلیل خاصیت تسهیل گردش خون و دفع مواد زاید از مفاصل و خون است.

فلفل همچنین خاصیت ضد دردی بالایی دارد و استفاده از آن چه به صورت خوراکی و چه به صورت مالشی بر روی پاها و کمر، باعث تسکین سریع درد می شود.

 

مجوزهای بهداشتی کپسول آراپیس

کپسول آراپیس توسط شرکت داروسازی آرازطب و با تاییدیه سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت تولید شده است.

کپسول غضروف سازی گیاهی آراپیس به شماره ثبت IRC 3217477533196119 در سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به ثبت رسیده و نشان سیب سلامت را از این سازمان دریافت نموده است.

 

نحوه خرید کپسول آراپیس

با توجه به لزوم تسهیل دسترسی عموم هموطنان عزیز و ایجاد امکان خرید کپسول آراپیس در هر نقطه از کشور، داروخانه آنلاین درمانگیاه هم اکنون اقدام به ارائه این محصول به صورت آنلاین نموده است.

در صورتی که تمایل دارید اقدام به خرید اینترنتی کپسول غضروف ساز گیاهی آراپیس از داروخانه آنلاین درمانگیاه کنید، می توانید به آدرس WWW.DARMANGIAH.COM مراجعه نموده و با ثبت سفارش خود، این محصول را در اسرع وقت درب منزل خودتان دریافت نمایید.

شما در داروخانه آنلاین درمانگیاه علاوه بر کپسول غضروف ساز گیاهی آراپیس می توانید انواع محصولات و فرآورده های گیاهی شامل داروهای گیاهی، ادویه ها، روغن های گیاهی، گلاب و عرقیات گیاهی، عطر و اسانس های گیاهی و … را نیز خریداری کنید.

به عنوان مثال کپسول گارسینیا کامبوجیا که یکی از محصولات ویژه کاهش وزن و رژیم لاغری است از جمله دیگر محصولات موجود در درمانگیاه است.

 

دکتر متخصص ارتوپدی

ارتوپد و دکتر متخصص ارتوپدی چیست؟

آیا کمبود روی دارید

Zink/ فوق العاده ترین فواید مصرف zink (روی) برای بدن

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا