حمایت بازیگران از “مهران مدیری”

شنبه 17 فروردین 1398 چهره ها
مهران مدیری

در ادامه صحبت‌های پرحاشیه مهران مدیری در برنامه دورهمی به مسئولان و واکنش‌های بعضاً تند مسئولان به حرف‌های او، مهناز افشار و پرستو صالحی از جمله هنرمندانی بودند که با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی از مهران مدیری حمایت کردند.

 

حمایت مهناز افشار و پرستو صالحی از

مهناز افشار:

«#همه_باهم_برای_ایران
#مهران_مدیری
با احترام به همه نظرها اجازه بدید اینم بگم صاحب این توییت کسی است که سالهاست فرق بین نقد و زدن کسی یا جریانی رو خوب یاد گرفته و جنبه بسیار بالایی هم داشته بابت نقدها.
خودم رو عرض میکنما 😉
پی نوشت: جمع کردن رأی تو اتحاد اشتباه نوشته شده اون تو بخش دولت قبل و دولت بعد و کی از کی بهتره قرار میگیره :/ »



پرستو صالحی:
«از کی؟!
هرچی آدم می خواد تو این شرایط بی خیال حرفهای شماها شه نمیزارین …از کی؟! از همون موقع که شماها با عملکردتون به رأی این مر‌دم خیانت کردید از همون موقع که به مطالبات و مشکلات مردم در همین رسانه ی میلی خودتون لبخند زدید و پاسخ های باری به هر جهت دادید، آقا ملت و مسخره ی خودتون کردین با فقر با بیکاری با تورم و … ملت و شما تحقیر کردین با اختلاس ها ‌ و دزدی هایی که رو شد و میشه این بی اعتمادی مردم ‌به شما تقصیر امثال آقای مدیری شد الان ؟! دردتون اومد؟! پیش درد این مردم فقط باید سکوت کنید، این بی اعتمادی این نا امیدی نتیجه ی عملکرد غلطِ خودتونه ، بس کنید بله سیل و شما نیاوردین ولی پیشگیری و مقابله و مدیریتش با شماست دو سال از زلزله ی کرمانشاه می گذره یکسری ملت هنوز تو کانکس اند مردم کور و کر و خر نیستن بسه آقا فرافکنی بسه این ملت بیمار نیستن که ببینن مسئولین دارن کارشونو درست انجام میدن و باز غر برنن و مسخره کنن نگاه کنید به عملکردتون … کی با شماها برخورد می کنه اونوقت ؟! کی می تونه با شماها برخورد کنه که بعدش انگ معاند و جاسوس شرق و غرب بهش نخوره !؟!؟ انقدر به هنرمندان و چهره های قابل اعتماد مردم تهمت زدید که سر سیل جرأت نمی کنن آستین بالا بزنن ، کامنت های مردم و بخونین زیر پست های درخواست کمک ماها، چشماتونو باز کنید مردم بی اعتمادن به شماها ، نا امیدند، ببینید، بشنوید و بفهمید صدای درد این ملت و … بترسید از روزی که شما عذرخواهی می کنید و ما مردم میگیم عذرخواهی فایده ای نداره، بترسید از آه مظلوم
#وقاحت
مردم تورو به خدا پشت هم باشین !!!»
نوید محمد زاده

سکانس حذف شده فیلم سینمایی «متری شیش و نیم»

توییتر کنایه ای مهناز افشار به محمدحسین میثاقی

توییتر کنایه ای مهناز افشار به محمدحسین میثاقی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا