شایعه دستگیری حامدزمانی چه بود

یکشنبه 6 مرداد 1398 چهره ها
حامد زمانی
حامد زمانی بازداشت شد

مدیر برنامه «حامد زمانی» گفت: اگر بحث مواد مخدر است، بالاخره از ما یک سند و یا فیلم موجود بود که مواد مخدر حمل کرده‌ایم، اما همه در حد حاشیه و حرف است و به هیچ عنوان مواد مخدری وجود نداشته است، به شخصه موضوع دستگیری به دلیل حمل مواد مخدر را قویاً تکذیب می‌کنم.

سینمایی ایران: حسین پیرعلی مدیر برنامه «حامد زمانی» در گفتگو با میزان، پیرامون اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره بازداشت حامد زمانی در فرودگاه مهرآباد گفت: در حال حاضر حامد زمانی در دفتر خود مشغول به کار است، مشکلات به وجود آمده صرفاً برای روز پنجشنبه هفته گذشته بود و تا عصر برطرف شد و روند پیگیری موضوع هم توسط وکیل حامد زمانی ادامه دارد.

وی افزود: این اتفاق برای پنجشنبه هفته گذشته است و اینکه این ویدئو به عنوان اتفاقی که امروز افتاده پخش می‌شود به هیچ عنوان درست نیست.

حامد زمانی بازداشت شد

او دلیل بازداشت حامد زمانی را اینگونه مدعی شد: درگیری به وجود آمده به این دلیل رخ داد که یکی از دوستان ما مورد تفتیش قرار گرفت و حامد زمانی دلیل این اتفاق را جویا شد، بعد از آن کمی جر و بحث رخ داد که در انتها به درگیری انجامید.

پیرعلی با اعلام شاکی پرونده خاطرنشان کرد: بحثی مطرح است که نیرو‌های ناجا اعلام کرده‌اند که حامد زمانی به آن‌ها ناسزا گفته است.

حامد زمانی خواننده پاپ برای پاره‌ای از توضیحات در دادسرای ناحیه ۹ فرودگاه مهرآباد حضور یافت.

حامد زمانی اکنون آزاد است.

عکس های زیبای مریم مومن در روز تولدش

پردرآمدترین سلبریتی ها اینستاگرام

دستمزد سلبریتی‌ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا