جنیفر لوپز در یک سریال کمدی رمانتیک بازی کند.

چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 چهره ها
جنیفر لوپز در یک سریال کمدی رمانتیک بازی کند.

به گزارش بانی فیلم به نقل از ورایتی، سریال «با من ازدواج کن» Marry Me در طول سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در قالب یک فصل ۱۸ اپیزودی در آمریکا به پخش رسید و حالا قرار است نسخه سینمایی آن با بازی جنیفر لوپز و اوون ویلسون توسط اس تی ایکس فیلمز ساخته شود. البته ویلسون هنوز قرارداد خود را با این پروژه قطعی نکرده، اما شنیده ها حاکی از نهایی بودن مراحل مذاکرات حکایت دارند. ویلسون و لوپز پیش از این در سال ۱۹۹۷ در فیلم اکشن حادثه ای و ترسناک «آناکوندا» با یکدیگر همبازی شده بودند که فروش خوبی هم داشت.

 

لوپز یکی از سرمایه گذاران این پروژه نیز هست.

 

کت کوریو که کارگردانی اپیزودهایی از چند سریال آمریکایی از جمله «خانواده مدرن»، «بی‌شرم»  و «والدین مجرد» را در کارنامه دارد، این نسخه را احتمالاً در پاییز امسال کارگردانی خواهد کرد.

 

جان راجرز و تامی ساگر فیلنامه‌ فیلم را بر مبنای کتاب مصوری از بابی کراسبی به نگارش درآورده اند و هارپر دیل آنرا بازنویسی می کند.

 

داستان فیلم درباره یک خواننده‌ فوق‌ستاره پاپ (با بازی لوپز) است که لحظاتی قبل از ازدواج با نامزد راک-استار خود در باغ میدان مدیسن، درمی یابد که به او خیانت کرده‌ است. این اتفاق چنان او را در هم می ریزد که به تلافی این رفتار غیر اخلاقی نامزدش، ناگهان از میان جمعیت  به صورت تصادفی مردی (ویلسون) را انتخاب می‌کند تا با او ازدواج کند.

 

حامد همایون

حامد همایون ممنوع‌التصویر شد

عکس هایی از مدل آرایش الهام حمیدی

عکس هایی از مدل آرایش الهام حمیدی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا