جاذبه های دیدنی یونان و شانگهای

دوشنبه 16 فروردین 1400 بازار
جاذبه های دیدنی یونان و شانگهای

جاذبه های دیدنی یونان و شانگهای

سیشل یونان

ایکاریا جزیره ای فوق العاده است که با دیدن آن احساس فوق العاده و بی نظیری خواهید کرد. ساحل سیشل یک خلیج خلوت کوچک است که توسط صخره های چشمگیر احاطه شده است. با دیدن ساحل سیشل ، بلافاصله به این نتیجه رسیدیم که نام این جزیره شگفت انگیز واقعاً ارزش آن را دارد! دسترسی به این ساحل سنگریزه ای شگفت انگیز تنها از طریق یک مسیر باریک و منحرف از جاده اصلی امکان پذیر است که اتفاقاً بسیار جذاب و خاص نیز می باشد. در مسیر رسیدن به ساحل می توانید از مناظر بکر و زیبای این ساحل فوق العاده جذاب لذت ببرید.

ساحل ناواجیو یونان

ناواجیو ساحل زیبای بعدی جزیره زاکینتوس است. ناواجیو که به سواحل کشتی شکسته نیز معروف است ، ساحلی شناخته شده در یونان است. ناواجیو به دلیل مناظر خیره کننده ، آبهای آبی و کشتی خراب شده در ساحل بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. ساحل ناواجیو فقط با قایق قابل دسترسی است زیرا اطراف آن را صخره های عظیم احاطه کرده اند. قایق ها معمولاً روزانه مسافران و گردشگران را از Agios Nikolaos به ناواگیو در سواحل شمال شرقی جزیره می آورند. گشت و گذارهای زیادی در این منطقه انجام می شود. توجه داشته باشید که تعداد داوطلبان رفتن به ساحل ناواهو بسیار زیاد است ، سعی کنید در یک فصل کم به این ساحل بروید تا تجربه لذت بخشی بیشتری داشته باشید. همچنین می توانید از بالای صخره ساحل را تماشا کنید که البته در روزهای اوج نیز امکان پذیر است.

Votomi

Votomi یکی دیگر از سواحل زیبای یونان در جزیره کوچک Antipaxos است. وقتی به جزیره می رسید احساس می کنید پا به بهشت گرمسیری گذاشته اید. از ویژگی های این جزیره داشتن فضای سبز متراکم در اطراف آن ، آبهای آبی شفاف و شن و ماسه سفید جذاب است. در ساحل زیبای Votomi می توانید وقت خود را به بازی در آب ، آفتاب گرفتن یا کاوش در خلیج های کوچک اطراف بپردازید. یکی از مکان هایی که باید از آن دیدن کنید ، ساحل Votomi در یونان است.

جاذبه های دیدنی یونان و شانگهای

جاذبه های دیدنی یونان و شانگهای

ساحل میرتوس یونان

Myrtos یکی دیگر از سواحل دیدنی یونان در Myrtos یکی دیگر از سواحل دیدنی یونان در تور یونان است که ساحلی محبوب برای یونانیان و گردشگران است. ساحل میتروس در کفالونیا واقع شده است و با قدم زدن و پایین آمدن از صخره ها در قسمت غربی جزیره و شمال ارگستولی یک ساحل فوق العاده قابل دسترسی است. ساحل میتوس ، جایی که آبهای شفاف به هم می پیوندند ، یک ساحل معروف و جالب در بسیاری از مجلات توریستی در سراسر جهان است. یکی از محبوب ترین و البته جذاب ترین کارها در این ساحل ، گرفتن عکس هنگام نزدیک شدن به ساحل و در طول مسیر است. صحنه هایی که در طول مسیر مشاهده می کنید واقعاً نفس گیر و گاه باورنکردنی است!

 

یونانValtaki

به اعلام سفر باتو ، ساحل بعدی که با آن روبرو خواهید شد ساحل واتاکی است. واتاکی یک ساحل باریک و طولانی در Peloponnese Money با یک لاشه در وسط است که تصویری محبوب تر از سواحل یونان است. این ساحل زیبا همیشه پذیرای گردشگران است و البته گردشگران نیز به آن علاقه مند هستند. در حالی که ساحل واتاکی یک ساحل سازمان یافته نیست ، اما در نزدیکی آن امکاناتی وجود دارد که با وجود آب زلال و کم عمق ، آن را برای همه ، حتی کودکان ایده آل می کند. ساحل واتاکی ، که به دلیل همسایه خود اغلب ساحل Selenitsia نامیده می شود ، مطمئناً ارزش بازدید را دارد. زیرا علاوه بر لذت بردن از ساحل ، می توانید در جزیره مانی نیز لذت ببرید و در آنجا عکاسی مطبوعی را تجربه کنید.

بهترین غذای خیابانی شانگهای

کلانشهر شانگهای پر از غذاهای متنوع است. انتخاب باشماست. یک رستوران مجلل با غذاهای فرانسوی نزدیک اسکله یا یک رستوران ارزان قیمت در کوچه ای خلوت. هر بار که به یکی از این رستوران ها می روید ، انواع غذاهای خوشمزه را در منو مشاهده خواهید کرد ، اما با وجود همه این رستوران ها قطعاً هیجان وجود دارد. غذاهای خیابانی انگیزه انگیزترین تجربه در شهری مانند شانگهای است. ما می خواهیم تعدادی از غذاهای خیابانی شانگهای را به شما معرفی کنیم

 

کیک شکری

کیک قندی تانگاگو همان نوع دونات است ، البته نوع چینی آن است. این آب نبات که برای اولین بار در استان هبی اختراع شد ، دارای یک لایه ترد است ، اما در داخل آن کاملا جویدنی است. کیک های تازه سرخ شده ظاهری بیضی شکل و طعمی شیرین دارند و دانه های کنجد به تازگی روی آنها ریخته می شود تا یک شیرینی کیکی و یک کنجد شور تولید کنند تا ترکیبی از طعم های متضاد ایجاد شود. کیک های کنجد به طور کلی محبوبیت بیشتری دارند و بسیاری از گردشگران نوع کنجد را خریداری می کنند.

شیائو لانگ بائو

این پیراشکی به طور سنتی در سبدهای بامبو درست می شود و یکی از محبوب ترین دسرهای شانگهای است. شیائو لانگ بائو که برای اولین بار در نانجیانگ اختراع شد ، در رستوران ها به صورت کم نور سرو می شود. برای تهیه این غذا ، بعد از اینکه کوفته ها روی حرارت کم روی سبدهای بامبو پخته شد ، آنها را با مواد مختلفی مانند گوشت چرخ کرده و همچنین با یک مایع خوشمزه پر می کنند.

پنکیک پیاز

مردم محلی شانگهای در تور شانگهای سفر باتو گاهی پنکیک پیاز را به همراه غذا می خورند و گاهی ساعت ها برای خرید این پنکیک های خوشمزه صف می کشند. در دوران باستان ، برای تهیه این پنکیک ها ، ابتدا آنها را با پیاز خرد شده در روغن قرمز و سپس در اجاق های ذغالی می پختند. قسمت بیرونی این پنکیک کاملاً پخته و ترد است اما داخل آن جویدنی است. یافتن فروشندگانی که این پنکیک ها را در شانگهای داشته باشند ، اصلاً دشوار نیست.

نودل سرخ شده

یکی از آن غذاهای خیابانی محبوب است که فروشندگان به همراه برنج سرخ شده ، کیک های برنجی و انواع غذاهای دیگر می فروشند. این رشته فرنگی معمولاً با روغن زیتون سرخ می شود و با ادویه های خود طعم بی نظیری دارد.

جاذبه های دیدنی یونان و شانگهای

جاذبه های دیدنی یونان و شانگهای

معرفی و بررسی OTRACK در نرم افزار autocad

معرفی و بررسی OTRACK در نرم افزار autocad

تمرین در خانه

تمرین در خانه به جای سالن بدنسازی با کمک جیمیتو

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا