تکنیک های آرایشی برای جوان تر شدن

سه‌شنبه 9 فروردین 1401 آرایش پوست ومو
تکنیک های آرایشی برای جوان تر شدن

تکنیک های آرایشی برای جوان تر شدن

با درست آرایش کردن میتوانید تا چندین سال چهره خود را جوانتر نشان دهید. درست آرایش کردن ربطی به بردی که استاده میکنید ندارد بلکه باید بدانید چطور صحیح آرایش کنید تا جوانتر به نظر برسید. در این بخش به شما چند تکنیک برای صحیح آرایش کردن آموزش میدهیم.

 

 

فونداسیون صورت را به طور صحیح انجام دهید

همیشه آرایش هایی که شما را طبیعی تر جلوه دهند ، زیبایی چهره شما را دو برابر میکنند  و باعث میشوند که جوانتر به نظر برسید پس اگر یخواهید زیباتر و جوانتر به نظر برسید ، از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید و از کرم پودر با پوشش کم برای پوشش کم صورت استفاده کنید.کرم پودرهای حاوی مرطوب کننده نسبت به انواع دیگر پودرها بهتر روی پوست می خوابند؛ به اندازه یک سکه کوچک کرم پودر در کف دست تان بریزید و آن را به صورت بمالید.

با کرم پودر خط ایجاد کنید

برای اینکه گونه ای برجسته داشته باشید با استفاده از یک برس یک خط باریک با کرم تیره زیر استخوان گونه به سمت بالا بکشید و آن را محو نمایید . در اطراف صورت، زیر خط مو و اطراف آن با استفاده از پودر تیره خط ایجاد کنید.

از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید

برای اینکه پوستتان جوانتر به نظر بیاید بعد از شستو شو حتما از مرطوب کننده استفاده کنید. در غیر این صورت با زدن کرم پودر باعث میشود انعطاف پوست از بین برود و ناهموار شود. پس پوست را با کرم های نرم کننده یا کرم های بدون روغن هیدراته کنید.

از پرایمر استفاده نمایید

قبل از آرایش چشم هایتان از پرایمر چشم حتما استفاده کنید زیرا برای از بین بردن تورم و قرمزی چشم بسیار مناسب هستند.

چشم ها را بزرگتر نشان دهید

بعضی از اشتباهات موجب میشود که چشم های شما ریزتر بنظر بیاد.چشم های ریز و پلک های افتاده ، به چشم ها حالت خواب آلود می دهند و سبب می شود صورت جوان به نظر نرسد
برای اینکه چشم های شما بزرگتر به نظر برسد ، از سایه ی قهوه ای روشن یا سایه شامپاینی براق و سایه های نزدیک به رنگ پوستتان استفاده کنید تا خط چروک ها کمتر خود را نشان دهد . همچنین با مداد روغنی خط اشک صورت را بپوشانید و با شایمر (براق کننده) گوشه ی داخلی چشم را براق تر کنید.

 

تکنیک های آرایشی برای جوان تر شدن

تکنیک های آرایشی برای جوان تر شدن

شکل طبیعی ابروی خود را دنبال کنید

به هیچ وجه طوری آرایش نکنید که ابروهایتان حالت غیر طبیعی و مصنوعی بگیرند بلکه ابروهای تان را با استفاده از مداد یا سایه طبیعی آرایش نمایید تا جوانتر به نظر برسید.اگر بیش از حد زیر ابروهایتان را خط بکشید چهره شما را پیر نشان میدهد و اگر بیش از حد بالای آن ها را خط بکشید غیر طبیعی به نظر میرسید. ابرو های ایده آل نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه هستند.

به شکل صحیح رژگونه بزنید

برای داشتن یک صورت جوان یک رژگونه روشن نظیر(صورتی،هلویی)استفاده کنید و رژ گونه را به قسمت بالای برآمدگی گونه زده سپس یک قطره برق لب روی رژگونه خود بزنید. رژگونه های تیره و کرم پودرهای پررنگ استفاده نکنید زیرا رنگ های تیره خطوط چهره شما را از آنچه که هست عمیق تر نشان می دهد.

این ریمل ها مژه ها را خراب می کنند

ریمل مناسب چشم ها را چندین برابر زیبا تر میکند البته باید توجه داشته باشید که یک ریمل سبک و نه ضد آب استفاده کنید زیرا ریمل های ضد آب مژه ها را خشک و نازک میکنند

مرطوب کننده های رنگی 

از مرطوب کننده های رنگی استفاده نمایید با استفاده از مرطوب کننده های رنگی پوستتان را کمی درخشان تر کنید زیرا پوست درخشان از نشانه های جوانی است. مرطوب کننده های رنگی بسیار سبک و دارای بافت ابریشمی هستند و پوشش دهی خوبی دارند . می توانید با یک اسفنج نم دار، مرطوب کننده را روی صورت خود بمالید و لکه های تیره پوستتان مانند زیر چشم و اطراف بینی را با یک کانسیلر رفع کنید.

 

تکنیک های آرایشی برای جوان تر شدن

تکنیک های آرایشی برای جوان تر شدن

لب های خود را اینگونه آرایش کنید

با افزایش سن لب ها حجم خود را از دست می دهند و کمی افتاده به نظر می رسند بنابراین بهتر است برای جوان تر به نظر رسیدن با آرایش لبها کمی به آنها حجم دهیم.شما می توانید برای این کار ، خط لب را کمی بالای خط واقعی لبتان بکشید و رژی را انتخاب کنید که رنگ طبیعی داشته باشد اما اگر لب هایتان بزرگ است روی آن را خط لب بکشید و از رنگ های جیغ مانند آلبالویی و پرتغالی استفاده کنید . به قسمت وسط لب پایینی برق لب بزنید تا لب ها زیباتر و پرتر دیده شوند.

دندان های سفید شما را جوانتر نشان می دهند

دندان های سفید و براق باعث جوانتر به نظر رسیدن و زیباتر شدن شما می شود پس دندان های خود را سفید کنید تا چهره ای شاداب و جوان داشته باشید.

جلوی موهایتان را کوتاه کنید

موهای قسمت جلو سر را کوتاه کنید و با سشوار آنها را حالت دهید تا جوانتر به نظر برسید

موهایتان را کوتاه نگه دارید

موها با بالا رفتن سن حالت خود را از دست می دهند و خشک می شوند پس بهتر است موهایتان را کوتاه نگه دارید تا سن شما پایین تر نشان داده شود و راحت تر بتوانید به موهایتان رسیدگی نمایید.

رنگ مناسب برای موهایتان انتخاب کنید

اگر می خواهید زیبا و جوانتر به نظر برسید هرگز اجازه ندهید موهای سفید شما نمایان شود زیرا ظاهر شما هرقدر مرتب باشد تارهای موی سفیدتان شما را پیر نشان می دهد . رنگ موی مناسب برای شما قهوه ای و زیتونی است و مش و های لایت های سفید، صدفی، استخوانی و نقره ای سبب مسن تر به نظر رسیدن شما می شود

راه و روش های پاک کردن سریع رنگ مو

راه و روش های پاک کردن سریع رنگ مو

اسکار یا جوشگاه

اسکار یا جوشگاه

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا