تعبیر خواب موش | تعبیر خواب موش از دیدگاه بزرگان

پنج‌شنبه 30 تیر 1401 تعبیر خواب
تعبیر خواب موش

تعبیر خواب موش | تعبیر خواب موش از دیدگاه بزرگان

تعبیر خواب موش چیست؟

تعبیر خواب موش  ، موش‌ یکی از انواع حیوانات موذی است که علاوه بر بیداری، دیدن آن در خواب نیز چندان دلچسب نیست و اگر در خانه و زندگیتان ببینید از دیدن آن خوشنود نمی شوید.

موش را دزد، زنی خیانت کار، زنی نادرست و… تعبیر کنیم.

تعبیرگران اسلامی موش را به زنی خیانتکار و دزد تعبیر کرده اند.زنی که نمی‌توان به آن اعتماد کرد. ظاهری فریبنده همراه با باطنی فریبکار از ویژگی‌های این زن است.

دیدن اینکه موش شما را تعقیب میکند بیانگر این است که شما روی پای خود نمی‌ایستید. شما به دیگران اجازه می‌دهید که به هرکجا می‌خواهند هُلتان دهند.

دیدن موش در خواب شما بیانگر ترس، بی حوصلگی، بی اهمیتی و نبود خشم است.

دیدن تله موش در خوابتان بیانگر این است که نیاز دارید محتاط‌تر باشید.

اگر در خواب ببینی موش‌های یک ‌رنگ بسیاری در خانه تو جمع شده‌اند، تعبیرش این است که به تعداد آن‌ها زن‌ها در خانه تو جمع می‌شوند.

اگر در خواب ببینی موش گرفته‌ای، تعبیرش این است که با زنی فاسق ازدواج می‌کنی.

اگر ببینی گوشت موش را خورده‌ای مال و اموال زن بد و مفسدی را مصرف می‌کنی.

کشتن موش در خواب، نشانه پیروزی بر دشمنان است.

 

تعبیر خواب موش

تعبیر خواب موش

تعبیر خواب تله موش

اگر در خواب تله موش دیدید در زندگی  خود بیشتر احتیاط کنید. سعی کنید به تمامی کسانی که در ظاهر قصد کمک به شما را دارند، اعتماد نکنید و در انتخاب دوستان و اطرافیان خود دقت کافی داشته باشید.

 

تعبیر خواب کنار زدن تله موش

اگر فردی در خواب یک تله موش را ببیند و آن را کنار بزند، بدین معنی است که او رقیبان خود را کنار خواهد زد و از آن ها پیشی می‌گیرد.

 

تعبیر خواب گرفتن تله موش

برای فردی که در خواب یک تله موش را می‌گیرد تعبیرش این است که افرادی قصد سوء استفاده از او را دارند.

 

تعبیر خواب اسیرکردن موش در تله

اگر شخصی در رویا  دید که موشی را در تله به دام انداخته و سپس او را از تله جدا کرده و می‌کشد، بدین معنی است که شخص نمی‌تواند مسائل کوچک و ساده را حل کند و آن‌ها را تبدیل به مسائل بزرگ می‌کند.

 

تعبیر خواب فرار موش

اگر خواب ببینید موش‌ها از شما فرار می‌کنند، نشانه آن است که تلاش‌های شما بی ثمر خواهد ماند.

 

تعبیر خواب موش سفید

موش سفيد در خواب، نشانه‌ى نگرانى در انجام يكى از كارها مى‌باشد. اگر در خواب مشاهده كنيد موش صحرايى گرفته‌ايد،

تعبیر خواب موش خاکستری

بیان گر ترس است. ترس برای انسان ضامن شکست است. اگر از چیزی که می ترسید و اکنون به آن با استرس فکر می کنید، این ترس را کنار بگذارید و سعی کنید با آن رو به رو شوید. به خداوند توکل کنید حتما یاریتان می کند!

تعبیر خواب موش سیاه

تعبیر خوبی ندارد. موش سیاه نماد مشکلات و غم و ناراحتی است. حتی مشکلات جسمی و بیماری نیز تعبیر شده است.

تعبیر خواب سوراخ و لانه موش

می تواند به معنای این باشد که شما رازی در سینه دارید، که نمی خواهید فاش شود و یا برای کسی بازگو کنید! اگر رازی ندارید می تواند اتفاقی باشد که برایتان پیش آمده یا پیش خواهد آمد.

تعبیر خواب موش کشتن

می تواند تعبیرش به این باشد که شما قصد دارید تمام افرادی که به نظرتان نادرست و حیله گر می آیند را از زندگی خود حذف کنید. کار بسیار خوبی می کنید چون این افراد جز دردسر و گرفتاری چیزی ندارند!تعبیر دیگر کشتن موش نیز دریافت یک خبر نا خوشایند از یک دوست می تواند باشد.

تعبیر خواب موش کوچولو در خانه

تعبیر خاصی ندارد تنها ممکن است بیان گر دیدگاه شما نسبت به خودتان باشد. شاید خجالتی هستید!

تعبیر خواب موش در لباس

  • خواب موش در لباس نشانه آن است که در اثر انجام دادن کاری رسوا خواهید شد .
  • اگر در خواب موشی از لباس و یا پاچه شلوار شما افتاد و گریخت و رفت زنی فاسد را از خود می رانید و دور می کنید .

تعبیر خواب موش مرده

تعبیرش این است که شما بسیار در مقابل مشکلات قوی هستید و کمتر پیش می آید که کسی و یا چیزی شمارا به هم بریزد. اگر اخیرا هم مشکلاتی داشته اید، نگران نباشید که به زودی تمام می شوند.

تعبیر خواب موش زیاد

نشان دهنده این است که گروهی در صدد هستند تا برنامه های شما را خراب کنند. حتی الامکان کسی را در جریان امور مهم زندگی خود قرار ندهید.

تعبیر خواب موش

تعبیر خواب موش

 

تعبیر خواب موش از نظر بزرگان

تعبیر خواب موش از نظر ابن سیرین

اگر مردی در خواب ببیند از آلت مردانه او موشی بیرون آمد، صاحب فرزند دختری می شود؛ اما در نهایت این دختر، دختر صالح و درست کرداری نخواهد شد. این فرزند فقط برای شما دردسر و بی آبرویی به همراه خواهد داشت.

ان شاالله که خداوند هدایت کند! از نظر ابن سیرین، موش تعبیرش زنی در ظاهر پارسا، نجیب و درست کار است اما در باطن فاسد و بدجنس می باشد. بهتر است مراقب تظاهر ها و دلسوزی های بی مورد دیگران باشید. همه کس خیر شما را نمی خواهند.

ازخداوند بخواهید شما را از شر انسان های نادرست حفظ بفرماید! اگر در خواب دیدید که از پاچه شلوار شما موشی بیرون آمد، زنی نا به کار را از خود دور می کنید که بسیار به نفع شماست و با این کار خود را از یک دردسر بزرگ نجات خواهید داد.

تعبیر خواب موش از نظر کرمانی

اگر در خواب ببینید که از گلو و یا سوراخ گوش شما موشی بیرون آمد، تعبیرش فرزند پسر است. اگر باردار هستید فرزند شما پسر خواهد بود و اگر فرزند پسری دارید مساله ای برایش ایجاد می شود. ان شاالله که خیر است.

اگر در خواب دیدید که از سوراخ گوش، بینی، و یا ناف شما موش بیرون آمد، تعبیرش فرزند دختری است که خیر ندارد و بسیار لجوج و بدکردار خواهد بود! اگر دیدید که در خواب موش را گرفتید، با زنی بدکاره و فاسق ازدواج می کنید.

چنان چه متاهل هستید تعبیرش به همسر شماست. ممکن است آلوده اعمال نادرستی شده باشد. ان شاالله که خداوند همه مارا به راه درست هدایت بفرماید! اگر در خواب دیدید که موش رخت خواب شما را جوید و خراب کرد، بین شما و شخصی رابطه بد و غیر شرعی صورت می گیرد.

چنان چه متاهل هستید همسر شما ممکن است وارد ارتباط اشتباهی شده باشد. اگر در خواب خود موش را کشتید، نشان دهنده موفقیت، پیروزی و غالب شدن بر دشمن می باشد.

 

تعبیر خواب موش از نظر جابر مغربی

به روایت جابرمغربی :

تعبیر خواب موش صحرایی و خرما و دشتی و موش خانگی هر دو یکسان بود. اگر دید موشی در بستر او بود، دلیل که او با زنی قصد فساد کند و گوشت موش خوردن، دلیل که مال زن مفسده بخورد.

تعبیر خواب موش از نظر یوسف نبی

از نظر یوسف نبی اگر در خواب موش دیدید، با زنی به جنگ و درگیری می پردازید. ممکن است با همسرتان به اختلاف برسید بربخورید. پس بهتر است بحث ها را این روزها زیاد ادامه ندهید. یوسف نبی نیز موش را به دزد تعبیر کرده است. از شما و یا از منزل شما ممکن است دزدی شود.

تعبیر خواب موش از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

 به روایت منوچهر مطیعی تهرانی :

اگر بیننده خواب موشی ببیند با چنین زنی سر و کار پیدا می‌کند و اگر این موش در خانه خودش باشد نوشته‌اند زنی با این پلیدی‌ها در خانه‌اش هست یا حضور پیدا خواهد کرد.

اگر موش در اتاق شما باشد زنی دزد اهل خانه شماست که نباید به او اعتماد داشته باشید. اگر در خواب موشی از پاچه شلوار شما افتاد و گریخت و رفت زنی فاسد و فاجر را از خود می رانید و دور می‌کنید.

اگر سوراخ موشی ببینید مالی از شما برده می‌شود که می دانید چه کسی برده ولی نمی‌توانید ثابت کنید که او ربوده و سارق مال شما یک زن خائن است.

تعبیر خواب موش از نظر آنلی بیتون

به روایت آنلی بیتون می‌گوید:

دیدن موش در خواب، نشانه روبرو شدن با اختلافات خانوادگی و بی وفایی دوستان است. کارها وضعیت دلسرد کننده ای خواهد داشت.

 

 

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده | تعبیر خواب دیدن مرده چیست؟

تعبیرخواب عطر

تعبیر خواب عطر (ادکلن) | تعبیر خواب عطر چیست؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا