بیوگرافی سینا مهراد

چهارشنبه 5 مرداد 1401 بیوگرافی
بیوگرافی سینا مهراد

چکیده ای از بیوگرافی سینا مهراد

نام: سینا

نام خانوادگی: مهراد (سهیلی)

تولد: 12 آذر 1370

زاده: تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر

سال های فعالیت: ۱۳89_تاکنون

همسر: مجرد

خواهر و برادر : صبا و سارا و ساعد سهیلی  

پدر: سعید سهیلی

سینا مهراد کیست ؟

سینا مهراد در واقع سینا سهیلی برادر ساعد سهیلی است ، او فرزند کارگردان خوب کشورمان سعید سهیلی می باشد و اکثر ما او را در سریال پدر در نقش حامد شناختیم.

سینا مهراد متولد چه سالی است ؟

سینا مهراد در 12 آذر 1370 متولد شده است.

سینا مهراد اهل کجاست ؟

سینا متولد شهر تهران است

 

بیوگرافی کامل سینا مهراد

سینا مهراد در یک خانواده هنرمند متولد شد ، نام اصلی او سینا سهیلی است اما نام هنری وی سینا مهراد می باشد ، سینا فرزند یکی از کارگردان های موفق سینمای ایران است او همچنین برادر ساعد سهیلی بازیگر می باشد. سینا از کوکی به بازیگری علاقمند بود و در زمانی که تنها 4 سال داشت

در فیلم مردی شبیه باران با بازی ابوالفضل پورعرب برای اولین بار جلوی دوربین رفت. او بعد از کودکی به دلیل آغاز سال های تحصیلی اش ، بر روی درس تمرکز کرد و از بازیگری دور شد تا اینکه در سن 19 سالگی به تئاتر وارد شد او در کنار تئاتر مشغول تست دادن در پروژه های سینمایی و سریال نیز بود تا اینکه برای سریال سایه بان انتخاب شد.

سینا مهراد و پدرش سعید سهیلی

سینا مهراد و پدرش سعید سهیلی

علت تغییر نام خانوادگی سینا مهراد (سینا سهیلی)

این بازیگر جوان نام خانوادگی خود را تغییر داد تا کسی به این فکرنکند که به خاطر اینکه پدر کارگردان است با پارتی بازی وارد دنیای هنر شده است.

ازدواج سینا مهراد

سینا مهراد مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

سینا مهراد و برادرش ساعد سهیلی

سینا مهراد و برادرش ساعد سهیلی

سینا مهراد نقش اول سریال پدر

او در این باره می گوید: اولین تجربه ای است که با گروه حرفه ای آقای عنقا دارم. نحوه انتخاب من هم به این شکل بود که آقایان عنقا و توفیقی زمان پخش سریال «سایه بان» بازی مرا دیده و پسندیده بودند و سپس برای این کار با من تماس گرفتند. سینا در سریال پدر یک پسر جوان است که عاشق می شود او به دلیل اعتقاداتی که دارد بر سر دو راهی قرار میگیرد…

سینا مهراد در سریال پدر

سینا مهراد در سریال پدر

سینا درمورد نقش خود در سریال پدر اینگونه می گوید: حامد از لحاظ پایه و درون خیلی به من نزدیک است، چون من هم در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شده و زندگی می کنم؛ اما او شیطنتی را که من دارم ندارد. حامد آدم خیلی آرامی است که سرش به کار خودش گرم است، زندگی اش را پیش می برد و به کسی کاری ندارد. شخصیت مادرم در سریال که خانم لعیا زنگنه ایفای آن را برعهده دارند،

خیلی به مادر خودم شبیه است. حتی قربان صدقه رفتن ها و نگاه کردن های او به حامد نیز مثل رابطه مادرم با من است. آقای مهدی سلطانی هم که نقش پدرم را بازی می‌کنند، دکتر و استاد دانشگاه هستند و من که هیچوقت برخوردی با او نداشتم، یکی از آرزوهایم بازی کنار ایشان بود. حرف زدن معمولی آقای سلطانی سر صحنه برای من به منزله کلاس بازیگری است و هر جمله ای را که به من می گویند طلا می گیرم و در ذهنم حفظ می کنم. که ادامه را در تلویزیون مشاهده خواهید کرد.

اولین دلیلی که باعث پیوستنم به این پروژه شد، اسم آقایان عنقا و توفیقی بود. هر دو این عزیزان کار درست هستند. آقای عنقا که در عرصه نویسندگی بسیار عالی است و آقای توفیقی هم که به نظر من یکی از بهترین های تلویزیون در سریال سازی به حساب می آید.

من و آقای توفیقی حرف همدیگر را می فهمیم و نکاتی را که او سر صحنه به من می گوید، چشم بسته انجام می دهم و دقیقا می دانم چه می خواهد. شنیدن نام این دو نفر کافی بود که با کمال میل به سریال بپیوندم. با خواندن قصه کار هم حسابی از آن خوشم آمد. به اعتقاد من این دو نفر در درجه اول آدم های بسیار خوبی هستند و سپس افراد حرفه ای در کارشان به حساب می آیند.

سینا مهراد در سریال اقازاده

سینا مهراد در سریال اقازاده

آثار هنری سینا مهراد

فیلم های سینمایی

  • 1395 رفتن نوید محمودی
  • 1395 زار نیما فراهی
  • 1392 کلاشینکف سعید سهیلی
  • 1390 پنجشنبه آخر ماه ماشا الله شاهمرادی زاده
  • 1390 گشت ارشاد سعید سهیلی
  • 1380 شب برهنه سعید سهیلی
سینا مهراد و خواهرش

سینا مهراد و خواهرش

سریال های تلوزیونی

  • 1397 سریال پدر
  • 1396 سایه بان برادران محمودی بازیگر حمید
  • 1393 پرده نشین بهروز شعیبی

سریال نمایش خانگی

  • سریال آقازاده در سال 1399
فیلم سینمایی جدید سینا مهراد

فیلم سینمایی جدید سینا مهراد

بیوگرافی المیرا دهقانی بازیگر شیرازی

بیوگرافی حسن زارعی

بیوگرافی حسن زارعی بازیگر سریال دیوار به دیوار

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا