بیوگرافی سام اصغری همسر بریتنی اسپیرز

یکشنبه 29 خرداد 1401 بیوگرافی

بیوگرافی سام اصغری

چکیده بیوگرافی سام اصغری

نام: سام

نام خانوادگی: اصغری

تولد : متولد ۴ مارس ۱۹۹۴

زاده: تهران

قد: 1.88 سانتی متر

وزن: 97 کیلوگرم

ملیت: ایرانی

پیشه: مدل ایرانی آمریکایی.مربی بدنسازی.بازیگر

همسر: بریتنی

مدرک: دانشجوی انصرافی رشته بورس از دانشگاه کالیفرنیا

سام اصغری کیست ؟

سام اصغری با نام کامل ساموئل اصغری بازیگر و مدل ایرانی امریکایی است. او مقیم لس انجلس امریکا میباشد.مربی بدنسازی و بازیگر و مدلینگ است.این جوان 27 ساله اکنون یک مربی تناسب اندام شخصی است که “اصغری فیتنس” را اداره می کند و برنامه های آموزشی شخصی و برنامه های غذایی سفارشی را به اعضای خود ارائه می دهد.

سام اصغری اهل کجاست ؟

او متولد تهران است.

سام اصغری متولد چه سالی است ؟

سام اصغری متولد ماه اسفند سال 1372 است.

بیوگرافی سام اصغری

بیوگرافی سام اصغری

 

خانواده و مهاجرت سام اصغری

سام از پدر آمریکایی بنام مایک و مادر ایرانی بنام فاطمه متولد شد نام واقعی او در شناسنامه حسام است و سه خواهر بزرگتر از خود دارد، پدرش در 2 سالگی به آمریکا برگشت تا مقدمات حضور خانواده را فراهم کند به این ترتیب سام در 8 سالگی به همراه مادر و خواهرانش به آمریکا مهاجرت کردند سام اصغری خواهری به نام فرزانه دارد که او نیز در لس آنجلس زندگی می کند. خواهر سام یک پرستار حرفه ای می باشد و همچنین در زمینه مد و فشن فعالیت دارد. سام شخصیت بسیار مهربان و دوست داشتنی دارد و همچنین طرفدار حقوق زنان است.سام اصغری در گذشته کمی خجالتی بوده و اعتماد به نفس پایینی داشته است. اما پس از شروع تمرینات ورزشی اعتماد به نفس او بسیار بیشتر شده و خجالتی بودن از خصوصیات اخلاقی او حذف شده است. در اپریل سال ۲۰۱۷ تصویر سام اصغری روی جلد مجله مرد آهنی چاپ شد و این موضوع جزو موفقیت های سام محسوب می شود.

 

درآمد سام اصغری

سام اصغری مدل ایرانی امریکایی ارزش خالص درآمدش را 800000 دلار تخمین زده اند.

 

شغل اصغری چیست؟

سام اصغری تا سال ۲۰۱۵ به عنوان یک مربی شخصی مشغول به کار بود اما اصرار خواهرش برای فعالیت به عنوان مدل باعث شد که رفته رفته از مربی گری فاصله گرفته و به دنیای مد پا بگذارد. او در سال ۲۰۱۶ در اولین رویداد مد و فشن حاضر شد و بعدها نیز به عنوان سفیر تبلیغاتی تویوتا انتخاب شد. اما بدون شک باید گفت که آشنا شدن سام و بریتنی اسپیرز باعث شد رشد و پیشرفت سام بیشتر از قبل شود و در سال ۲۰۱۸ به عنوان بازیگر در فیلم باورنکردنی نقش آفرینی کرد.

سام اصغری

سام اصغری

سام اصغری و بریتنی اسپیرز

بعد از 5 ماه ارتباط عاشقانه ای که داشتند در نوامبر سال 2016 خبر ارتباط خود را عمومی کردند و در نهایت در مارس 2017 باهم بصورت رسمی نامزد کردندسام 12 سال از بریتنی اسپیرز کوچک تر استبریتنی جین اسپیرز متولد دوم دسمبر ۱۹۸۱ بازیگر، نویسنده، رقاص، ترانه سرا و خواننده آمریکایی می باشد. آنها در سال 2021 باهم ازدواج کردند.

سام اصغری در مراسم ازدواجش

سام اصغری در مراسم ازدواجش

علاقه سام به بریتنی و فرزندانش

سام علاقه بسیار زیاد و غیر قابل وصفی به بریتنی و همچنین فرزندان او دارد. شاید سام ۱۲ سال کوچک تر از بریتنی باشد، اما به اندازه خود بریتنی بچه های او را دوست دارد. او با پسرهای بریتنی اسکیت بورد سواری می کند، ورزش می کند و با آن ها در استخر شنا می کند.

سام اصغری در همین مدت دوستی توانسته بریتنی را بسیار خوش حال و خوش بخت کند. در ماه فبریه بریتنی با انتشار عکسی در اینستاگرامش یک سالگی با هم بودن شان را جشن گرفت و در زیر عکس نوشت: “بیش از یک سال است که با این مرد هستم…هر روز به من انگیزه می دهد تا فرد بهتری باشم و همین باعث می شود احساس کنم خوش بخت ترین دختر دنیا هستم!”

 

منیر وکیلی

بیوگرافی منیر وکیلی /مادر اپرای ایران

بیوگرافی امیرحسین فتحی بازیگر نقش سیاوش در جیران

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا