بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر سریال زخم کاری

دوشنبه 30 خرداد 1401 بیوگرافی
بیوگرافی سارا حاتمی

چکیده بیوگرافی سارا حاتمی

نام: سارا

نام خانوادگی: حاتمی

تولد : 1384

زاده: تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر

سال‌های فعالیت: 1400–تاکنون

مدرک: رشته ریاضی در دبیرستان

سارا حاتمی کیست ؟

سارا حاتمی متولد 1384 در تهران است. وی در عرصه ی بازیگری فعالیت دارد و به عنوان یک بازیگر نوظهور صدا و سیما شناخته شده است. سارا حاتمی به موجب ایفای نقش در سریال “زخم کاری” به شهرت فراوان در میان مخاطبان شبکه ی خانگی دست یافته است.

سارا حاتمی اهل کجاست ؟

او در تهران متولد شده است.

سارا حاتمی متولد چه سالی است ؟

او متولد سال 1384 است.

سارا حاتمی

سارا حاتمی

بیوگرافی کامل سارا حاتمی

سارا حاتمی بازیگر متولد دهه هشتاد است او در رشته ریاضی در دبیرستان تحصیل میکند و از همان دبیرسستان بازیگری حرفه ای را آغاز کرد. فعالیت برجسته سارا حاتمی با بازی در سریال زخم کاری آغاز شد و با این سریال به شهرت رسید. او از کودکی به بازیگری علاقه مند بوده است و مادر او بسیاپر در این راه حامیش بوده. سارا در سال 1398 در سن 14 سالگی در تئاتر بازی کرد و در آموزشگاه اشکان خطیبی آموزش دیده است.

سارا حاتمی و اشکان خطیبی

سارا حاتمی و اشکان خطیبی

سارا حاتمی به کمک معرفی اشکان خطیبی به یکی از کارگردانان تئاتر و فیلم نامه نویس نامدار ایران به نام “کیومرث مرادی” وارد قاب صدا و سیمای ایران شد.وی در تست های بازیگری متعدد حضور یافت و در نهایت در راستای ایفای نقش “مائده ریز آبادی” در سریال جذاب “زخم کاری” انتخاب شد.

سریال زخم کاری

این سریال در سال 1399 با کارگردانی محمد حسین مهدویان به تولید رسیده است. . سارا در این سریال با بازیگرانی همچون هانیه توسلی، جواد عزتی، رعنا آزادی ور، عباس جمشیدی فر، مه لقا باقری، سیاوش طهمورث، مهدی زمین پرداز، سعید چنگیزیان، کاظم هژیر آزاد و اکرم محمدی همکاری داشت. او در این سریال نقش نقش دختر نعمت ریز آبادی را بر عهده دارد که با پسر مالک به نام میثم در رابطه ی عاشقانه است.

سارا حاتمی در زخم کاری

سارا حاتمی در زخم کاری

محتوای سریال زخم کاری اقتباسی است از رمان کوتاه ” بیست زخم کاری” نوشته ی مترجم ، داستان نویس و فیلم نامه نویس آلمانی به نام محمود حسینی زاد که در اواسط ده ی 90 به چاپ رسیده است رمان بیست زخم کاری با موضوع پدر خوانده های ثروت و قدرت و با الهام گیری از نمایشنامه ی “مکبث” اثر ویلیام شکسپیر

علایق سارا حاتمی

سارا به خاطر بازی در سریال زخم کاری موظف بود به سوار کاری با اسب بپردازد. به همین دلیل باعث علاقمندی او به اسب سواری شد عدم تجربه ی سارا حاتمی در ورزش اسب سواری سبب بروز ترس و واهمه شده بود. اما پس از حضور سارا حاتمی به همراه مرتضی امینی تبار در کلاس های متمادی اسب سواری زمینه ی علاقه ی فراوان وی به اسب فراهم شده است.

 سوارکاری سارا حاتمی

سوارکاری سارا حاتمی

اینستاگرام سارا حاتمی

سارا در پست اینستارام خود بعد از پایان نقش مائده ، نوشت :
“مائده، تو مدتی که همراه من بودی صبوری، درد، عشق، محبت و سرخوردگی را از تو یاد گرفتم.تو باعث شدی تا بیشتر ارزش زندگی را درک کنم چون من متوجه شدم آدمی از حوادث ثانیه های بعدی خبر ندارد. پس باید قدر دان تمام لحظات زندگی باشیم.در واقع تو باعث شدی خیلی بیشتر به وجه مثبت زندگی شخصی ام فکر کنم. ما انسان ها باید هر لحظه از زندگی را دریابیم و در لحظه زندگی کنیم. کلمات در وصف اموری که تو به من یا دادی ناتوان عمل می کنند چون تو به قلب من درس دادی.و در نهایت خیلی ازت ممنونم که باعث شدی تا حضور در گروه پرانرژی سریال زخم کاری را تجربه کنم. از تمام کسانی که کمک کردن و در طول فیلم برداری به من آرامش قلبی القا کردند قدردانی می کنم.بهترین لحظات زندگی من با شما در قلبم نهادینه شد.”

صحبت های سارا حاتمی درباره سریال زخم کاری

گروه تولید سریال زخم کاری انرژی بسیار خوبی داشتند. این صمیمیت و انرژی مثبت باعث شد تا در طی فیلم برداری به هیچ عنوان احساس غریبی نداشته باشم. در میان اعضای مختلف گروه آقای جواد عزتی در نقش “مالک” بیشترین انرژی مثبت را به سایر بازیگران انتقال می داد. آقای عزتی در تمام امور و جوانب به راهنمایی من می پرداختند.

سارا درمورد صحبت های جواد عزتی به او می گوید : هنر تو در فیلم زخم کاری در تاریخ ثبت می شود. حتی چند سال بعد اگر کسی نام تو جست و جو کند به عنوان بازیگر این سریال شناخته خواهی شد.نام هنری تو با کیفیت کاری که انجام می دهی در ارتباط است و در تاریخ هنر بازیگری به عنوان رزومه ی کاری ثبت می شود

سارا حاتمی و جواد عزتی

سارا حاتمی و جواد عزتی

بی شک من در حرفه ی بازیگری در سطحی نیستم که بخواهم در خصوص بازیگری دیگران نظر دهم. با این وجود شخصیت مائده در سریال زخم کاری را خیلی دوست دارم. بازیگری در این سریال سبب کسب تجارب من در عرصه های گوناگون شد که صد در صد بازدهی مثبت داشت. من و آقای سعید چنگیزیان با هم تمرینات مشترکی داشتیم. در واقع ما با هدف واقعی سازی نقش پدر و دختر موظف بودیم تا با هم بیشتر تمرین کنیم تا در طول بازی نقش ملموس تری ایفا کنیم.

بازیگری را دوست دارم چون اموری را که خودم از تجربه ی آن ها غافل هستم را می توانم به واسطه ی ایفای نقش های مختلف در فیلم به صورت ذهنی تجربه کنم. تجربه های مختلفی که حاوی لحظات زیبا یا حتی لحظات تلخ هستند.در واقع بازیگری این زمینه را برای من فراهم کرده است تا بتوانم شکل های مختلف زندگی را در قالب نقش های متغیر تجربه کنم.

بیوگرافی بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز | بیوگرافی پرنسس پاپ آمریکا

منیر وکیلی

بیوگرافی منیر وکیلی /مادر اپرای ایران

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا