مزایای خرید بیمه بدنه قسطی به صورت اینترنتی

جمعه 14 بهمن 1401 بازار

در این روزها که هزینه استفاده از هر خدمت، تعویض لوازم و تعمیری چند برابر شده، داشتن بیمه بدنه می‌تواند تا حد زیادی از معضلات و چالش‌ها کم کند. برخی رانندگان همچنان به خرید این بیمه اختیاری اهمیت نمی‌دهند و تنها به بیمه شخص ثالث خود را خریداری می‌کنند. در سال‌های اخیر و با رونمایی از طرح‌های اقساطی بیمه بدنه توسط شرکت‌های بیمه‌ای مانند رازی، آسیا و پاسارگاد، استقبال از این بیمه‌نامه در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرد.

بیمه بدنه یکی از مفیدترین بیمه‌ها برای رانندگان و صاحبین وسایل نقلیه است که حتی در زمانی که شما مقصر باشید خسارت وارد شده به ماشین شما را جبران می‌کند. با استفاده از طرح اقساطی بیمه بدنه، با هر بودجه‌ای می‌توانید از پوشش‌های این بیمه استفاده نمایید.

چرا باید بیمه بدنه بخریم؟

بیمه بدنه قسطی یا نقدی فرقی‌ نمی‌کند! مهم داشتن آن است. با توجه به اینکه تعداد و حجم ماشین‌های درون شهری و برون شهری روز به روز در حال افزایش است، میزان تصادفات و سرقت‌ها نیز بیشتر و بیشتر شده است. شما هرچقدر هم راننده حرفه‌ای و محتاطی باشید باز هم امکان وقع حوادث و تصادف برای ماشین شما وجود دارد. چون بقیه راننده‌ها ممکن است نسبت به رعایت قوانین رانندگی بی‌دقت و بی‌توجه باشند.

با وجود بیمه بدنه دیگر نیاز نیست نگران هزینه قیمت ماشین و قطعات آن باشید. پیشنهاد ما این است که در اولین فرصت بیمه بدنه خود را خریداری کنید چرا که در صورت نداشتن این بیمه بار مالی جبران خسارت ناشی از تصادفات می‌تواند روی دوش شما سنگینی کند.

خرید قسطی بیمه بدنه ماشین چه مزایایی دارد؟

بوجود آمدن طرح‌های خرید بیمه بدنه قسطی ، این امکان را برای همه افراد با هر توانایی مالی فراهم کرده تا بتوانند این بیمه را خریداری کرده و از پوشش‌های آن به صورت کامل استفاده کنند. خرید بیمه بدنه قسطی دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم:

⦁ فردی که بیمه را خریده می‌تواند هزینه‌ها را به صورت اقساطی بپردازد، همین موضوع از فشارهای مالی وارده به مشتری بیمه کم می‌کند.
⦁ با استفاده از خرید اقساطی بیمه بدنه دیگر مجبوری نیستید که به پس انداز خود نیز دست بزنید.
⦁ فرد بیمه شده، قبل از پرداخت کامل هزینه و قسط‌های خود، می‌تواند از تمام خدمات و پوشش‌های بیمه بدنه به صورت کامل استفاده کند.
⦁ بسیاری از افراد جامعه امروزه از نظر مالی در سطح بالایی قرار ندارند و پرداخت هزینه بیمه بدنه برای آنها دشوار است. از سمتی خرید بیمه بدنه برای خودرو با اینکه اجباری نیست ولی بسیار ضروری است و می‌تواند از ضررهای مالی بزرگتر جلوگیری کند. در این حالت فرد می‌تواند با پرداخت چند قسط بدون هیچ فشار مالی و با خیال آسوده بیمه بدنه بخرد.

 

مزایای خرید قسطی بیمه بدنه

در زمان خرید بیمه بدن قسطی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید بیمه بدنه به صورت قسطی را دارید می‌بایست قبل از نهایی کردن خرید خود به نکات زیر دقت و توجه کنید تا بتوانید بهترین بیمه را خریداری کنید.

انتخاب بهترین شرکت بیمه

امروزه شرکت‌های زیادی هستند که بیمه بدنه را قسطی به فروش می‌رسانند، به همین خاطر لازم است که یک انتخاب مناسب داشته باشیم و به شناسایی شرایط، پوشش‌ها و قیمت بیمه بدنه سرکت‌های مختلف یک شرکت بیمه مناسب انتخاب کنیم. به همین خاطر بهتر است ابتدا از شرایط مختلف شرکت‌های بیمه‌ای آگاه شوید.

خرید با قیمت مناسب

در مرحله دوم بهتر است قیمت خرید قسطی بیمه بدنه از شرکت‌های مختلف را بررسی کنید. برای این کار می‌توانید به وبسایت بیمه دات کام مراجعه کنید. با مراجعه به این سایت می‌توانید قیمت بیمه بدنه بیش از 20 شرکت بیمه را باهم مقایسه کنید و مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

بیمه بدنه را با قیمت مناسب خریداری کنید

میزان پیش‌پرداخت و تعیین اقساط

در مرحله بعدی بهتر است به فکر تعداد قسط‌ها و میزان پیش‌پرداخت باشید و بدانید شرایط کدام شرکت بیمه با شرایط همخوانی دارد. اکثر شرکت‌های بیمه در بیمه بدنه قسطی، حدود نصف هزینه را ابتدا از شما دریافت می‌کنند و مابقی هزینه را می‌توانید در اقساط و تاریخ‌های مختلف پرداخت کنید.

تحویل چک با تاریخ‌های مشخص

بر مبنای تعداد اقساط‌تان و بعنوان ضمانت باید چند فقره چک با تاریخ مشخص را به شرکت بیمه تحویل دهید. بعد از تحویل این چند فقره چک، بیمه‌نامه صادر خواهد شد.

برخی شرکت‌های بیمه برای ایجاد مزیت رقابتی از دریافت پیش پرداخت صرف نظر می‌کنند و بجای آن به دریافت چک می‌پردازند. ضمن اینکه اقساط را یک ماه بعد از صدور بیمه‌نامه شروع می‌کنند.

خرید اینترنتی بیمه بدنه قسطی

برای بسیاری از عزیزان این سوال پیش می‌آید که آیا امکان خرید بیمه بدنه قسطی به صورت آنلاین را دارند یا خیر؟ جواب مثبت است. امروزه شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید بیمه بدنه سایت‌های آنلاین فروش بیمه مراجعه کنید و بعد از پر کردن فرم مشخصات خود و وسیله خود بیمه بدنه را خریداری کنید.

میثم شکری

میثم شکری ساز کلاهبردار های فعال در فضای مجازی را خائن به ایران و ایرانی می داند

تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل چقدر طول می‌کشد؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا