بهترین روش مصرف کلم بروکلی

سه‌شنبه 6 تیر 1402 سلامت

بهترین روش مصرف کلم بروکلی

در اینجا نظریه برخی از کارشناسان باتجربه تغذیه را برای شما جمع آوری کرده ایم. بهترین روش مصرف کلم بروکلی مورد بررسی قرار داده ایم. این مطلب از سایت ام سی ان ( MSN) برای شما عزیزان ترجمه شده است.

بهترین روش مصرف کلم بروکلی

بهترین روش مصرف کلم بروکلی

نظر متخصص از جانل ریوز

کارشناسی ارشد در علوم تغذیه · ۴ سال سابقه کار · آمریکا

روش بهتر برای خوردن کلم بروکلی بسیار به شخصیت فردی که آن را می‌خورد، بستگی دارد. علاقه ممکن است نقشی بازی کند، زیرا کلم بروکلی به طور کلی یک انتخاب سالم است، بدون توجه به روش پخت و پز استفاده شده. در مورد محتوای ویتامین و فیبر، سبزیجات خام در مقایسه با انواع مختلف کلم بروکلی پخته، بیشتر از این مولفه های سالم دارند.

نظر متخصص از دیدر هویسامن

متخصص تغذیه – خدمات تغذیه و تغذیه بالینی · ۷ سال سابقه کار · آفریقای جنوبی

هیچ روش بهتری برای خوردن کلم بروکلی وجود ندارد. کلم بروکلی خام خوشمزه نیست و به همین دلیل به ندرت خام مصرف می شود، اما اینکه آیا تصمیم می‌گیرید کلم بروکلی را سرخ کنید، پخت کنید، بخارپز کنید، گریل کنید یا جوشانده شود، معمولا اهمیتی ندارد.

مهم است که عوامل اطراف را در نظر بگیرید. جوشاندن کلم بروکلی در صورت بیش از حد جوشاندن، ممکن است مشکل ساز باشد زیرا می‌تواند منجر به افت شاینده‌های غذایی شود. اگر شما قصد سرخ کردن، پخت کردن یا گریل کردن کلم بروکلی را دارید، مهم است کیفیت و مقدار روغنی که استفاده می کنید را در نظر بگیرید. همچنین مهم است که به مقدار نمکی که به کلم بروکلی اضافه می کنید، توجه کنید.

نظر متخصص از کاسیا دی مولر

کارشناسی در تغذیه · ۲ سال سابقه کار · برزیل

کلم بروکلی بسیار چندکاره است و می‌توانید آن را سرخ کنید، پخت کنید یا جوشانده شود و حتی می توانید خام بخورید. بهترین روش برای خوردن آن، بخارپزی یا سرخ کردن است، بدون اضافه کردن سس های چرب. بنابراین، تمامی مواد مغذی و فواید آن حفظ می شود.

نظر متخصص از کارل بندر

کارشناسی ارشد: تغذیه بیوشیمیایی و مولکولی · ۶ سال سابقه کار · آمریکا

روش‌های مختلفی برای خوردن کلم بروکلی وجود دارد و همه آن‌ها عالی هستند، زیرا شما در حال مصرف یک سبزیجات هستید، با این حال، برخی از روش‌ها بهتر از دیگران هستند. بهترین روش برای پخت کلم بروکلی، طوری است که مواد مغذی در کلم بروکلی حفظ شوند، می توانید آن را روی اجاق گاز با حرارت پایین و با مقدار کمی روغن یا خوراکی و شاید کمی نمک و فلفل یا ادویه جات پخت کنید.

این روش بهتر از جوشاندن، بخارپزی یا سرخ کردن است، زیرا این روش های پخت باعث می‌شوند بسیاری از مواد مغذی از کلم بروکلی استخراج شود. اگرچه برخی از روش های پخت برای حفظ مواد مغذی بهتر هستند، سعی کنید سبزیجات خود را به نحوی پخت کنید که لذت ببرید، تا بیشتر از سبزیجات مصرف کنید. اما سعی کنید از روش هایی که باعث افزایش کالری های اضافی می شوند، اجتناب کنید.

آیا مصرف آووکادو برای سلامتی مفید است؟

آیا مصرف آووکادو برای سلامتی مفید است؟

آثار خوردن انبه بر روی سلامتی بدن

آثار خوردن انبه بر روی سلامتی بدن

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا