بهترین بازیگر مرد جشنواره اورنبورگ

پنج‌شنبه 6 شهریور 1399 چهره ها
بهترین بازیگر مرد جشنواره اورنبورگ

 بهترین بازیگر مرد جشنواره اورنبورگ

 نوید محمدزاده نوید بازیگر کشورمان برای بازی در فیلم سرخ پوست جایزه بهترین بازیگر جشنواره اورنبورگ روسیه را از آن خود کرد.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم اورنبورگ در کشور روسیه جایزه بهترین بازیگر مرد خود را به “نوید محمدزاده” برای بازی در فیلم «سرخپوست» داد.فیلم «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی یکی از فیلم های بخش رقابتی اصلی سیزدهمین جشنواره فیلم شرق و غرب ارونبورگ در کشور روسیه بود و در پایان این رویداد سینمایی محمدزاده برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.

فیلم «سرخپوست» علاوه بر کسب جایزه بهترین بازیگر مرد، جایزه ویژه اسپانسر جشنواره (YAR Club Complex) را نیز به خود اختصاص داد.

 

 

 بهترین بازیگر مرد جشنواره اورنبورگ

بهترین بازیگر مرد جشنواره اورنبورگ

بازیگران:

نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و محمدرسول صفری از بازیگران فیلم «سرخپوست» هستند

 خلاصه داستان فیلم سرخ پوست:

که داستان آن درباره زندانی قدیمی در جنوب ایران است که به دلیل مجاورت با فرودگاه تازه تاسیس شهر در حال تخلیه است. رییس زندان سرگرد نعمت جاهد به همراه مامورانش مشغول انتقال زندانیان به زندان جدید هستند تا این‌که…

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم شرق و غرب اورنبورگ از تاریخ ۲۱ تا ۲۶ اوت (۳۱ مرداد تا ۵ شهریور) در کشور روسیه برگزار می‌شود.

جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی ۲۰۲۰

لیدی گاگا جوایز مراسم MTV دریافت کرد/ ماسک های عجیب لیدی گاگا

پاریس هیلتون 

تجربه وحشتناک آزار جسمی و روحی پاریس هیلتون

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا