با فویل آلومینیومی از شر درد های بدن خلاص شوید

دوشنبه 29 شهریور 1400 سلامت
فویل آلومینیوم

کاهش درد با فویل آلومینیومی

استفاده از فویل آلومینیومی برای ازبین بردن خستگی و رفع درد بدن  یک روش خیلی قدیمی است که از سوی بسیاری ازکارشناسان و متخصصان در سراسر دنیا به رسمیت شناخته شده است . شما برای رهایی از دردهای مفاصل عضله ها خستگی و کوبیدگی بدن می توانید از فویل آلومینیومی بهره ببرید .

شاید باور نکنید اما حقیقت دارد :
ثابت شده که ورق آلومینویم می تواند درد گردن ، دردهای پشت، شانه، زانو را کم کند و اگر پاشنه درد غیر قابل تحملی داشته باشید که مانع راه رفتن شود ، بعد از بستن فویل همه دردها از بین می برود از این به بعد هر وقت درجایی از بدن احساس درد کردید به مدت دست کم یک ساعت آلومینیوم ببندید این درمان در طب چینی و روسی بسیاراستفاده می شودو تاثیر چشمگیری در درمان دردها دارد

کاهش درد با فویل آلومینیومی

کاهش درد با فویل آلومینیومی

♦ موثرترین دستور استفاده از فویل آلومینیوم:با پیچیدن فویل بر کف پاها  

کمی زردچوبه پودر شده را با نمک و روغه های خردل و زیتون به طور مساوری ترکیب کنید  و به محل درد بمالید سپس تکه ای از فویل را جدا کرده و بر روی محل دردناک قرار داده و با باند کشی ببندید شما باید این کار را هر روز و به مدت  12 روز  انجام دهید تا درد کاملا بهبود یابد،علاوه بر این برای درمان پشت، بازوها، پاها، مفاصل، سیاتیک، درد مفاصل، ترکیب این مواد با آلومینیوم بطور چشمگیری موثرو ثابت شده است .برای نتیجه بهتر این کار را حتما شب تا صبح انجام دهید و صبح این مواد را از پاها پاک کنید. این روش ،بسیار نافذ هستند و در بافت بدن فوری جذب می شوند و بدن را از شر هربیماری خلاص می کند.

کاهش درد با فویل آلومینیومی

با پیچیدن فویل بر کف پاها  این روش بی نظیر و فوق العاده بیماریهای زیادی نظیر :میگرن و اسپاسم و گرفتگی عضلانی  -دردهای مفصلی ،علایم پیری مثل چروکیدگی ها بدن ، سفیدی موها، پوکی استخوان ، یبوست ـ خشکی پوست بدن ـ کاهش فعالیت ارگان ها مثل کاهش ضربان قلب -کم کاری تیرویید -کاهش فعالیت تخمدان ها و یائسگی زودرس،تنظیم قاعدگی- سوزش کف پا ـ ضعف حافظه وعدم تمرکز ـ تشکیل بافت های متراکم و فیبری مثل فیبروم ـ ـفشارخون بالا در افراد سردـ فشار خون پایین ـ کم خونی ـ دردهای شدید قلبی،ـ ضعف جنسی و بی میلی جنسی ـ دیابت خصوصا نوع 2 – لاغری –درمان ارتباط با زیبایی پوست ـ درمان کلیه ها و روده ها (که در طب چینی ریشه های بدن هستند وسلامت همه ارگان های داخلی وابسته به آن هاست )و بسیاری از سرطان ها … را می توان در مان کرد .

♦ موثرترین دستور استفاده از فویل آلومینیوم:با پیچیدن فویل بر نوک انگشتان

شما علاوه بر فویل پیچی کف پاها برای رفع درد می توانید از فویل پیچی سر انگشتان هم بهره ببرید قبل از فویل پیچی بر سر انگشتان  مواد ذکر شده بطور مساوی ( پودر زردچوبه + نمک + روغن خردل + زیتون )  بمالید و سپس فویل بپیچید این  يكي از بهترين شيوه‌ها براي ايجاد بهبود در جريان گردش خون در اندام‌ها و اعضاي بدن است.که مي‌تواند جريان گردش خون را در تمامي بدن تقويت كند و تمامي انرژي و قواي بدن را تقویت وراهی مناسب برای درمان  بیماری های زیر نیز می باشد .اگر عصبانی یا نا آرام ، دلشوره ، استرس و یا مبتلا به لرزش دست (پارکیسون ) هستید،این روش به شما کمک میکنه که به آرامش برسید و از لرزش دستانتان کاسته شود .

کاهش درد با فویل آلومینیومی

کاهش درد با فویل آلومینیومی

اگر چهره ی خسته و خواب آلوده ای دارید و پلک هایتان خسته است و خستگی از سر و صورتتان می ریزد این راه را امتحان کنید:

فویل آلومینیومی به جبران انرژی از دست رفته کمک می کند و شما را سر حال تر می کند .برای انجام این کار ابتدا   چند تکه هم اندازه فویل آلومینیوم را در فریزر به مدت دو تا چهار ساعت قرار داده و سپس آن ها را بر روی صورتتان به خصوص در ناحیه گونه ها و یا پلک های خود بگذارید و زمانی که احساس کردید خستگی شما ازبین رفته و عضلات صورت شما شل شده آن ها را از روی صورتتان بردارید.

اگر از مفصل درد رنج می برید و یا به بیماری های مانند آرتریت(التهاب مفاصل)، نقرس، سیاتیک و درد پاشنه مبتلا هستید این راه را امتحان کنید :

برای این کار یک تکه فویل را بر روی ناحیه دردناک بگذارید و با یک باند پزشکی آن را محکم ببندید، این فویل را به مدت طولانی در حدود یک شب تا صبح یا طول روز بر روی محل درد نگهدارید.سپس این کار را برای مدت 10 تا 12 روز ادامه داده و به مدت دو هفته به آن ناحیه استراحت دهید. اگر درد همچنان ادامه داشت این روش را تکرار و دوباره دو هفته این کار را متوقف کنید.

در اغلب بیماران سبب اصلی بیماری ها، خشکی ست و بهترین راه رفع خشکی تامین گرمی و رطوبت کافی برای بدن است که این امر با وارد کردن این مواد از طریق فویل به بافت های بدن سریع درمان میشود.

اگر ناحیه ای از پوستتان دچار سوختگی شده این راه را امتحان کنید :

استفاده از یک ورق فویل آلومینیوم می تواند به تسکین سوختگی شما کمک کند این روش یکی از موثرترین روش های درمانی است پزشکان تروما دانشگاه ویسکانسین توصیه می کنند.بیمارانی که دچار سوختگی شده اند لباسی از فویل به تن کنند و برای التیام زخم های سوختگی خود ابتدا آن را با آب سرد شستشو دهده و با یک پارچه نرم خشک کنید سپس یک لایه نازک از پماد سوختگی را روی محل آسیب دیده قرار داده وبا گاز استریل پانسمان کنید. حال به دور گاز استریل فویل آلومینیومی پیچیده و آن را با باند پزشکی ببندید تا زمانی که احساس کنید درد شما تسکین پیدا کرده اجازه دهید در همین حال باقی بماند.

اشخاصی که به هر دلیل یک عضو بدنشان قطع شده این راه را امتحان کنند :

استفاده از فویل آلومینیومی تسکین دهنده معجزه آسا برای دردناشی از قطع عضو می باشد .اگر فردی تحت عمل جراحی قطع عضو قرار گرفته باشد و به درد فانتوم (دردی است که در فقدان یک عضو از بدن درک می شود) گرفتار شده باشد این حملات دردناک را  می تواند با بستن یک ورق فویل آلومینیوم از بین ببرید.

فویل آلومینیوم درمانی

آیا دچار علائم سرماخوردگی وآنفولانزا شده اید و نمی توانید آنتی بیوتیک مصرف کنید این راه را امتحان کنید :

با استفاده از یک ورق فویل آلومینیومی می توانید بدون مصرف داروی آنتی بیوتیک از شر  سرماخوردگی و آنفولانزا  نجات پیدا کنید .برای این کار شما می بایست  پنج تا هفت لایه ورق آلومینیوم را به دور پای خود بپیچید و یک ساعت اجازه دهید به همین منوال باقی بماند سپس به پای خود به مدت دو ساعت استراحت داده و این روند دوباره تکرار کنید.

 

کاهش وزن بارژیم موزی ژاپنی

کاهش وزن/ اشتباهات رایج در کاهش وزن که ممکن است انجام دهید

از عدس تا چای ریبوس

مزایای سلامتی عدس/3 دستور پخت دال عدس

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا