با رادار361، بلیط هواپیما تهران به کیش را ارزانتر بخرید!

سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 بازار

کیش یکی از قطب‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود و به همین دلیل پرواز تهران کیش یکی از پر تقاضاترین و البته پرترددترین پروازهای کشور است. در این مطلب مناسب‌ترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش با قیمت مناسب را بیان می‌کنیم و شما را با یکی از بهترین سامانه‌های خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل تهران آشنا می‌کنیم.

 بلیط هواپیما تهران کیش

پرواز تهران کیش هر روز از ساعات آغازین روز تا پایان شب ادامه دارد (از ساعت 6:15 تا 20:45) و در صدر مسیرهای پروازی پررفت‌وآمد کشور قرار دارد.

پروازهای کیش از فرودگاه مهرآباد تهران انجام می‌شود که در سال ۱۳۱۷ به‌عنوان پنجمین فرودگاه ایران تأسیس شده است. فرودگاه مهرآباد تهران یکی از فرودگاه‌های بزرگ کشور محسوب می‌شود و با ۵ ترمینال سالانه میزبان بیش از ۱۰۰ هزار پرواز داخلی و خارجی و میلیون‌ها مسافر است.

فرودگاه بین‌المللی کیش نیز با دو ترمینال مجزا برای پروازهای داخلی و خارجی از ساعت ۶ الی ۲۴ پذیرای مسافران است. فرودگاه کیش به‌طور متوسط سالانه مقصد بیش از یک میلیون مسافر است و مبدأ و مقصد بیش از ۵۰۰۰ پرواز داخلی و خارجی محسوب می‌شود.

چه شرکت‌های هواپیمایی پرواز تهران کیش را دارند؟

پروازهای تهران کیش توسط شرکت‌های هواپیمایی متعددی انجام می‌شود که به شرح زیر هستند:

  • تابان
  • زاگرس
  • ایران ایرتور
  • کیش ایر
  • وارش
  • آتا
  • کاسپین
  • معراج
  • ایران ایر
  • قشم ایر

البته بیشتر پروازهای این مسیر توسط هواپیماهای شرکت هواپیمایی کیش ایر انجام می‌شود که دفتر مرکزی آن در کیش واقع شده است.

 چه زمانی بلیط هواپیما ارزان تهران را بخریم؟

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش ، سه ماه تابستان، نیمه دوم فروردین و ماه‌های اردیبهشت و خرداد و اوایل و اواسط اسفند است. در اسفند ماه، نیمه دوم فروردین و اوایل اردیبهشت هم قیمت تور کیش و هتل‌های کیش کمتر می‌شود و هم هوا چندان گرم و شرجی نیست (البته در اسفند و فروردین بادهای شدیدی در کیش می‌وزد و هر روز امکان لغو شدن تفریحات آبی و دریایی وجود دارد) در ضمن در ایام عزاداری و ماه رمضان نیز قیمت بلیط هواپیما تهران کیش به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند. قیمت بلیط پرواز تهران کیش در ساعات عصر و پایانی روز نیز کمتر از سایر ساعت‌ها است.

در ضمن در این ایام درصورتی‌که ظرفیت هواپیما در آخرین ساعات باقی‌مانده به پرواز پر نشود یا تقاضا برای پرواز تهران کیش کم شود، قیمت بلیط هواپیما در آخرین ساعات باقی‌مانده به پرواز به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا می کند و به‌عنوان بلیط لحظه آخری عرضه می‌شود؛ البته ممکن است گاهی اوقات بلیط لحظه آخری تهران کیش در ایام پیک سفر به کیش که میزان سفر به کیش و تقاضای سفر به این جزیره به بیشترین میزان خود می‌رسد، نیز عرضه شود.

در برخی از مواقع قیمت بلیط لحظه آخری نسبت به قیمت همان بلیط در چند روز قبل از پرواز، به میزان قابل‌توجهی کمتر است؛ البته بلیط لحظه آخری برای افرادی مناسب است که روز و ساعت سفر برایشان مهم نیست و کاملاً برای سفر آماده هستند.

رادار361

 خرید بلیط هواپیما تهران و رزرو هتل تهران با رادار361

رادار361 یک موتور جستجوی قوی برای تسهیل خرید بلیط هواپیما به‌صورت آنلاین محسوب می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران با ارزان‌ترین قیمت ممکن اقدام کنید.

برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش یا هر بلیط دیگری در رادار ابتدا مبدأ، مقصد و تاریخ سفرتان را تعیین و سپس روی دکمه جستجو کلیک کنید. پس از انجام این کار فهرستی از تمام پروازهای موردنظر از شرکت‌های هواپیمایی مختلف که در سامانه‌های آنلاین مختلف فروش بلیط هواپیما ثبت شده‌اند، نمایش داده می‌شود. پس از مشاهده پروازها می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران را به‌راحتی بخرید؛ بنابراین می‌توان گفت رادار361 یکی از بهترین سامانه‌های آنلاین خرید بلیط ارزان هواپیما است.

یکی از ویژگی‌های شاخص رادار مرتب‌سازی پروازها بر اساس مواردی همچون ارزان‌ترین قیمت، پیشنهاد رادار، نزدیک‌ترین زمان به زمان خرید بلیط و کوتاه‌ترین مدت‌زمان پرواز است.

در ضمن در رادار فیلتر کردن پروازها بر اساس فیلترهایی مثل شرکت هواپیمایی و کلاس پروازی، بازه قیمتی و ساعت پرواز نیز امکان‌پذیر است تا تنها پرواز موردنظرتان را ببینید. شما می‌توانید با کلیک کردن روی گزینه جزئیات پرواز، مدت زمان پرواز و نوع هواپیما را نیز مشاهده کنید. لغو سریع و آسان بلیط های سیستمی و استرداد وجه بلیط مطابق با قوانین شرکت هواپیمای موردنظر، از دیگر مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما با استفاده از رادار است.

شما می‌توانید علاوه بر خرید بلیط هواپیما تهران، برای رزرو هتل تهران با ارزان‌ترین قیمت نیز از رادار کمک بگیرید. برای رزرو هتل از طریق رادار باید شهر، تاریخ ورود و خروج و در صورت تمایل ظرفیت اتاق موردنظرتان را مشخص کنید. پس از انجام این کار تمام قیمت‌های هتل‌های شهر موردنظر که از سوی معتبرترین سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات رزرو هتل ارائه شده است، نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید ارزان‌ترین قیمت را انتخاب کنید.

با استفاده از قابلیت فیلتر کردن هتل‌ها بر اساس تعداد ستاره و بالاترین امتیاز می‌توانید هتل موردنظرتان با ویژگی‌های مدنظرتان را راحت‌تر پیدا کنید. قابلیت مرتب‌سازی هتل‌ها بر مبنای پارامترهایی مثل پیشنهاد رادار، کمترین قیمت، بیشترین نظرات و بالاترین امتیاز نیز می‌تواند جستجوی هتل موردنظرتان را راحت‌تر کند.

سیم قلع کش

نحوه استفاده از سیم قلع کش

کباب مرغ

کباب مرغ/ طرز تهیه کباب مرغ بسیار خوشمزه بدون کباب پز و آتش

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا