اولین تیزر دیدنی سریال پایتخت ۵

دوشنبه 14 اسفند 1396 سینما
اولین تیزر دیدنی سریال پایتخت ۵

اولین تیزر دیدنی سریال پایتخت ۵

تیزر جدید سریال پایتخت 5 منتشر شد و خبر از پخش فصل پنجم این سریال پرمخاطب به کارگردانی سیروس مقدم در نوروز 97 داد.

سریال پرمخاطب پایتخت به فصل پنجم رسید و قرار است که در روزهای نوروز 97 روی آنتن شبکه یک سیما برود. در حالی که به روزهای پایانی سال و زمان پخش پایتخت 5 نزدیک میشویم تیزر جدید این سریال منتشر شد.

پایتخت 5

تیزر جدید سریال پایتخت 5 به کارگردانی سیروس مقدم که قرار است نوروز امسال از شبکه یک سیما راهی آنتن شود، منتشر شد.

پایتخت 5 نوروز 97 می آید

پنجمین فصل از سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری، این روزها آخرین مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد تا برای نوروز 97 آماده پخش شود. تصویربرداری سریال پایتخت 5، 15 مهر ماه سال جاری به پایان رسید.

سیروس مقدم درباره پرداختن به موضوع داعش در بخش هایی از این سریال گفته است که مساله این است که خانواده «پایتخت» برای کار دیگری وارد یک کشور می شوند و بنا بر حادثه ای در نقطه ای سقوط می کنند که حتی نمی دانند کجاست؟ سوریه است؟ عراق است؟ مکان برایشان مشخص نیست و زمانی که چشمشان را باز می کنند در موقعیتی قرار می گیرند که شوکه می شوند.

پایتخت 5

تصاویری جدید از سریال پایتخت 5 با بازی علیرضا خمسه

تصویربرداری پایتخت با حضور عوامل اصلی و بازیگران صبح روز سه شنبه (19 اردیبهشت ماه) در مازندران آغاز شد. در نخستین روز تصویربرداری بخش های مربوط به داخل خودرو در جاده های حومه شهرستان شیرگاه و با حضور محسن تنابنده، احمد مهران فر، ریما رامین فر، علیرضا خمسه، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی ضبط شد.

سریال پایتخت 5

همچنین بخوانید : تمامی مطالب و حواشی مربوط به پایتخت 5

تصاویری جدید از سریال پایتخت 5 با بازی نسرین نصرتی

محسن تنابنده، احمد مهران فر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی و سلمان خطی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال نوروزی «پایتخت 5» ایفای نقش کرده اند.

سیروس مقدم در توضیح بیشتر به حوادثی که برای شخصیت های اصلی سریال رخ می دهد، اشاره کرده است:اتفاقی در دنیا افتاده و کارهای نمایشی را جذاب می کند این است که خالقان آثار هرآنچه را که تخیل می کنند در آثارشان به تصویر می کشند. آنها خود را به بضاعت های موجود محدود نمی کنند و به همین دلیل ممکن است آثارشان در جایی به فانتزی یا ماورا نزدیک شود.

سریال پایتخت 5

تصاویری جدید از سریال پایتخت 5 با بازی محسن تنابنده و هومن حاجی عبداللهی

در سریال پایتخت 5 هرآنچه را که فکر می کردیم ممکن است به شکل ناخواسته برای یک خانواده از یک فضای ساده به فضای غیرقابل باور تبدیل شود، انجام دادیم. ما تلاش کردیم این خانواده را به یک فضای مریخی پرت کنیم، خانواده ای که شاید در تمام عمرش پایش را از علی آباد بیرون نگذاشته و دورترین جایی که رفته تهران بوده ناگهان از بالنی در آسمان سردرمی آورد و اتفاقاتی برایش رخ می دهد که به عنوان مخاطب ممکن است بگویید مگر می شود! اما همه اینها رئال است و منطق روایی خود را دارد.

سریال پایتخت 5

تصاویری جدید از سریال پایتخت 5 با بازی احمد مهران فر و ریما رامین فر

سریال پایتخت با مشارکت سازمان هنری اوج در لوکیشن های مختلفی از جمله شیرگاه، ساری، قائم شهر، جاده، جنگل، شمال شرق تهران، فرودگاه، شهرک سینمایی دفاع مقدس و … جلوی دوربین رفته است. گروه برای ضبط بخش های پایانی عازم ترکیه شدند و سکانس های آخر سریال را با محوریت گروه تروریستی داعش تولید و ضبط کردند.

منبع:نمناک

لحظه مرگ سری دیوی از زبان همسرش

لحظه مرگ سری دیوی از زبان همسرش

علی فراهانی با فیلم کوتاه کودک خاموش در اسکار 2018

علی فراهانی با فیلم کوتاه کودک خاموش در اسکار 2018

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا