تعبیر خواب وضو /دیدن خواب وضو گرفتن

یکشنبه 30 تیر 1398 تعبیر خواب
تعبیر خواب وضو در خواب چیست

تعبیر خواب وضو گرفتن

اگر در خواب وضو بگیریم چه معنی می دهد؟ تعبیر خواب وضو گرفتن چیست؟ اگر در خواب کسی را در حال وضو گرفتن ببینیم چه معنایی دارد؟ به طور کل معنی رویای وضو گرفتن در خواب چیست؟

همواره در تعابیر خواب آب زلال نماد پاکی و بنابراین وضو گرفتن با این آب نجات از اندوه و ناراحتی است. ابن سیرین به نقل از ابراهیم اشعث می‌گوید که که اگر بیماری در خواب ببیند وضو به نیت نماز می‌گیرد، از بیماری شفا می‌یابد و اگر وامداری ببیند از زیر بار دین بیرون می‌آید.

تعبیر خواب وضو

تعبیر خواب:مشاهده اعمال مذهبی در خاب مانند نماز خواندن و وضو گرفتن و … در خواب دارای تعابیری خوب هستند و معبران اسلامی برای این نوع خواب ها تعابیر مختلف دارند. تعبیر خواب وضو گرفتن هم از دیدگاه معبرین دارای معانی مختلفی است و شما می توانید با توجه به خوابی که دیده این این خواب را تفسیر و تعبیر کنید.

تعبیر خواب وضو گرفتن از دیدگاه معبرین اسلامی

تعبیر نمودن خواب ها برای بیشتر افراد جالب و هیجان انگیز است و به همین دلیل معبران اسلامی و غربی برای بیشتر خواب هایی که افراد در طول شبانه روز مشاهده می کنند تعابیری را بیان کرده اند.

بیشتر بخوانید:تعبیر خواب دختر و دختر زاییدن چیست

وضو گرفتن در خواب چه تعابیری دارد؟

  • منوچهر مطیعی تهرانی 

اگر فردی در خواب ببیند که وضو می گیرد اما آب وضو تاریک و گل آلود و کدر است تعبیر خواب وی خوب نیست و برای خواب بیننده مشکلاتی پیش می آید که درمانده می شود و به طور کلی تعبیر خواب وضو گرفتن در خواب نیکو است.

  • امام جعفر صادق 

اگر فردی در خواب ببیند که وضو می گیرد و کسی به وضو گرفتن او نگاه می کند آن فرد به دست خواب بیننده توبه می کند.
اگر فردی در خواب ببیند در حالی که وضو می گیرد به صورت شخصی عالم نیز نگاه می کند خواب بیننده به دست آن شخص عالم توبه می کند.

  • ابراهیم کرمانی 

اگر فردی بدون وضو گرفتن نماز بخواند نشانه این است که دین و ایمان وی ضعیف است و مال و اموالی را که در اختیار او است از دست می رود.
اگر فردی در خواب ببیند که بعد از وضو گرفتن اتفاقی باعث باطل شدن وضوی او می شود نشانه این است که در کسب و کار خود ناتوان و عاجز خواهد شد.
اگر فردی در خواب ببیند که بعد از وضو گرفتن اتفاقی باعث ابطال وضوی وی شد و خواب بیننده دوباره وضو گرفت و نماز خواند ولی نمازش را به صورت کامل تمام نکرد نشانه این است که بزودی از دنیا می رود و اگر خواب بیننده در خواب ببیند که بعد از وضو گرفتن دوباره نماز نخواند تعبیر این خواب بهتر است.

تعبیر خواب نماز خواندن بدون وضو

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی بدون وضو نماز می‌خوانی، دین و ایمان تو ضعیف می‌باشد و مال و اموالی را که در اختیار داری از دست می‌دهی و یا دنبال چیزی که هستی نمی‌رسی.

تعبیر خواب وضو گرفتن و نماز خواندن

ابراهیم کرمانی: اگر ببینی پس از وضو گرفتن اتفاقی باعث شد که وضوی تو باطل بشود، در کسب و کار خودت عاجز و ناتوان می‌شوی، ولی اگر ببینی دوباره وضو گرفتی و نماز خواندی اما نماز را به طور کامل تمام نکرده‌ای، به زودی از دنیا می‌روی، ولی اگر ببینی بعد از آن وضو اصلاً نماز نخوانده‌ای تعبیرش بهتر است.

منبع:تاپ ناز

ستاره

تعبیر خواب بوسیدن در خواب چیست؟

تعبیر خواب بوسیدن و بوسه دادن

تعبیر خواب جواهرات در خواب چیست؟

تعبیر خواب دستبند و انگشتر جواهر

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا