معرفی انیمیشن آواز 1

چهارشنبه 28 دی 1401 معرفی فیلم ، سینما
انیمیشن آواز 1

مشخصات انیمیشن آواز 1

نام انیمیشن:انیمیشن آواز 1

کارگردان :گارت جنینگز

تهیه‌کننده:کریس ملداندری-جانت هیلی

نویسنده :گارت جنینگز

تاریخ‌های انتشار:3 دسامبر 2016(تئاتر مایکروسافت)21 دسامبر 2016 (ایالات متحده)

کشور :ایالات متحده

زبان: انگلیسی

انیمیشن آواز 1

انیمیشن آواز 1

انیمیشن آواز 1

انیمیشن آواز 1 یک فیلم کمدی موزیکال و موزیکال پویانمایی کامپیوتری آمریکایی محصول 2016 استکه توسط ایلومینیشن انترتینمنت تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است. این اولین فیلم از فرانچایز به همین نام است.

این فیلم توسط گارث جنینگز نوشته و کارگردانی شده است، به کارگردانی مشترک کریستف لوردلت (در اولین کارگردانی او) و توسط کریس ملداندری و جانت هیلی تهیه شده است.

در این فیلم صداپیشگان متیو مک کانهی، ریس ویترسپون، ست مک فارلین، اسکارلت جوهانسون، جان سی ریلی، توری کلی، تارون اگرتون و نیک کرول به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم دارای بیش از 60 آهنگ از هنرمندان مشهور است که بیشتر به صورت دیژتیک اجرا شده است. همچنین دارای یک آهنگ اصلی از استیوی واندر و آریانا گرانده به نام “ایمان” است که نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

 

انیمیشن آواز 1

انیمیشن آواز 1

داستان انیمیشن آواز 1

داستان فیلم در دنیایی می گذرد که در آن حیوانات انسان نما زندگی می کنند، این فیلم بر روی صاحب یک تئاتر مبارز تمرکز می کند که یک مسابقه خوانندگی را در تلاش برای جلوگیری از توقیف تئاتر خود و همچنین اینکه چگونه مسابقه با زندگی شخصی شرکت کنندگان در مسابقه تداخل می کند، برگزار می کند.

در کالاتونیا، شهری با حیوانات انسان‌نما، کوالا باستر مون صاحب یک تئاتر در حال مبارزه است و توسط لاما جودیت نماینده بانک تهدید به توقیف می‌شود. او تصمیم می گیرد یک مسابقه خوانندگی با جایزه 1000 دلاری برگزار کند، اما اشتباه تایپی ایگوانای دستیار سالخورده اش میس کرالی، دو صفر اضافی به پول جایزه اضافه می کند. بروشورهای غلط چاپ شده قبل از اینکه تصحیح شوند توسط یک پنکه از پنجره به بیرون پرتاب می شوند و در سطح شهر شناور می شوند.

انبوهی از حیوانات برای امتحان جمع می شوند و باستر شرکت کنندگان خود را انتخاب می کند. در میان آنها رزیتا خانه دار و مادر 25 بچه خوک می باشد. پانک راک خارپشت خاکستر; گوریل نوجوان جانی، پسر یک رهبر باند جنایتکار به نام بابا بزرگ. موش نوازنده خیابانی مایک; و یک خوک سرزنده به نام گانتر.

یل نوجوان مینا به دلیل ترس از صحنه در آزمون آزمایشی خود مردود می شود، دوست پسر خود شیفته اش و لنس همبازرسی کننده از این که از مسابقه اخراج می شود ناراحت است و رزیتا برای یک برنامه رقص با گانتر جفت می شود. پس از اینکه باستر متوجه شد که آگهی‌ها جایزه‌ای 100000 دلاری را تبلیغ می‌کنند، به دوستش ادی می‌پیوندد تا از مادربزرگ ثروتمند ادی، سوپراستار سابق تئاتر، نانا نودلمن بازدید کند. نانا تمایلی به حمایت مالی از جایزه ندارد، اما موافقت می کند که قبل از تصمیم گیری در یک پیش نمایش خصوصی نمایش شرکت کند.

مینا تحت فشار پدربزرگش، تلاش می‌کند تا یک تست آزمایشی دوم را درخواست کند، اما به جای آن تصمیم می‌گیرد که دست‌دوم باستر باشد. پس از کناره گیری برخی از کنش ها از مسابقه، به مینا پیشنهاد می شود که در نمایش حضور داشته باشد، اما دوباره تلاش می کند تا بر ترس خود غلبه کند. مشکلات بیشتر به زودی بوجود می آیند.

رزیتا در روتین رقص خود با گانتر دست و پا می زند و معتقد است که وظایف مادرانه اش باعث شده اشتیاق او را از دست بدهد. لنس به اش خیانت می کند و باعث می شود که او از او جدا شود و بعداً در حین تمرین گریه کند. مایک، با فرض برنده شدن در رقابت، وام هنگفتی از بانک می گیرد تا یک ماشین پر زرق و برق بخرد و گروهی از خرس ها را در یک بازی کارت کلاهبرداری می کند. و جانی که توسط Big Daddy مجبور به شرکت در دزدی به عنوان یک راننده فرار می شود، مخفیانه به یک تمرین فرار می کند. ترافیک مانع از بازگشت جانی به دزدی به موقع می شود و در نتیجه بیگ ددی و گروهش دستگیر و زندانی می شوند و روابط آنها تیره می شود.

 

جانی ناامید تلاش می کند تا پول جایزه برای وثیقه پدرش را بدزدد، اما وقتی یادداشتی را روی میز باستر می بیند که استعدادهای او را ستایش می کند، جانی تصمیم می گیرد به جای آن روی حرفه موسیقی خود تمرکز کند. در همان زمان، رزیتا اشتیاق خود را برای رقصیدن در حین خرید مواد غذایی به دست می آورد و Ash آهنگی اصلی می سازد که باستر آن را دوست دارد.

 

در روز پیش نمایش، خرس هایی که مایک فریب داده بود، او را پیدا کردند و پول خود را پس گرفتند. مایک آنها را به باستر هدایت می کند. خرس‌ها صندوق جایزه را می‌شکنند، اما به ۱۰۰۰۰۰ دلار نمی‌رسد. بقیه شرکت‌کنندگان که از کمبود پول شوکه شده‌اند، باستر را زیر سوال می‌برند و مخزن شیشه‌ای ماهی مرکب نورانی که صحنه را روشن می‌کند، زیر وزن همه خرد می‌شود. تئاتر پر از سیل منفجر می شود و جودیت همه چیز را پس می گیرد، در حالی که یک باستر ناامید با ادی زندگی می کند و با شستن ماشین ها از خود حمایت می کند.

 

مینا به آوار تئاتر می رود و با صدای بلند روی هدفونش آواز می خواند. باستر با شنیدن او الهام می گیرد تا یک نمایش در فضای باز را صرفاً برای سرگرمی اجرا کند. علی‌رغم تلاش‌های جودیت برای توقف نمایش، این نمایش در سالن تئاتر سابق با حضور خانواده‌های مینا و رزیتا اتفاق می‌افتد. هنگام پخش برنامه در اخبار، حیوانات بیشتری به سمت مخاطبان کشیده می شوند.

نورمن، شوهر رزیتا، بالاخره متوجه استعداد همسرش می شود، بابا بزرگ از زندان فرار می کند و به محله می رود تا با جانی آشتی کند و عذرخواهی کند، لنس تحت تاثیر آهنگ راک اصلی اش “Set It All Free” قرار می گیرد، خرس ها مایک را پیدا می کنند و او را بدرقه می کنند. و مینا بر ترس صحنه خود غلبه می کند و اجرای پرشور خود را ارائه می دهد. این نمایش موفقیت آمیز است و نانا را که در بین تماشاگران حضور داشت تحت تأثیر قرار می دهد. او زمین را خریداری می کند و تئاتر بازسازی و بازگشایی می شود.

تیزر انیمیشن آواز 1

 

 

برای دیدن این انیمشن جذاب به سایت زیر مراجعه کنید

انیمیشن آواز 2

معرفی انیمیشن آواز 2

سریال پادشاه سلطنت ابدی

معرفی سریال پادشاه سلطنت ابدی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا