اسرار زیبایی پوست جنیفر انیستون

یکشنبه 28 فروردین 1401 سلامت
اسرار زیبایی پوست جنیفر انیستون

اسرار زیبایی پوست جنیفر انیستون

جنیفر استون بازیگر محبوب و پر طرفدار هالیوودی در کمال ناباروری پا در 52 سالگی گذاشت اما همچنان چهره جوانی دارد علت هم این است که پوست سالم و درخشانی را روی صورت او می بینید؛ حال سوالی که پیش می آید آن است که آیا تنها ژن خوب برای داشتن همچنین پوستی کافیست ؟ یا در کنار آن روتین مناسبی نیز رعایت میشود؟ برای کشف این راز در این مطلب ما را همراهی کنید.

 

 

 

فیشیال انجام میدهد اما زیاده روی هرگز

او عقیده دارد که باید به پوست ورزش داد. فیشیال یک نوع ورزش پوست محسوب می شود اما از طرفی باید مراقب باشید که خیلی در انجامِ آن زیاده روی نکنید، زیرا ممکن است نتیجه عکس بگیرید. در نهایت آنیستون بر این باور است که حتما در کنار راهکار های طبیعی؛ فیشیال هم می تواند راهی برای استراحت و طراوتِ پوست باشد.

به مرطوب‌کننده و ضد آفتاب اهمیت میدهد

جنیفر انیستون پیشنهاد می کند که حتماً باید مرطوب‌کننده و ضد آفتاب را در هر جایی با خودتان همراه کنید و این کار را برای خود به یک عادت تبدیل کنید؛ او حتی داخل ماشین هم مرطوب‌کننده و ضد آفتاب دارد و عقیده دارد که spf ضد آفتاب؛ باید بالاتر از 30 باشد.

هرگز زیبایی پوست را به تاخیر نمی اندازد

او عقیده دارد که همین امروز باید برای سلامتِ پوست تان اقدام کنید و نباید این کار را به تاخیر بیندازید. جنیفر بر این باور است که پوست خوبش را از پدرش به ارث برده اما همیشه از آن مراقبت هم می کند و هرگز زیبایی پوستش را نادیده نمی‌ گیرد.

اسرار زیبایی پوست جنیفر انیستون

اسرار زیبایی پوست جنیفر انیستون

به یافته های علمی توجه میکند

جنیفر انیستون عقیده دارد که مصرف پروبیوتیک باعث بالا نگه داشتن سطح باکتری های سالم و تعادل باکتری ها در کنار یکدیگر می شود و تحقیقات علمی هم این مسئله را به اثبات رسانده است؛ که رژیم غذایی سالم در کنار روتین پوستی می ‌تواند مشکلاتی مانند اگزما، آکنه، آسیب به پوست به خاطر اشعه فرابنفش و التهابات را از بین ببرد.

هر چقدر که می‌ تواند؛ استرس را از خود دور میکند

اثرات منفی استرس خود را روی سلامت و زیبایی نشان می‌ دهد. تا جایی که می توانید در طول روز مدیتیشن کنید و هر کاری که از دست تان بر می آید را انجام دهید تا دیگر استرس نداشته باشید

بدنش را به چالش میکشد

آنیستون بارها گفته است که باید از راحتی خود بیرون بیایید و بدن تان را به چالش بکشید؛ قطعا با ورزش کردن چنین اتفاقی میسر شده و در کنارِ آن؛ می‌ توانید سموم بدن را نیز دفع کنید.

غذای حاوی آنتی اکسیدان میخورد

او می گوید که مصرف شکر یا هر گونه غذای مضر؛ صورت، بدن و سطح انرژی را تحت تاثیرِ بد قرار می دهند؛ همچنین خودش هم خیلی تاکید دارد که باید غذای حاوی آنتی اکسیدان استفاده کرد تا بدن سم زدایی شود.

برای خوردن سحری اشتها ندارم

برای خوردن سحری اشتها ندارم

تخمه هندوانه

12فواید تخمه هندوانه برای سلامتی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا