آیا کدو تنبل و بذر کدو برای سلامتی مفید هستند؟

چهارشنبه 14 تیر 1402 سلامت

آیا کدو تنبل و بذر کدو برای سلامتی مفید هستند؟

در اینجا نظریه برخی از کارشناسان باتجربه تغذیه را برای شما جمع آوری کرده ایم و فواید کدوو تنبل را مورد بررسی قرار داده ایم. این مطلب از سایت ام سی ان (MSN) برای شما عزیزان ترجمه شده است.

نظر کارشناس از ماریانا برکیچ

دیپلم تغذیه · ۱۰ سال سابقه · آرژانتین

بله، چای سبز حاوی مقدار زیادی پلی‌فنل است که یک آنتی‌اکسیدان است و در برابر بیماری‌ها محافظت می‌کند و قسمت مهمی از یک رژیم غذایی سالم است. چای سبز همچنین منبعی از ال-تئانین، یک اسید آمینه است که به افزایش دوپامین و تولید موج الفا در مغز که به تنظیم هوشیاری ذهنی کمک می‌کند، کمک می‌کند.

نظر کارشناس از ایانولوا اویتونجی

دارای مدرک کارشناسی ارشد در پزشکی، تخصص در تغذیه انسانی · ۲ سال سابقه · آفریقای جنوبی

کدو تنبل و بذر آن بسیار مغذی هستند و با چندین میکرونوتریانت ها و آنتی‌اکسیدان‌ها پر شده‌اند. بهره‌های بهداشتی مصرف کدو تنبل و بذر آن شامل کاهش خطر ابتلا به سرطان‌ها و بیماری های مزمن دیگر، بهبود سلامتی قلب، کنترل خوب سطح قند خون و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن است.

نظر کارشناس از پریس کاجیرا

دیپلم کارشناسی علوم – تغذیه · ۱۱ سال سابقه · کانادا

بله، کدو تنبل و بذر کدو سالم هستند و منبع خوبی از فیبر، آهن، پروتئین و آنتی‌اکسیدان هستند. از آنجا که غنی از عناصر مغذی و کم کالری هستند، مصرف آن‌ها ممکن است در ترویج کاهش وزن به کمک کند. خاصیت آنتی‌اکسیدانی در کاهش خطر بیماری‌های مزمن مفید است.

نظر کارشناس از گابریلا لیته

تغذیه‌شناس · ۶ سال سابقه · برزیل

هر دو گزینه عالی برای سلامتی بدن هستند. کدو تنبل حاوی پتاسیم و یک ماده غذایی بسیار مغذی و کم کالری است. این دارای خواص آنتی‌اکسیدانی، فیبر، ویتامین‌های B، A، C و E، آهن و کلسیم است. بذر کدو دارای ترکیبات بیوفعال بزرگی است، موادی که قادر به ایجاد مزایای بهداشتی هستند، مانند جلوگیری از بیماری‌ها و بهبود عملکرد بدن. بذر کدو سیستم ایمنی را تقویت می‌کند، به سلامت پروستات کمک می‌کند و همچنین دارای آنتی‌اکسیدان‌های زیادی است.

کرم های ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب/آیا کرم ضد آفتاب می تواند پوست شما را خشک کند؟

آیا آووکادو حاوی پروتئین است؟

آیا آووکادو حاوی پروتئین است؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا