آیا نوشیدن شیر گاو برای سلامتی مفید است؟

دوشنبه 5 تیر 1402 سلامت
نوشیدن شیر گاو

آیا نوشیدن شیر گاو برای سلامتی مفید است؟

در اینجا نظریه برخی از کارشناسان باتجربه تغذیه را برای شما جمع آوری کرده ایم. فواید نوشیدن شیر گاو را مورد بررسی قرار داده ایم. این مطلب از سایت ام سی ان ( MSN ) برای شما عزیزان ترجمه شده است.

نظر کارشناسی از کلسی ماسو

نوشیدن شیر گاو ممکن است به دو نتیجه مثبت و منفی برای سلامتی منجر شود، طبق مطالعات علمی متعدد. به عنوان جایگزین، شیرهای گیاهی معمولاً دارای چربی اشباع کمتر، غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی و بدون کلسترول هستند و بسیاری از مزایای تغذیه‌ای را بدون اثرات منفی برای سلامتی فراهم می کنند.

نظر کارشناسی از مارسلی اف. چاگاس

شیر گاو منبع خوبی از پروتئین و کلسیم است و همچنین حاوی مواد مغذی از جمله ویتامین B12 و آیودین می‌باشد. همچنین حاوی منیزیم است که برای توسعه استخوان و عملکرد عضلانی مهم است و وی و کازئین که در کاهش فشار خون نقش مهمی دارند.

نظر کارشناسی از جنیفر کاتز

شیر گاو یا شیر لبنیاتی که از گاوها گرفته می‌شود، منبع بسیار خوبی از پروتئین است. نوشیدن شیر شما را با کلسیم، فسفر، ویتامین‌های گروه B و ویتامین D تامین می‌کند. شیر می‌تواند به تقویت استخوان‌های شما کمک کند و شکستگی‌ها را جلوگیری کند. شیر گاو با تغذیه از چربی گیاهی، منبعی از اسیدهای چرب امگا-۳ است.

نظر کارشناسی از دیدر هویسامن

شیر گاو سالم است (مگر اینکه به آن حساسیت داشته باشید، دچار ناتوانی در هضم لاکتوز یا ناتوانی در هضم کازئین باشید). شیر گاو برای همه افراد، اما به ویژه برای گیاه‌خواران، منبع بسیار خوبی از پروتئین است. همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین D، کلسیم و فسفر است؛ همه این عناصر برای سلامت دندان‌ها و دهان و همچنین رشد و توسعه استخوان بسیار ضروری هستند. به این معناست که شیر گاو نقش حیاتی در رشد و توسعه کودکان دارد.

نظر کارشناسی از کاسیا دی مولر

اگر شما به هیچ نوعی از حساسیت یا ناتوانی در برابر این نوع شیر دچار نشده باشید، بله، شیر گاو سالم است. این یک غذای عالی است که منبعی از پروتئین و بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی است.

آثار خوردن انبه بر روی سلامتی بدن

آثار خوردن انبه بر روی سلامتی بدن

از متخصصان دربارهٔ بادمجان بشنوید!

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا