فال نوستراداموس پنجشنبه 27 شهریور 1399

پنج‌شنبه 27 شهریور 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

فال نوستراداموس

اين فال بر اساس پيش بينی های نوستراداموس پيش گوی بزرگ تاریخ می باشد

 

فروردین
وقتی کسی مانند خدا از شما محافظت می کند پس چرا انقدر به دلتان تشویش و نگرانی راه می دهید هر کاری که می‌خواهید بکنید انجام دهید و بدانید که خداوند همواره پشتتان است و نمی گذارد به شما گزندی برسد.

 

ارديبهشت
دمدمی مزاج نباشید و بر روی حرف هایتان استوار بمانید رفتارهایی که شما دارید باعث سلب اعتماد دیگران نسبت به شما می شود و دیگر شخص را در وقت گرفتاری نخواهید داشت که به کمک شما بشتابد.

 

خرداد
به هرکسی به اندازه لیاقتش بها دهید و کاری را انجام ندهید که فکر کنند وظیفه شماست. اگر به او بفهمانيد که در نبود شما به چه مشکلاتی می خورد آنگاه ارزش واقعی شما را خواهند فهمید.

 

تیر
نصیحت پدر و مادرتان را آویزه گوشتان کنید و برای حرف هایشان احترام قائل باشید. با آنها با تندی برخورد نکنید زیرا در آینده خواهید فهمید که هر کلام آنها راه گشای بسیاری از مشکلات شماست.

 

مرداد
حسودان و بد نظران در اطرافتان بسیار زیادند و با انرژی های منفی که از خودشان ساطع می کنند موجب می شود تا نتوانید به آرزوهای تان دست پیدا کنید بايد آنها را از زندگیتان بیرون بیاندازید.

 

شهریور
دل به عشقی سپرده اید که فراموش کردنش بسیار برای تان دشوار است و از ابراز احساسات خود هم واهمه دارید، از او دست بکشید زیرا مناسب حال شما نیست.

 

فال حافظ آنلاین

مهر
زندگی پستی و بلندی دارد و نمی توان گفت که هیچ کسی هیچ مشکلی در زندگی اش ندارد بهتر است به جای غصه خوردن تلاش خود را مضاعف کنید و با پشتکار موانع را از سر راهتان بردارید.

 

آبان
فردی را برای عشق ورزیدن انتخاب کنید که ارزش مهر و محبت شما را داشته باشد و شما را به بازی نگیرد هیچگاه به دنبال عشق های خیابانی نروید و فرد با اصل نسبی برای خود برگزینید.

 

آذر
خانواده تان به شما احتیاج دارند و باید به آنها کمک کنید زیرا شرایط ناگواری برایشان به وجود آمده، خودخواهی را کنار بگذارید و در وقت سختی آنها را ترک نکنید.

 

دی
ساعی و تلاشگر باشید و از تنبلی و کاهلی به شدت دوری کنید هر آنچه که تاکنون کشیده‌اید از همین اهمال ورزی و کوتاهی‌هایست که داشته‌اید.

 

بهمن
افرادی به ظاهر دوست قصد دارند تا به شما آسیب برسانند و به هر طریقی که شده موفقیت و پیشرفت های شما را زیر سوال ببرند بسیار مراقب باشید و تا می توانید از آنها دوری کنید.

 

اسفند
زندگی به بسیار کوتاست پس چه بهتر که از لحظه لحظه آن لذت ببرید و با تشویش و نگرانی و غم و اندوه بیهوده خودتان را نیازاريد. قدر داشته های تان را بدانید تا همواره شادمان باشید.

فال نوستراداموس

فال روزانه/ فال نوستراداموس جمعه 28 شهریور 1399

فال نوستراداموس

فال روزانه/ فال نوستراداموس چهارشنبه 26 شهریور 1399

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا