استیشن مفهومی سوبارو ویزیو تورر معرفی شد – فناوری

چهارشنبه 16 اسفند 1396 فناوری

سوبارو جدیدترین عضو سری مفهومی ویزیو، استیشن ویزیو تورر را در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ رونمایی کرد.

شاید بتوان گفت که مدل مفهومی ویزیو تورر (Viziv Tourer) اشاره‌ی هوشمندانه‌ی مقامات سوبارو به احیای مدل استیشن ایمپرزا WRX باشد. تورر جدیدترین عضو سری مدل‌های مفهومی ویزیو سوبارو (ویزیو به معنای الهام خلاقیت) است که با بدنه‌ی بزرگ، پنل‌های فیبر کربن و طراحی تهاجمی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ معرفی شد.

Subaru VIZIV Tourer Concept

همانند دیگر کانسپ‌های ویزیو، مشخصات دقیق فنی قوای محرکه و پیشرانه‌ تورر اعلام نشده است. البته بر اساس گفته‌های مدیران این برند ژاپنی، ویزیو تورر به سیستم تمام چرخ محرک سوبارو و پیشرانه‌ی خطی مجهز شده است. سوبارو ویزیو تورر با ظرفیت چهار سرنشین، رینگ‌های ۲۰ اینچی، طول و عرض و ارتفاع به‌ ترتیب ۴.۷۷۵، ۱.۹۳۰ و ۱.۴۳۵ متر و فاصله‌ی دو محور ۲.۷۳۰ متر، یک استیشن جذاب و جادار است.

همانطور که از مدل‌های مفهومی مدرن انتظار می‌رود، ویزیو تورر به فناوری خودران و البته نسل جدید سیستم ایمنی و کمکی آی‌سایت (EyeSight) سوبارو به همراه دو دوربین در شیشه‌ی جلو مجهز است. از دیگر موارد مدرن در ویزیو تورر، می‌توان به دوربین به‌جای آینه‌های بغل و دستگیره‌های لمسی درها اشاره کرد. قالب و طراحی اسپرت این مدل مفهومی با اسپویلرهای کوچک و ثابت جلو و عقب، چهار سراگزوز، دیفیوزر عقب و دریچه‌های هوای بزرگ سپرها تکمیل شده است.

Subaru VIZIV Tourer Concept

مدیران سوبارو اشاره کردند که تمام مدل‌های مفهومی سری ویزیو، از مدل اولیه سال ۲۰۱۳ تا امروز، نشان‌دهنده‌ی زبان طراحی جدید این برند ژاپنی هستند. با توجه به این گفته، احتمالاً مدل نهایی مشابه ویزیو تورر در خط تولید سوبارو متولد خواهد شد.


منبع : زومیت

مورگان Aero GT با طراحی متفاوت رونمایی شد - فناوری

کراس اور مفهومی پورشه کراس توریسمو رونمایی شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا