پاکسازی در قانون جذب چگونه است؟ (روش صحیح انجام آن)

سه‌شنبه 3 خرداد 1401 بازار
قانون جذب

پاکسازی در قانون جذب

قانون جذب صدها سال است که توسط ده ها استاد مختلف از جمله ناپلئون هیل آموزش داده شده است. اخیراً نیز با انتشار کتاب راز، قانون جذب به رسانه های اصلی راه پیدا کرده و این مسئله باعث شده تا این قانون محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند. در این بین یکی از گام های بسیار مهم که به شما کمک می کند تا به بهترین شکل ممکن از قانون جذب نتیجه بگیرید، انجام فرآیند پاکسازی یا به اصطلاح هوئوپونوپونو است.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با پاکسازی در قانون جذب آشنا کرده و در مورد این مسئله اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با سایت وان جذب به عنوان بهترین سایت موفقیت و قانون جذب همراه باشید.

پاکسازی چیست

اگر بخواهیم شما را با پاکسازی در قانون جذب آشنا کنیم باید گفت که در این روش ذهن شما باید آماده برای پذیرش و ارتباط با کائنات باشد. در واقع اگر ذهن شما آمادگی لازم برای استفاده از قانون جذب را نداشته باشد این مسئله باعث می شود تا نتوانید از این قانون استفاده کنید. نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که در قانون جذب، توصیه می شود از ابزارهایی مانند تصویر سازی ذهنی، ویژن برد و ساخت کلیپ برای تقویت باورهای خود استفاده کنید تا از این طریق بتوانید به کائنات سیگنال های مثبت را ارسال کنید.

در حالی که قانون جذب از شما می خواهد تا توجه بسیار زیادی به شکرگزاری داشته باشید، هوئوپونوپونو پاکسازی بیشتر بر روی قدردانی از لحظه حال به عنوان تنها ابزار مورد نیاز برای ایجاد خواسته ها استفاده می کند.

قوانین پاکسازی ذهن در قانون جذب

اگر قصد دارید تا ذهن خود و افکارتان را برای استفاده از قانون جذب آماده کنید، لازم است تا به عنوان اولین گام اقدام به پاکسازی ذهن کنید.

در این بین یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می شود این است که قوانین پاکسازی ذهن در قانون جذب چیست و به منظور استفاده از این قانون لازم است تا به چه مواردی توجه داشت.

در وهله اول برای پاکسازی ذهن خود لازم است تا منظور و اهداف خود را به طور واضح بیان کنید. این مسئله باعث می شود تا سیگنال ها و ارتعاشاتی که به کائنات ارسال می کنید، دقیق باشد و به هر میزانی که خواسته ها و منظور شما واضح باشد، به همان اندازه احتمال نتیجه گیری شما از قانون جذب به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کند.

از سوی دیگر یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به گفته های خود عمل کنید. به هر میزانی که به گفته های خود عمل کنید، پاکسازی ذهن به شما کمک می کند تا برای استفاده از قانون جذب آماده تر شوید.

همچنین پاکسازی در قانون جذب به شما می گوید که حرفی که نمی توانید به همه بگویید را به هیچ کس نگویید. این مسئله یکی دیگر از موضوعاتی است که در راستای قانون جذب باید به آن توجه داشته باشید

قانون دیگری که به منظور پاکسازی باید به آن توجه داشته باشید این است که آن چه که نمی توانید با دیگران در میان بگذارید و بیان کنید را در خلوت به خودتان نیز هیچگاه نگویید.

توجه به این قوانین به شما کمک می کند تا در شرایط مختلف رفتاری از خود نشان دهید که هیچ گاه شما را با چالش مواجه نکرده و ذهن شما را درگیر نکند.

پاکسازی مرحله به مرحله در قانون جذب

پس از آن که شما را با پاکسازی در قانون جذب آشنا کردیم، حال ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چگونه می توان به صورت مرحله به مرحله اقدام به استفاده از پاکسازی در قانون جذب کرد؟

به منظور بررسی این مسئله باید گفت که با وجود این که به نظر می رسد، پیروی از این قوانین دشوار باشد، می توانید با انجام مرحله به مرحله فرآیند پاکسازی، ذهن و روح خود را آرام آرام آماده کنید. پیشنهاد ما این است که در وهله اول اقدام به استفاده از قوانین پاکسازی برای سه روز کنید. انجام سه روزه به شما کمک می کند تا گام های اولیه را برای رسیدن به هدف بردارید.

پس از طی کردن سه روز می توانید کمی از قانون پاکسازی دور شده و در دور بعدی سعی کنید تا طی هفت روز این قانون را رعایت کنید. پس از طی کردن روند هفت روزه، می توانید در نهایت قدم نهایی را به مدت بیست و یک روز برداشته و تلاش کنید تا در طی 21 از قوانین پاکسازی استفاده کنید.

نکته مهمی که باید بدانید این است که پس از روز بیست و یکم این قوانین تبدیل به عادت ها ذهنی شما خواهند شد و شما می توانید فرآیند پاکسازی ذهن ناخودآگاه خود را هر روزه تکرار کنید و با انجام این فرآیند پاکسازی ذهن، شما برای استفاده از قانون جذب آماده تر خواهید شد و می توانید به بهترین شکل ممکن از قانون جذب نتیجه بگیرید.

همچنین پیشنهاد ما این است که حتما مطالب موجود در دوره های کوین ترودو را که در سایت وان جذب عرضه می شود را تهیه کرده و این مطالب را بررسی کنید. مطالعه نکات موجود در این دوره ها به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از قانون جذب استفاده کنید.

حرف آخر

در این مطلب شما را با پاکسازی در قانون جذب آشنا کرده و تلاش کردیم تا در مورد این فرآیند و قوانین مربوط به پاکسازی ذهن اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم. توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن ذهن و روح خود را برای استفاده از قانون جذب آماده کرده و از پاکسازی ذهن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اگر می خواهید این موضوع را بهتر درک کنید پیشنهاد می کنیم مقاله ناپلئون هیل کیست و مقاله قانون جذب را از سایت وان جذب بخوانید.

تزریق سیمان در مهره کمر

معرفی هتل لاله تهران؛ ویژگی‌های هتلی باکیفیت در پایتخت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا