گلایه امید حاجیلی از خندوانه  و رامبد جوان

یکشنبه 18 فروردین 1398 سینما
گلایه امید حاجیلی از خندوانه  و رامبد جوان
فصل ششم برنامه خندوانه جمعه 16 فروردین ماه 98 به پایان رسید و اختتامیه این برنامه با حضور مهمانانی گسترده برگزار شد.امید حاجیلی خندوانهامید حاجیلی خواننده جوان کشورمان یکی از چهره هایی بود که در این برنامه حضور داشت

امید حاجیلی شب گذشته صفحه اینستاگرامش را با انتشار پستی درباره حذف چند اجرایش از اختتامیه خندوانه به روز کرد و دلخوری اش را به صورت علنی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد.

امید حاجیلی

امید حاجیلی با انتشار این عکس نوشت :وسط کلی کار و درگیری خودتو با بچه های گروه میرسونی به ضبط برنامه ( خندوانه ) … چند ساعت هم اونجا منتظر میمونی تا نوبت ضبط بشه … کلی هم انرژی میذاری که خوب بشه … ٤ تا آهنگ هم میخونی و میگن سه تاش حتماً پخش میشه … آخرش میبینی یکی از آهنگ هایی که تازه همه بچه ها هم توش نیستن پخش میشه … اونم تو این شرایطی که انرژی منفی و اتفاقات بد و حال بد ، جامعه رو داره منفجر میکنه … دقیقاً الان که باید برنامه ها پر از انرژی مثبت باشه ، میشه این؟!!

خوب اصلاً چرا دعوت میکنید ؟؟؟ من که خیلی به برنامه هایی که دعوت میشم نمیرم ، ولی اصلاً خودم موندم که واقعاً چرا هربار به خاطر رامبد و انتقال حال خوب به مردم میرم ، وقتی چند بار این اتفاق افتاده تا حالا و حال خودم بد شده؟؟؟ هر چند این موضوع اصلاً دست عوامل تولید خندوانه نیست ، ولی از همه شون دلخورم … چون برای بهتر شدن برنامه و احترام به میهمان باید بیشتر با سانسورچی ها بجنگن… رامبد عزیزم میدونی خیلی دوست دارم ولی با این شرایط من و اصلاً دعوت نکنید بهتره به خدا …

امید حاجیلی

اجرای امید حاجیلی در اختتامیه فصل 6 خندوانه

رامبد جوان هم بعد از دیدن این گلایه با انتشار پستی در واکنش به این اظهار دلخوری امید حاجیلی به توضیح شرایط پخش خندوانه و این اتفاق پرداخت.

برنامه خندوانه

پاسخ رامبد جوان به دلخوری امید حاجیلی از خندوانه

رامبد جوان با انتشار این پست نوشت :سلام به همه شما. سلام به تمام مهمان های محترم خندوانه مخصوصا شب های نوروز از قبیل بازیگران محترم و خواننده های محترم و کمدین های محترم و به ویژه امید حاجیلی عزیزم.

راستش منم که بیش از 26 ساله که در تلویزیونمون کار می کنم هنوز نفهمیدم چه چیزهای قابل پخش در تلویزیون هستن و چه چیزهایی نیستن. شک ندارم بقیه همکارانم هم نمی دونن و شک ندارم مسئولین محترم پخش هم نمی دونن و شک ندارم مدیران شبکه ها هم نمی دونن و قطعا شک ندارم رییس محترم سازمان هم نمی دونن.

یه روز خیلی دور یه مدیر پخش (مسئول ممیزی) در جواب سوال و گیجی مطلق من که در حین ساخت و پخش یک برنامه بودم گفت:قوانین سانسور و ممیزی در تلویزیون “سیاله” هر چیزی ممکنه امروز اجازه داشته باشه و فردا نه و برعکس.

از همه ی مهمان هایی که عرض کردم با تمام وجودم عذر می خوام که آمدن و وقت گذاشتن و انرژی و عشق و محبت و مهربانیشون رو بی دریغ تقدیم برنامه و مردم کردن و بخش قابل توجهش حذف شد. و این قصه همیشه بوده و هست. پوست کلفت می خواهد و مرد کهن. من فقط می تونم بگم معذرت می خوام.

عوامل خندوانه

منبع:نمناک

سریال جدید مهران مدیری از امروز روی آنتن شبکه 5

سریال جدید مهران مدیری از امروز روی آنتن شبکه 5

پخش سریال شرایط خاص بعد از نوروز و تا ماه مبارک رمضان

پخش سریال شرایط خاص بعد از نوروز و تا ماه مبارک رمضان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا