چگونه ویزای سنگاپور بگیریم؟

شنبه 2 اردیبهشت 1396 فناوری
چگونه ویزای سنگاپور بگیریم؟

چگونه ویزای سنگاپور بگیریم؟

سنگاپور کشوری کوچک ولی ثروتمند در جنوب شرق آسیا است که عمده درآمد خود را از صنعت گردشگری کسب می‌کند. از این رو، در این مقاله به معرفی مدارک و شرایط دریافت ویزای سنگاپور خواهیم پرداخت. در ادامه همراه دایان باشید.

چگونه ویزای سنگاپور بگیریم؟

چگونه ویزای سنگاپور بگیریم؟

سنگاپور از جمله کشورهای کوچک دنیا است که در ناحیه جنوب شرقی آسیا قرار دارد و با وجود وسعت اندک، خود یکی از پیشتازان اقتصادی در عرصه جهانی به شمار می‌رود که علت اصلی آن رونق صنعت گردشگری در این کشور است. در واقع، سنگاپور با برخورداری از جاذبه‌های تفریحی و سرگرمی‌های متنوع مانند پارک‌های استوایی و موضوعی جذاب، سواحل زیبا، مراکز خرید، باغ وحش، فرودگاه چانگی و امکاناتی از این قبیل به بهشتی کوچک برای گردشگران از اقصی نقاط دنیا تبدیل شده است. از این رو، سالانه تعداد بیشماری از گردشگران و از جمله شهروندان ایرانی برای تفریح، تحصیل یا سفر کاری راهی سنگاپور می‌شوند. از آنجایی‌که ویزا یکی از ملزومات سفر به سنگاپور محسوب می‌شود، بنابراین پیش از سفر باید نسبت به تهیه آن اقدام کرد.

شرایط دریافت ویزای توریستی سنگاپور

ویزای توریستی سنگاپور برای افرادی صادر می‌شود که به قصد گردش عازم این کشور می‌شوند. این ویزا دارای اعتباری یک ماهه بوده و به دو صورت عادی و فوری صادر می‌شود. همچنین دارنده این نوع ویزا اجازه‌ی کار یا اقامت بیش از مدت مقرر در خاک این کشور را ندارد و در صورت تقاضا برای تمدید شخص متقاضی باید با به همراه داشتن اصل گذرنامه به اداره مهاجرت سنگاپور مراجعه کند.

از آنجاییکه کشور سنگاپور در ایران فاقد سفارتخانه است، بنابراین متقاضیان باید از طریق سفارتخانه‌های سنگاپور در دیگر کشورها یا آژانس‌های مسافرتی داخلی – که با آژانس‌های کشور سنگاپور در ارتباط هستند – برای درخواست ویزا اقدام نمایند. ویزای عادی پس از صدور در ایران به مسافر تحویل داده می‌شود، ولی در صورت نیاز امکان تحویل آن در فرودگاه سنگاپور نیز وجود دارد. البته در مورد ویزای فوری امکان تحویل آن در ایران وجود نداشته و حتما باید در کشور مالزی (فرودگاه) تحویل مسافر شود.

مدارک لازم برای دریافت ویزا

  • شناسنامه و کارت ملی
  • گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماهه
  • اسکن گذرنامه
  • یک قطعه عکس زمینه سفید
  • آدرس کامل محل سکونت، محل کار و عنوان شغل متقاضی
  • واچر هتل هماهنگ با زمان درخواستی سفر
  • بلیط رفت و برگشت
  • وجه مورد نیاز برای صدور ویزا (در حدود ۱۰۰ دلار)
چگونه ویزای سنگاپور بگیریم؟

چگونه ویزای سنگاپور بگیریم؟

رندر جدید آیفون 8 مشابه آیفون 5 و مجهز به دوربین دوگانه عمودی است - فناوری

هر آنچه باید در مورد گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن بدانید - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا