پیاز برای سلامتی مفید هست؟

شنبه 10 تیر 1402 سلامت

پیاز برای سلامتی مفید هست؟

در اینجا نظریه برخی از کارشناسان باتجربه تغذیه را برای شما جمع آوری کرده ایم. فواید پیاز را مورد بررسی قرار داده ایم. این مطلب از سایت ام سی ان (MSN) برای شما عزیزان ترجمه شده است.

پیاز برای سلامتی مفید هست؟

پیاز برای سلامتی مفید هست؟

نظر کارشناسی از برندا آ گیل

لیسانس تغذیه‌شناسی · ۱ سال تجربه · آرژانتین

پیاز کالری کمی دارد، شامل فیبر است و حاوی مواد مغذی متعددی می‌باشد. از جمله ویتامین C، گروه ب و پتاسیم. پیاز همچنین دارای آنتی‌اکسیدان‌ها و ترکیبات ضد التهابی است که به کاهش بیماری‌های قلبی عروقی کمک می‌کند و با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند. پیاز به‌طور خاص دارای پربیوتیک هستند که به رشد باکتری‌های مفید در روده شما کمک می‌کنند و عملکرد سیستم ایمنی را بهبود می‌بخشند. پیاز به‌طور معمول با پوره و شالوت جایگزین می‌شود.

فواید پیاز برای بدن

فواید پیاز برای بدن

نظر کارشناسی از هانا پورتل

لیسانس تغذیه‌شناسی و رژیم غذایی · ۱ سال تجربه · استرالیا
پیاز شامل مجموعه‌ای از ویتامین‌ها و مواد معدنی، همچنین فیبر هستند. پیاز به‌عنوان طعم پس‌زمینه در بسیاری از غذاها استفاده می‌شود. جایگزین‌هایی برای پیاز می‌تواند شامل تره فرنگی، پیازچه، کرفس، شلغم یا هویج باشد. این سبزیجات و تمام سبزیجات دیگر در مجموعه‌ای از ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف حاوی هستند. بهتر است از مجموعه‌ای از سبزیجات برای بهره‌مندی از تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف استفاده کنید.

 پیاز

پیاز

نظر کارشناسی از الیس موزلز

لیسانس هنر، مدرک تغذیه گیاهی · ۵ سال تجربه · کانادا
مصرف معتدل پیاز برای سلامتی فرد مفید است و شالوت جایگزین مناسبی برای پیاز است، زیرا دارای ترکیبی نازک بین پیاز سنتی و سیر است. شالوت شکلی تمرکز بیشتری از فیبر، پروتئین و میکرومغذی‌ها از جمله کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و روی دارد.

نظر کارشناسان درباره پیاز

نظر کارشناسان درباره پیاز

نظر کارشناسی از تومر گارمولین

تغذیه‌شناس · ۵ سال تجربه · شیلی
پیاز دارای کالری کم و مقدار زیادی آب است. همچنین دارای مقداری فیبر است، اما در مقایسه با سایر سبزیجات، منبع بسیار خوبی از فیبر نیستند. پیاز همچنین شامل ویتامین C، ویتامین B9، ویتامین B6 و پتاسیم است که به روش‌های مختلفی به سلامتی کمک می‌کنند.

 

چقدر خوردن کاهو برای شما مفید است؟

بامیه

بامیه /فواید مصرف بامیه برای سلامتی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا