پيورا-لاكس

یکشنبه 1 اسفند 1400 آرایش پوست ومو
پيورا-لاكس روشی نوین

پيورا-لاكس

اگر شما هم دچار مشکلاتی همچون خشکی مو و موخوره هستید و موهایتان خراب و وز شده است بااستفاده از این روش نوین میتوانید نشاط و شادابی را به موهای خود باز گردانید! ماسک های ترمیم کننده میتوانند کمک زیادی به موها کنند اما متاسفانه آثاراشان کوتاه مدت است

 

پيورا-لاكس روشی نوین

پيورا-لاكس روشی نوین

برای ترمیم موهای آسیب دیده و خشکنوین

 

پيورا-لاكس راهکار مناسب و طبیعی برای داشتن موهای سالم براق بدون وز و قابل کنترل  می باشد.

پيورا-لاكس: روشى است براى ترميم و تقويت مو های آسیب دیده ، كه تركيبى از اسیدهای آمینه، عصاره روغن ها و آنتى اكسيدانهاى طبيعی برای تقویت و ترمیم مو می توان از آن بهره گرفت . اسیدهای آمینه که واحدهای سازنده پروتئین ها هستند، وارد قشر خارجى یا کورتکس مو شده و موجب ترميم موی آسیب دیده ، بازسازى، صافى و نرمی آن می شوند و مولكول هاى چربى موجود در روغن ها نیز مانند يك لايه محافظ دور مو را احاطه می کنند و از آن در برابر آسيب هاى روزمره محافظت می نمایند. روش پيورا-لاكس براى تمام موها اعم از موهایی كه هيچ وقت رنگ نشده اند و موهایی كه قبلاً رنگ و مش شده اند، مناسب است.

برای این کار  ابتدا مو با شامپو مخصوص شسته می شود و پس از آن با مواد پيورا-لاكس به خوبی آغشته می گردد و این مواد به كمك نور مادون قرمز وارد لایه های مو می شوند. پس از آبكشى دوباره مو، با استفاده از حرارت لایه های مو بسته می شوند و مواد پيورا-لاكس داخل مو باقى می مانند. بعد از اين مرحله مو دوباره آبكشى می شود و به مواد ديگرى كه حاوى ويتامين، آنتى اكسيدان و روغن هاى غنى (مانند روغن نارگيل، آووكادو و عناب) می باشند، آغشته می گردد و پس از چند دقيقه مو آبكشىمی شود .

پيورا-لاكس روشی نوین

پيورا-لاكس روشی نوین

 

بسته به جنس مو ، مقاومت  مو، انجام اين روش ترميمى به ٣ تا ٤ ساعت زمان نیاز دارد و پس از آن هيچ گونه محدوديت زمانى برای شستن و رنگ كردن مو وجود ندارد. اثر این روش بين ٤ تا ٦ ماه باقى خواهد ماند و با انجام مرتب اين روش موثر ترميمى، برای هميشه از داشتن موهاى محكم، سالم، شاداب، براق، نرم، بدون وز، صاف و قابل كنترل بهره مند خواهيد شد مواد مورد استفاده در روش پيورا-لاكس كاملا طبيعى و فاقد سولفات و فرمالدئید می باشند.پيورا-لاكس شامل اسيدهای آمينه ای است كه باعث توليد و رسيدن كامل كراتين به مو می شوند و در نتيجه موها را در هر شرايطى بهبود می بخشند .كراتين نوعى پروتين است كه در پوست، مو و ناخن وجود دارد و در فرمول مواد ترميم كننده پيورا-لاكس، كراتين فقط قسمت کوچکی از ١٨ اسيد آمينه ای است كه ساختار مو را تشكيل می دهند. يكى ديگر از موثرترين اسيدهاى آمينه موجود در پيورا-لاكس، سيستئين است كه مقاومت، براق شدن و صاف شدن مو را افزايش می دهد.

انواع مدل رژ لب دخترانه

انواع مدل رژ لب دخترانه

برترین شامپو ایرانی

معرفی بهترین شامپو ایرانی برای انواع مو ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا