همرفیق با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی دوربین رفت

یکشنبه 13 مهر 1399 سینما
همرفیق با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی
شهاب حسینی بازیگر کشورمان برنامه همرفیق را با نویسندگی سروش صحت کلید زد و به زودی با این برنامه مهمان خانه های مردم میشود.

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در جدیدترین تجربه هنری اش با یک برنامه متفاوت مهمان خانه های مردم در شبکه نمایش خانگی میشود.این هنرمند کشورمان با اجرا و کارگردانی برنامه همرفیق به نویسندگی سروش صحت به نمایش خانگی می آید تا اتفاقی متفاوت را در دنیای هنری اش تجربه کند.

 

صفحه رسمی برنامه همرفیق شب گذشته با انتشار پستی خبر از آغاز ساخت این برنامه داد و نوشت:

 

همرفیق شهاب حسینی

 

همرفیق کلید خورد. پس از ٤ ماه پیش تولید با آماده شدن دکور، همرفیق با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی و نویسندگی سروش صحت و تهیه کنندگی حسن خدادادی از امروز کلید خورد.

این برنامه قرار است میزبان چهره های محبوب کشور در فضایی متفاوت باشد. همرفیق از آبان ماه به صورت اختصاصی تنها از پلتفرم نماوا به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

همچنین افرادی که علاقه مند به حضور در برنامه به عنوان تماشاگر هستند، می توانند با مراجعه به اپلیکیشن «آپ» و گزینه همرفیق اقدام به ثبت نام نمایند.

 

شهاب حسینی حضور در تلویزیون را با اجرای چند برنامه آغاز کرد و بعد از شناخته شدن به عنوان مجری در قالب بازیگر مقابل دوربین رفت و بار دیگر در برنامه همرفیق این تجربه را تکرار میکند.

سروس صحت بازیگر، کارگردان و مجری برنامه کتاب باز هم به عنوان نویسنده در این برنامه در کنار شهاب حسینی حضور دارد.

پخش سریال نجلا

پخش سریال نجلا در هفته پایانی ماه صفر

فیلم سینمایی مزار شریف

نگاهی به فیلم سینمایی مزار شریف

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا