هدیه سالار عقیلی به سیل‌زدگان شمال

یکشنبه 22 مهر 1397 سینما

 

سالار عقیلی خواننده پرآوازه کشورمان با تأکید بر اینکه افتخار می‌کنم که یک مازندرانی هستم، گفت: به زودی نخستین‌ کنسرتم به زبان مازندرانی را در قالب یک آلبوم در یکی از شهرهای مازندران اجرا می‌کنم.

به گزارش فارس، سالار عقیلی خواننده حماسی، پرآوازه و محبوب کشورمان در حاشیه سفر به شهر چالوس و بازدید از اقدامات فرهنگی و هنری مؤسسه خانه هنر چالوس، به زبان مازندرانی با فارس گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار صمیمی اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در خدمت مازندرانی‌ها هستم و خودم افتخار می‌کنم که یک مازندرانی‌ام.

عقیلی از اداره پست چالوس در چاپ و رونمایی از تمبر اختصاصی وی و برپایی نمایشگاه تمبر در این زمینه، قدردانی کرد.

وی با اشاره به سیل اخیر در غرب مازندران بیان کرد: از سیل اخیر در گیلان و مازندران بسیار متأسفم که جان تعدادی هم‌وطنان ما را گرفت و از همین جا به خانواده‌هایی که عزیزان‌شان را در این سیل از دست دادند، تسلیت می‌گویم و امیدوارم دیگر چنینی اتفاقاتی رخ ندهد.

عقیلی با بیان اینکه این خانواده‌ها داغدار هستند و هیچ چیزی نمی‌تواند آنها را آرام کند، تصریح کرد: ولی من سعی می‌کنم در آینده‌ای نزدیک کنسرتی در مازندران و شهر چالوس برگزار کنم تا کمی از آن حال و هوای غم و استرس ناشی از وقوع سیل و اتفاقات تلخ آن در منطقه کاسته شود.

این خواننده مازندرانی پرآوازه کشورمان با بیان اینکه از طرف پدری مازندرانی و اهل شهر کردکوی و مازندرانی و مادری اهل آذربایجان هستم، تأکید کرد: من شاید در زندگی‌ام جمعاَ ۱۰ روز در مازندران نبودم ولی افتخار می‌کنم که یک مازندرانی‌ هستم.

وی در پایان گفت: به‌زودی نخستین‌ کنسرت خود به زبان مازندرانی را در قالب یک آلبوم در یکی از شهرهای مازندران اجرا می‌کنم.

مرجع : سرپوش

فیلم «یک روز بخصوص» جایزه جشنواره پیونگ یانگ را کسب کرد

لیلا حاتمی بازیگر «قاتل و وحشی» نعمت‌الله می‌شود

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا