ویشکا آسایش در یک نقش جدید

شنبه 2 شهریور 1398 سینما
 نقش اصلی فیلم «گورکن» ویشکا آسایش

نقش اصلی فیلم «گورکن» ویشکا آسایش 

 به گزارش تیپ نیوز: فیلم «گورکن»دومین فیلم ساخته ملایی پس از فیلم  «کوپال» به حساب می‌آید روزهای پایانی پیش تولید خود را پشت سر می‌گذارد .

و تاکنون ویشکا آسایش نخستین بازیگری است که حضورش در این فیلم با  قطعی شده است. «گورکن» اولین فیلمی است که آسایش در سال ۹۸ جلوی دوربینش می‌رود.

«کوپال» اولین ساخته‌ی کاظم ملایی است که بهار سال گذشته در گروه هنر و تجربه اکران شد و تاکنون در بخش مسابقه بیش از ۷۰ جشنواره خارجی به نمایش درآمده و در فستیوالهایی چون «ششمین جشنواره‌ی براشوف کانادا»، «سی و چهارمین جشنواره‌ی بوگوتای کلمبیا»، «بیست و ششمین جشنواره‌ی برکلی آمریکا»، «دوازدهمین جشنواره‌ی همیلتون کانادا»، «هفتمین جشنواره‌ی ویاوگای آمریکا»، «سیزدهمین جشنواره‌ی هانتینگتون بیچ آمریکا»، «پنجمین جشنواره‌ی هنرهای زیبای آمریکا» و … جایزه‌ی بهترین فیلم را دریافت داشته است.

 نقش اصلی فیلم «گورکن» ویشکا آسایش

همچنین سینا سعیدیان تهیه کننده «گورکن» نیز پیش از این در فیلم‌های «شَنِل» و «بنفشه آفریقایی» به عنوان مجری طرح حضور داشته و تهیه کننده «اینجا کسی نمی‌میرد» بوده است.

این فیلم چند بازیگر مطرح دیگر دارد که طی روزهای آینده معرفی می‌شوند. پیش بینی می‌شود نخستین نمایش فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باشد.

همچنین سینا سعیدیان تهیه‌کننده «گورکن» نیز پیش از این در فیلم‌های «شنِل» و «بنفشه آفریقایی» به عنوان مجری طرح حضور داشته و تهیه‌کننده «اینجا کسی نمی‌میرد» بوده است.

بیشتر بخوانید:پخش فیلم آستیگمات در شبکه نمایش خانگی

چکیدهای از بیو گرافی:

ویشکا آسایش (متولد ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران) هنرپیشه، طراح صحنه و طراح لباس سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایراناست.

وی خواهرزاده مازیار پرتو (فیلمساز ایرانی)، و نوه شین پرتو (نویسنده و شاعر) است. او دارای مدرک طراحی صحنه از کشور انگلستان است. نخستین فعالیت هنری او بازی در سریال «امام علی» به کارگردانی داوود میرباقری می‌باشد. او موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع شد.

اکران فیلم سینمایی کروکودیل

فیلم سینمایی کروکودیل به زودی در سینماها

مهناز افشار به ایران بر میگردم

مهناز افشار: به خاطر پدرم به ایران برمی‌گردم

آخرین دیدگاه‌ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا