مواظب ریه های خود باشید و آنها را با این روش ها پاک سازی کنید

سه‌شنبه 17 تیر 1399 سلامت
5 راهکار برای پاکسازی و سم زدایی ریه ها :
وظیفه اصلی  شش ها ، مصرف اکسیژن در هنگام استنشاق و دفع  دی اکسید کربن است. و از آنجایی که هرگز استراحت ندارند  ، حفظ سلامتی برای آنها مهم است. پاک کردن ریه ها  و سم زدایی آن ها به طور منظم کمکی به کارآیی آن می باشد .پاکسازی ریه به سم زدایی و پاکسازی پوشش های ظریف تنفسی معابر برونشی و ریه ها ، که اغلب سموم  موجود در هوا و محیطی  را در خود جمع می کند ، ارگانیسم های مضر و مواد تحریک کننده هستند ، کمک می کند. و عملکرد طبیعی ریه را بهبود می بخشد ، هر گونه تورم و التهاب را کاهش می دهد و و قدرت ریه را زیاد می کند. علاوه بر این ، به پاکسازی مخاط از مجاری هوایی و گردش خون به ریه ها کمک می کند.

5 راهکار برای پاکسازی و سم زدایی ریه ها :


1. تنفس عمیق

تنفس عمیق با  اکسیژن  می تواند به بهبود ظرفیت ریه ها کمک کند. این  کار باعث تقویت ریه های شما و پاک شدن مجاری تنفسی و پاکسازی آنها می شود. علاوه بر این ، باعث افزایش انرژی و کاهش استرس خواهد شد.

۶ فایده شگفت انگیز نفس عمیق برای بدن

2. روغن کرچک

برای پاکسازی ریه همچنین می توانید از  روغن کرچک خانگی بهره برد .  روغن کرچک ، را کمی گرم کرده روی قفسه سینه بکشید و یک حوله روی آن قرار دهید  این کار  به بیرون کشیدن سموم از ریه ها و همچنین رحم ، دستگاه گوارش و کبد کمک می کند. حتی التهاب را کاهش می دهد و گردش لنفاوی را بهبود می بخشد.
خرید آنلاین روغن کرچک اصل 30میلی | عطاری آنلاین

3. پونه کوهی

پونه کوهی سرشار از ترکیباتی مانند کارواکرول و ترپن است که به عنوان عناصر پاک کننده ریه عمل می کنند. این گیاه می تواند به کاهش التهاب و احتقان در ریه ها کمک کند و جریان هوا را در جریان هوا و سلامت دستگاه تنفسی شما بهبود بخشد.
خواص پونه کوهی برای درمان عفونت

4- شیرینی بیان

شیرین بیان یکی دیگر از گیاهان مؤثر که می تواند ریه های شما را تمیز کند ، شیرین بیان است. خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آن به کاهش التهاب لوله های برونشی کمک می کند.علاوه بر این ، خاصیت ضد باکتریایی و ضد ویروسی آن به جلوگیری و معالجه عفونتهای خفیف ریه و همچنین کاهش تحریک ریه ها به دلیل گلودرد ، سرفه خشک یا قرار گرفتن در معرض آلرژن کمک می کند.
با خواص درمانی شیرین بیان آشنا شوید - بهار نیوز

5- زنجبیل

همچنین می توانید از زنجبیل برای سم زدایی ریه های خود بهره برد . این ماده حاوی چندین ترکیب شیمیایی است که با از بین بردن آلاینده های هوا از معابر هوا قبل از تحریک ریه ها ، به عملکرد مؤثر ریه ها کمک می کند. همچنین باعث بهبود گردش خون می شود.به علاوه ،استفاده از  زنجبیل می تواند به درمان سرطان ریه کمک کند.یک مطالعه در سال 2012 که در مواد ضد سرطان در شیمی پزشکی منتشر شد ، حاکی از تأثیر امیدوارکننده شیمیایی پیشگیری از عصاره زنجبیل در برابر سرطان ریه است. توجه: افرادی که فشار خون بالا یا فشار خون دارند در مصرف زنجبیل دقت کنند .
استرس و درد مفاصل

بیماری هایی که منجر به درد مفاصل می شوند

6 ضرورت برای داشتن یک رژیم غذایی قلیایی

6 ضرورت برای داشتن یک رژیم غذایی قلیایی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا