معرفی شورولت سابربن RST

جمعه 21 اردیبهشت 1397 دسته‌بندی نشده

 

شورولت، از قویترین مدل سابربن با نام RST Performance Package رونمایی کرده که دارای پیشرانه‌ی ۶.۲ لیتر و بدنه‌ای به طول ۵.۷ متر است.

اگر علاقه مند به یک خودروی شاسی بلند پهن پیکر و خانوادگی با قدرت ۴۲۰ اسب بخاری هستید جنرال موتورز مدل RST Performance Package شورولت سابربن را پیشنهاد می‌کند که برای سال ۲۰۱۹ به بازار خواهد آمد و دارای پیشرانه ی قدرتمند ۴۲۰ اسب بخاری است. این خودرو را باید نسخه‌ای بزرگ‌تر از شورولت تاهو RST مدل ۲۰۱۹ دانست که چندی قبل معرفی شده بود.

سابربن جدید که با نام پسوند RST پرفورمنس پکیج شناخته می‌شود، به یک پیشرانه‌ی۶.۲ لیتر V8 مجهز است که نیروی خود را با استفاده از یک جعبه دنده‌ی ۱۰ سرعته ی خودکار به هر چهارچرخ خودرو انتقال می‌دهد. جعبه دنده‌ی خودکار مورد استفاده در شورولت سابربن RST Performance Package از سری جعبه دنده‌های هیدرامتیک جنرال موتورز است و با کد 10L80 شناسایی می‌شود، همچنین این شاسی‌بلند بزرگ به سیستم تعلیق Magnetic Ride Control نیز مجهز شده است که به پایداری و کنترل بهتر خودرو کمک می‌کند.

شورولت سابربن

پیشرانه‌ی هشت سیلندر شورولت سابربن RST نیز به سامانه‌هایی همچون زمانبندی متغیر سوپاپ‌ها، سیستم فعال مدیریت پاشش سوخت و سیستم تزریق مستقیم سوخت مجهز شده است که همه‌ی این موارد سبب شده اند تا قدرت نهایی این پیشرانه به رقم ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور آن نیز به ۶۲۳ نیوتن متر  برسد. این قدرت اضافه شبب شده است تا شورولت سابربن RST دارای شتابگیری سریعی باشد و در هر سرعتی به راحتی بتوانید با این خودرو اقدام به شتابگیری کنید.

شورولت هنوز جزئیات مصرف سوخت و عملکرد حرکتی سابربن RST را منتشر نکرده است اما مدل تاهو RST با پیشرانه‌ی مشابه می‌تواند در ۵.۷ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و به همین خاطر انتظار می‌رود که با توجه به وزن بیشتر سابربن در مقایسه با تاهو، این محصول در زمانی حدود ۶ تا ۶.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

شورولت سابربن

در بحث مصرف سوخت نیز دیجیتال ترند مصرف شهری شورولت تاهو RST را ۱۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، مصرف جاده‌ای آن را ۱۰.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و مصرف ترکیبی آن را نیز ۱۳.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام کرده است. در اینجا هم انتظار می‌رود که وزن اضافی سابربن RST سبب شود تا این خودرو، اندکی مصرف بیشتر در مقایسه با تاهو RST داشته باشد.

در بخش امکانات و تجهیزات نیز مدل RST Performance Package در رده بالاتری نسبت به مدل استاندارد سابربن قرار می‌گیرد و به امکاناتی همچون سیستم اگزوز حرفه‌ای Borla با خروجی‌های چهارتایی در دو سمت عقب خودرو مجهز است که این سیستم اگزوز می‌تواند جراین خروجی دود را تا ۲۸ درصد بهبود بخشد و روی مصرف سوخت خودرو نیز تاثیر مثبتی دارد.

شورولت سابربن

شورولت سابربن RST Performance Package همچنین به سیستم ترمز برمبو با کالیپرهای شش پیستونه مجهز شده است تا توانایی توقف آن نیز بهتر از مدل استاندارد سابربن باشد. رنگ کالیپرهای ترمز این خودرو نیز برای جذابیت بیشتر قرمز است.

شورولت سابربن

از دلایلی که شورولت را مجبور به تولید این مدل از سابربن کرد باید به موفقیت مدل تاهو RST در بازار اشاره کرد و با مشخصات ذکر شده نیز می‌توان امیدوار بود که شابربن RST نیز در بازار عملکرد موفقی داشته باشد. به گفته‌ی مدیر بخش خودروهای سنگین و وانت های شورولت، مشتریان این برند تقاضای زیادی را برای تولید مدل اسپرتی از سابربن مطرح کرده اند و وجود همین تقاضا سبب شده است تا شورلت اقدام به معرفی این خودرو کند.

مدل RST شورولت سابربن را می‌توان از جایگزین شدن قطعات کرومی این خودرو با قطعات مشکی رنگ شناسایی کرد. همچنین مدل RST به رینگ‌های بزرگ ۲۲ اینچی به صورت استاندارد مجهز شده است.

توانایی یدک کشی شورولت سابربن RST معادل ۳.۶ تن است و این در حالی است که شورولت تاهو RST می‌تواند تا ۳.۸ تن را یدک کشی کند. دیگر جزییات فنی و اطلاعت بیشتر در خصوص جزئیات فنی شورولت سابربن RST نیز با نزدیک شدن به زمان ورود به بازار این خودرو توسط شورولت منتشر خواهد شد.

شورولت تاهو RST دارای قیمت پایه‌ی ۷۸ هزار و ۱۵۵ دلار است و پیش بینی می‌شود که سابربن RST Performance Package نیز با قیمت پایه‌ای در حدود ۸۰ هزار دلار وارد بازار شود.

منبع : زومیت

رونمایی از دو نسخه سفارشی گلف

تحول در لوتوس، با سرمایه‌گذاری جیلی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا