معرفی ستارگان هالیوودی در سن کم باردار شدند؟

چهارشنبه 18 اسفند 1400 سینما
معرفی ستارگان هالیوودی در سن کم باردار شدند؟

معرفی ستارگان هالیوودی در سن کم باردار شدند؟

با نگاهی گذرا به زندگی افراد معروف پی میبرید این افراد بااینکه زندگی پر زرق و برقی دارند اما اکثر اوقات زندگی های عجیبی داشته اند. در این مورد میتوان به بارداری سلبریتی‌هایی اشاره کرد که در دوران جوانی با آن روبرو شده‌اند.

 

در این بین می‌توان به بارداری‌های سلبریتی‌هایی اشاره کرد که در دوران جوانی با آن روبرو شده‌اند. بیشتر مواقع این سلبریتی‌های جوان بارداری خود را به فال‌نیک گرفته‌‌اند و فرصت را مغتنم شمرده‌اند تا موفقیت بیشتری را در کنار فرزندشان بدست بیاورند. گاهی اوقات نیز افتخار مادری کردن برای فرزند خود را به انجام کارهای حرفه‌ای ترجیح د‌اده‌اند.با این حساب قصد داریم در ادامه به سلبریتی‌هایی اشاره کنیم که در عنفوان جوانی مادر شده‌اند و ببینیم مادر شدن تا چه اندازه زندگی آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

ووپی گلدبرگ

سلبریتی‌ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

ووپی گلدبرگ دکترای ادبیات دارد اما ترجیح داده است تا وقت خود را به بازیگری اختصاص دهد و انصافاً هم باید گفت فیلم‌های این بازیگر سرشناس دیدن دارد. به احتمال زیاد بازی چشمگیر این بازیگر را در فیلم روح دیده‌اید، ووپی گلدبرگ به خاطر بازی در این فیلم برنده جایزه معتبر اسکار شد.

گلدبرگ که این روزها دهه شصت زندگی خود را می‌گذراند در ۱۸ سالگی باردار شد و دختری به دنیا آورد، جالب است بدانید دختر ووپی گلدبرگ نیز سبک و سیاق زندگی مادرش را در پیش گرفت و در ۱۶ سالگی باردار شد.

اپرا وینفری

سلبریتی‌ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

در مورد یکی از مطرح‌ترین مجری‌های تلویزیونی دنیا صحبت می‌کنیم که جایزه اسکار را نیز در کارنامه درخشان خود دارد. به احتمال زیاد اگر به برنامه‌های انگیزشی علاقه داشته باشید اپرا وینفری را می‌شناسید. اپرا وینفری که امروز به عنوان یکی از ثروتمندترین زنان سیاه‌پوست دنیا شناخته می‌شود زندگی بسیار سختی را پشت سر گذاشت تا به موفقیت برسد.

جالب است بدانید اپرا وینفری در سال ۱۹۶۸ در پی آزارهای جنسی در سن ۱۴ سالگی باردار شد اما عمر فرزندش به دنیا نبود و پسری مرده به دنیا آورد، وینفری پس از مرگ فرزند به خودش وعده داد تا هیچ‌گاه از تلاش و پیشرفت دست بر ندارد و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پشت‌سر گذاشت.

آنا نیکول اسمیت

سلبریتی‌ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

آنا نیکول اسمیت هنرپیشه و مدل آمریکایی بود که در بین ملت‌های مختلف به نماد زیبایی و جذابیت شهرت داشت، این چهره سرشناس با میلیارد نود ساله‌ای ازدواج کرد که ۶۷ سال از خودش بزرگ‌تر بود. یک سال پس از ازدواج، همسر نیکول اسمیت از دنیا رفت و ثروت هنگفتی به وی رسید.

نیکول اسمیت در زمانی که در اوج جوانی و شهرت بود در سن ۱۹ سالگی باردار شد و پسری به با نام دانیل به دنیا آورد، متأسفانه در سال ۲۰۰۶ تنها چند روز پس از اینکه نیکول اسمیت فرزند دختری به دنیا آورده بود دانیل به دلیل مصرف مواد مخدر از دنیا رفت، عمر نیکول اسمیت نیز به دنیا نبود و یک سال پس از فوت پسرش، دار فانی را وداع گفت.

کایلی جنر

سلبریتی‌ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

با چهره سرشناسی طرف هستیم که چیزی حدود ۱۱۱ میلیون دنبا‌ل‌کننده در اینستاگرام دارد و از این لحاظ در مقام هفتم چهره‌های سرشناس اینستاگرام قرار گرفته است. این مدل و هنرپیشه زیبارو در میان فهرست ۲۵ نوجوان تاثیرگذار قرار گرفته است و برند‌های ناخن و لباس این سلبریتی سالانه سود بسیار هنگفتی را راهی جیب کایلی جنر می‌کنند.

جنر اردیبهشت سال گذشته از رابطه خود با تراویس اسکات، خواننده رپ، خبر داد. ماحصل این رابطه دختری به نام استورمی وبستر است که در سال ۲۰۱۸ دیده به جهان گشود.

ویکتوریا بکام

سلبریتی‌ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

این چهره‌سرشناس دنیای موسیقی که این روزها چهارمین دهه زندگی خود را پشت‌سر می‌گذارد در سن ۲۴ سالگی از دیوید بکام، ستاره دنیای فوتبال، صاحب پسری با نام بروکلین شد. ویکتوریا و دیوید از آن خانواده‌های سرشناسی هستند که به داشتن فرزند زیاد افتخار می‌کنند.

پس از تولد بروکلین در سال ۱۹۹۹ این زوج خوشبخت دو پسر دیگر با نام‌های رومئو و کروز به دنیا آورده‌اند و آخرین فرزند آن‌ها یک دختر بامزه و بانشاط با نام هارپر است.

بریتنی اسپیرز

سلبریتی‌ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

بریتنی اسپیرز از ۱۱ سالگی در برنامه‌های تلویزیونی حضور داشت اما در سال ۱۹۹۹ بود که با انتشار اولین آلبوم خود به چهره‌ای جهانی تبدیل شد، اسپیرز جوان در سن ۲۳ سالگی باردار شد و اولین فرزندش با نام شان پرستون را بدنیا آورد.

این سلبریتی محبوب و دوست‌داشتنی اکنون ۳۶ سال دارد و حسابی دنیا دیده شده است اما در کنار تمامی تجربیات بزرگی که بدست آورده، مدعی است هیچکدام از این تجربیات جای تجربه مادر بودن را نمی‌گیرد.

هیلاری داف

سلبریتی‌ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

در سال ۲۰۱۴ زمانی که هیلاری داف ۲۴ سال بیشتر نداشت باردار شد و فرزند پسری به دنیا آورد که لوکا نام گرفت. هیلادی داف که این روزها ۳۰ سال دارد پس از بدنیا آوردن لوکا، فرزند دیگری به دنیا نیاورد و در مصاحبه‌های خود نیز اشاره کرده است که ضرورتی برای دوباره بچه‌دار شدن نمی‌بیند.

ادل

سلبریتی‌ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

این خواننده بریتانیایی تبار شهرت جهانی خود را مدیون آلبوم ۲۱ است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، این آلبوم ۶ جایزه گِرمی را برای ادل به دنبال داشت و از آن زمان تاکنون شاهد درخشش ادل در دنیای موسیقی هستیم.

ادل در کنار زندگی حرفه‌ای خود توجه زیادی به زندگی خانوادگی دارد، این خواننده خوش‌سیما در سن ۲۴ سالگی تولد اولین فرزندش با نام آنجلو را جشن گرفت، ادل که اکنون ۲۹ سال دارد مدت زیادی را برای رسیدگی به فرزندش اختصاص می‌دهد و آرزو دارد تا پسرش در آینده جا پای جای مادر بگذارد و در دنیای موسیقی به ستاره‌ای پرفروغ تبدیل شود.

سوفیا ورگارا

سلبریتی‌ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

این بازیگر زیباچهره کلمبیایی در حال حاضر به عنوان یکی از پردرآمدترین هنرپیشه‌های زن دنیا شناخته می‌شود و مجله معروف پیپل (People)، در سال ۲۰۱۲ ورگارا را دومین زن زیبای جهان انتخاب کرد.

جالب است بدانید ورگارا ۱۸ سال بیشتر نداشت که با یکی از همکلاسی‌های خود در دبیرستان ازدواج کرد. ماحصل این ازدواج کودکی بود که در سال ۱۹۹۱ دیده به جهان گشود. دو سال بعد نیز شاهد جدایی ورگارا و همسرش بودیم.

 

 

نعیمه نظام دوست بعد از کاهش وزن

نعیمه نظام دوست بعد از کاهش وزن

تئاتر

تئاتر| theater

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا